XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Dat halverwege geen zin meer hebben is wel herkenbaar trouwens. Daarom hou ik mijn trainingen ook heel basic en relatief kort.

Hoevaak train je per week? Als er nog ruimte is om de frequentie omhoog te gooien is dat een manier om die korte trainingen te compenseren.
 
Dat halverwege geen zin meer hebben is wel herkenbaar trouwens. Daarom hou ik mijn trainingen ook heel basic en relatief kort.

Hoevaak train je per week? Als er nog ruimte is om de frequentie omhoog te gooien is dat een manier om die korte trainingen te compenseren.

Uitslapen > trainen hier :P
 
Bijna beter, alsnog wel last van m'n keel en kortademig. Ongoing day 8 rip. Moet zeggen dat ik me wel echt vochtig/dik voel. Heb ram veel zin om morgen weer te diëten en trainen. Volgende week wordt ook maximaal marvinnen. :D

fM4YsI.gif
Die vorm van kaakpijn al bijna een jaar niet meer gehad :P

Dat halverwege geen zin meer hebben is wel herkenbaar trouwens. Daarom hou ik mijn trainingen ook heel basic en relatief kort.

Hoevaak train je per week? Als er nog ruimte is om de frequentie omhoog te gooien is dat een manier om die korte trainingen te compenseren.
Ik train 3x upper en twee keer lower. Kan zo voorkomen dat ik wat minder train dus dan 2x ub/lb. Volgende week kan ik bijvoorbeeld donderdag niet trainen dus dan wordt het vier keer.
Uitslapen > trainen hier :P
Ik hou van uitslapen, en trainen in de ochtend vind ik extreem kut.
 
ben je nu nog aan het cutten?
 
Slaat de tren toch net iets te hard in :emo:
 
Nieuwe week, nieuwe kansen :emo: Bijna weer goed alleen wat loopneus nog. Kon wel merken dat de vakanties voorbij zijn, kapot druk in de gym.

hammer pullup
4x4xbw voelde zwaar op core lol

paused bench
iets gereset aangezien ik over pr niveau zat en week niet getraind heb. Deed met bench opa mee dus kon niet uitgebreid opwarmen
15x40kg
2x60kg
4x5x70kg kapot zwaar lol, kan wel merken dat ik ziek ben geweest. Techniek leek ook nergens op. Plus korte rust door bench opa

db side raise
3x15x6kg

v low row
15x50kg
3x10x91kg

cable fly
10x20kg
3x12x35kg

bayesian curl
3x10x14kg

trice ppushdown
15x20kg
3x10x40kg

35 min incline loop
Wat een relief toen ik van de loopband af kon en m'n neus kon snuiten :roflol:

1750kcal deze dag, deze week beetje marvinnen om vorige week te compenseren.
99f5f8224dafeed7c5050787d7c4c879.png





Slaat de tren toch net iets te hard in :emo:
Fuarking test flu Shadow Project
 
Gare training, kut legs

standing calf raise
10x20kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg
5x120kg
3x8x130kg

squat
echt belabberd, voelt zwak, knieen voelen wankel, sta niet stabiel en heupen voelen ook aan alsof er een liter superglue tussen zit. Wou dat we een hacksquat hadden.
3x10x20kg
5x40kg
1x60kg
3x5x85kg

rdl
10x60kg
3x8x110kg ook meh op onderrug

unilat leg extension
4x10x23kg

hamstring curl
12x20kg
4x10x40kg

rope crunch
4x

35 min incline loop

Pullup zwaar op core

wat
Geen idee why, misschien omdat week niet getraind.
 
Upper twee it is. Flinke spierpijn in benen van dat weinige volume van gister :roflol:

hammer pullup
4x4xbw
pullups gaan steeds beter!

paused bench
20x20kg
8x40kg
3x7x60kg

side raise // machine row
15x5kg // 12x35kg
3x12x6kg // 3x10x57kg

tricep pushdown
4x

bayesian cable fly
12x14kg
3x10x20kg

bayesian curl
3x10x14kg

face pull
2x10x20kg
2x10x30kg

35 min cardio

training was echt loodzwaar, hele training absurde honger. Cardio was echt tunnelvisie naar m'n post workout
 
Dat je squats kut gaan kan ook wel te maken hebben met de cardio. Ik merkte het tijdens mijn cut dit jaar ook. Ik deed 3x per week 15-20 minuten fietsen op een gemiddeld tempo, niks bijzonders dus. Desondanks waren lowerbody dagen ruk. Nu doe ik cardio nooit de dag voor lowerbody en gaat alles weer soepeltjes.
 
Hoelang nog cutten dan?
Ik heb werkelijk waar geen idee, wil eigenlijk lovehandles compleet weg en duidelijke abs. Begin me nu wel te storen aan loshangend vel. En zit ju een beetje op zon punt dat ik soort van skinny fat begin te lijken, maar moet dat gewoon ff doorzitten denk ik en straks massa er op knallen.

Vooralsnog gaat de cut me prima af en ga ik zeker nog wel 8 weken door.

Dat je squats kut gaan kan ook wel te maken hebben met de cardio. Ik merkte het tijdens mijn cut dit jaar ook. Ik deed 3x per week 15-20 minuten fietsen op een gemiddeld tempo, niks bijzonders dus. Desondanks waren lowerbody dagen ruk. Nu doe ik cardio nooit de dag voor lowerbody en gaat alles weer soepeltjes.
Hm ik doe cardio altijd post workout, ik denk dat t probleem gewoon is dat ik bijna 15kg kwijt ben
 
Ik heb werkelijk waar geen idee, wil eigenlijk lovehandles compleet weg en duidelijke abs. Begin me nu wel te storen aan loshangend vel. En zit ju een beetje op zon punt dat ik soort van skinny fat begin te lijken, maar moet dat gewoon ff doorzitten denk ik en straks massa er op knallen.

Vooralsnog gaat de cut me prima af en ga ik zeker nog wel 8 weken door.


Hm ik doe cardio altijd post workout, ik denk dat t probleem gewoon is dat ik bijna 15kg kwijt ben

Dat scheelt ook wel ja. Maar ik deed uiteraard ook cardio na de workout. Zo'n dik half uur doorstappen incline doet echter wel wat met fatigue in de benen. Zo'n futloos en loom gevoel geeft het 1-2 dagen erna. Bij mij iig wel.
 
Hack squat kan ook op oldskool manier met bb achter je rug ;)
 
Ik heb werkelijk waar geen idee, wil eigenlijk lovehandles compleet weg en duidelijke abs. Begin me nu wel te storen aan loshangend vel. En zit ju een beetje op zon punt dat ik soort van skinny fat begin te lijken, maar moet dat gewoon ff doorzitten denk ik en straks massa er op knallen.

Vooralsnog gaat de cut me prima af en ga ik zeker nog wel 8 weken door.

Beter nog even doorzetten dan inderdaad.
Je gaat je in dat geval veel harder irriteren aan je vetjes als je op korte termijn een bulk start.
 
Hele dag erg lathergisch, maar moest gaan. 200mg caffeine om me een beetje op te peppen. M'n heupen, onderrug en pols voelen echt aan alsof ik 80 ben dus echt geen zin om te squatten. Ik heb gewoon getraind waar ik zin in had met als resultaat dat ik eens plezier in benen trainen had.

leg press
15x80kg
15x100kg
12x120kg
12x140kg
2x10x160kg
2x12x160kg

rdl in smith
alle stangen bezet dus maar smith gepakt, voelt echt verrassend goed
2x15x40kg
2x10x60kg
2x10x80kg
2x15x80kg constant tension

smith standing calf raise
4 sec negative
2x8x60kg
4x10x80kg

Paar lui die ik kende gingen squatten en even mee gedaan. Erg licht maar voel m'n onderrug en heupen toch wat gaar zijn.

highbar squat
8x40kg front squat
10x40kg
3x7x60kg
10x40kg constant tension

hamstring curl
20x20kg
2x10x40kg
2x15x40kg

leg extension
15x20kg
4x8-20x50kg

ab crunch // db side raise
10x30kg // 15x6kg
3x10x30kg // 3x15x6kg
0x // 15x6kg

Echt een bro training probably, niet volgens het "natty" progressive overload boekje, maar wel een leuke training. Ga lower 1 gewoon volgens het boekje volgens en de tweede training lekker invullen hoe ik wil. Gaat uiteindelijk natuurlijk om wat je kan volhouden.

Nu lekker een weekje vrij van werk hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng

Dat scheelt ook wel ja. Maar ik deed uiteraard ook cardio na de workout. Zo'n dik half uur doorstappen incline doet echter wel wat met fatigue in de benen. Zo'n futloos en loom gevoel geeft het 1-2 dagen erna. Bij mij iig wel.
Hm niet e cht last van fatigue. Maarja cardio has to be done.

Hack squat kan ook op oldskool manier met bb achter je rug ;)
Hm vind dat niks. Heb ooit een keer hammer strength hacksquat gedaan en vond dat echt lekker. Idem voor een verticale legp ress. Helaas beide niet in m'n gym.

Beter nog even doorzetten dan inderdaad.
Je gaat je in dat geval veel harder irriteren aan je vetjes als je op korte termijn een bulk start.
Ja ik ga zeker door, die fout heb ik vorige cut gemaakt met als resultaat dat ik nu weer op de blaren moet zitten.
 
Haal squats gewoon eruit als je die zo kut vindt. En doe andere oefeningen volgens het progressive overload principe. Leg press. Lunges, en dan elke keer een paar stappen meer en langzaam meer gewicht. Maak er iets van dat je leuk vindt.
 
Haal squats gewoon eruit als je die zo kut vindt. En doe andere oefeningen volgens het progressive overload principe. Leg press. Lunges, en dan elke keer een paar stappen meer en langzaam meer gewicht. Maak er iets van dat je leuk vindt.

Exactly my thoughts..
Je hebt geen PL ambities, dus is de squat absoluut niet noodzakelijk mocht je het geen leuke oefening vinden. Je kan er ook voor kiezen om 1 keer per week te gaan squaten op een lekker hoog volume en de andere dag een andere grote compound te pakken. Zolang je maar progressie boekt, is er niets aan de hand.
 
Back
Naar boven