rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo?Je zou misschien Test E kunnen uppen en carbs omlaag.
Nog meer? Zit op 2+gram per kg/bw
Sooooooooon
Not sooooooooon but ooit.
Nog meer? Zit op 2+gram per kg/bw
Sooooooooon
Not sooooooooon but ooit.
Thanks voor je input maar ik zie het niet zitten om meer kcal op te offeren aan meer proton. Komt het zo uit, dan komt het zo uit. Ik aim voor minimaal 1,8. Doorgaans zit ik wel hoger maar ik heb gewoon te weinig kcal om meer speelruimte te hebben imo. En tot nu toe merk ik 0 kracht verschil behalve op de squat (te danken aan geen BASS meer @Pleurklaat ). Bench zet ik zelfs PR's.Persoonlijk aim ik voor 2,5x bw als ik flink in de cut zit. Carbs kan je lichaam makkelijk missen. Protons zijn cruciaal.
Thanks bas. Ik ga volgende week volgens mij week twintig in op -2300kcal. Tegenwoordig eet ik vrij veel fruit, omdat het lekker is en goeie tussendoortje wat vaak wel vult. 200-400gram aardbei icm. van die 0kcal poedersuiker hnnnnnnnnnnnng.Voeding ziet er een stuk beter uit dan pakweg een jaar geleden bro. Respect trouwens dat je het volhoudt op zo weinig kcal.
. In de bulk blijf ik het inderdaad ook eten, je kan er lekkere dingen mee doen. Appeltje met kaneel bijvoorbeeldFruit is echt super, tevens in de bulk! Momenteel zit ik op pakweg 5 bananen, 3 appels en zo een 4-500 gram bosvruchten en 100 gram rozijnen op een dag.
Aardbeien met poedersuiker is sws chill inderdaad!
Goed om te horen dat je acne is verholpen man! Ik heb daar zelf trouwens ook (nog steeds) veel last van helaas.
hier en daar een verdwaald puistje wat niet zo erg is, maar liever clean.In de bulk blijf ik het inderdaad ook eten, je kan er lekkere dingen mee doen. Appeltje met kaneel bijvoorbeeld
Acne was het overigens niet hoor. Als ik dat zeg wordt een bepaald persoon booshier en daar een verdwaald puistje wat niet zo erg is, maar liever clean.
...Wel benieuwd wie er mad wordt om het woord acne trouwens...
t*ring..doe mij jou metabolisme! 5 bananen..hoe is het?Fruit is echt super, tevens in de bulk! Momenteel zit ik op pakweg 5 bananen, 3 appels en zo een 4-500 gram bosvruchten en 100 gram rozijnen op een dag.
Aardbeien met poedersuiker is sws chill inderdaad!
Goed om te horen dat je acne is verholpen man! Ik heb daar zelf trouwens ook (nog steeds) veel last van helaas.
t*ring..doe mij jou metabolisme! 5 bananen..hoe is het?

En je slingert inmiddels ook aan takkeb door het bos?
En je slingert inmiddels ook aan takkeb door het bos?
Niet als bokito? Die is wel boven gemiddeld huehueEn uiteraard zo buff als de gemiddelde gorilla. Life is good mane!
It's her!
Snap ik
Had even geen zin meer in rijst, pasta vult beter. Dus niet echt met opzet gestopt maar merk dat m'n huid nu wel beter is.Shoarma er uit gehaald? Ik heb shoarma juist toegevoegd, vond t wel een goed idee van je haha.
Niet als bokito? Die is wel boven gemiddeld huehue
Welkom, verkeerd moment wel aangezien deze week crap wordt.