MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Je zou misschien E kunnen uppen en carbs omlaag.

Meer tren E, minder carbs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.504
Voeding ziet er een stuk beter uit dan pakweg een jaar geleden bro :thumb:. Respect trouwens dat je het volhoudt op zo weinig kcal.

• #5.507
Low weigh in.

Ben een beetje ziek, last van m'n keel en kortademing. Dus gewoon even gedaan waar ik zin in heb. Gelukkig cardio al klaar voor deze week

hammer pullup
cable flyes
seated db shoulder press
straight arm pulldown
unilat chest press
bayesian curl
unilat pushdown

Mini kabeltje. Op foto ofcourse niet zo duidelijk. Maar vooral in de ochtend is hij goed aanwezig. Van chest tot onderarm heel duidelijk. Kan ik ook te danken hebben aan dat ik elke ochtend uitgedroogd as f**k wakker word.
dc5dae9aedb03bfad7252371750da496.png

Persoonlijk aim ik voor 2,5x bw als ik flink in de cut zit. Carbs kan je lichaam makkelijk missen. Protons zijn cruciaal.
Thanks voor je input maar ik zie het niet zitten om meer kcal op te offeren aan meer proton. Komt het zo uit, dan komt het zo uit. Ik aim voor minimaal 1,8. Doorgaans zit ik wel hoger maar ik heb gewoon te weinig kcal om meer speelruimte te hebben imo. En tot nu toe merk ik 0 kracht verschil behalve op de squat (te danken aan geen BASS meer @Pleurklaat ). Bench zet ik zelfs PR's.

Voeding ziet er een stuk beter uit dan pakweg een jaar geleden bro :thumb:. Respect trouwens dat je het volhoudt op zo weinig kcal.
Thanks bas. Ik ga volgende week volgens mij week twintig in op -2300kcal. Tegenwoordig eet ik vrij veel fruit, omdat het lekker is en goeie tussendoortje wat vaak wel vult. 200-400gram aardbei icm. van die 0kcal poedersuiker hnnnnnnnnnnnng.

Ook heb ik kebab/shoarma geschrapt. Result = geen puisten meer.

Fruit is echt super, tevens in de bulk! Momenteel zit ik op pakweg 5 bananen, 3 appels en zo een 4-500 gram bosvruchten en 100 gram rozijnen op een dag :o.
Aardbeien met poedersuiker is sws chill inderdaad!

Goed om te horen dat je acne is verholpen man! Ik heb daar zelf trouwens ook (nog steeds) veel last van helaas.

• #5.509
Fruit is echt super, tevens in de bulk! Momenteel zit ik op pakweg 5 bananen, 3 appels en zo een 4-500 gram bosvruchten en 100 gram rozijnen op een dag :o.

Goed om te horen dat je acne is verholpen man! Ik heb daar zelf trouwens ook (nog steeds) veel last van helaas.
In de bulk blijf ik het inderdaad ook eten, je kan er lekkere dingen mee doen. Appeltje met kaneel bijvoorbeeld

Acne was het overigens niet hoor. Als ik dat zeg wordt een bepaald persoon boos :emo: hier en daar een verdwaald puistje wat niet zo erg is, maar liever clean.

In de bulk blijf ik het inderdaad ook eten, je kan er lekkere dingen mee doen. Appeltje met kaneel bijvoorbeeld

Acne was het overigens niet hoor. Als ik dat zeg wordt een bepaald persoon boos :emo: hier en daar een verdwaald puistje wat niet zo erg is, maar liever clean.

:thumb:!

Haha. Dat moeten we ook niet hebben. Dat van mij valt toch wel onder die categorie, ondanks dat ik nog maar zo een 300 g vlees per week eet..
Wel benieuwd wie er mad wordt om het woord acne trouwens :roflol:...

11/10 shoulder vein, jelly:emo:

t*ring..doe mij jou metabolisme! 5 bananen..hoe is het?

• #5.518
Weer even gemeten tegenover vorige week.

Taille 74 > 73cm
Navel 81 > 80cm
Buik 89 > 88cm

Gewicht gaat iets te hard, volgende week gelukkig sushi.

It's her!

Snap ik
Shoarma er uit gehaald? Ik heb shoarma juist toegevoegd, vond t wel een goed idee van je haha.

Niet als bokito? Die is wel boven gemiddeld huehue
Had even geen zin meer in rijst, pasta vult beter. Dus niet echt met opzet gestopt maar merk dat m'n huid nu wel beter is.

Ongeveer 276 pagina's te laat, maar in :)

• #5.520
Ben ziek en heb weinig tijd om te trainen deze week. Ben druk en aangezien ik eind van de week beter wil zijn skip ik vandaag. Hopelijk morgen iets beter voor een fullbody, en dan vrijdag nog een fullbody. Protons hoog moet genoeg zijn om massa te behouden. Wat er al te behouden valt..

Ongeveer 276 pagina's te laat, maar in :)
Welkom, verkeerd moment wel aangezien deze week crap wordt.

Terug
Naar boven