MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Denk dat het allemaal wel meevalt met hoeveel massa je kwijt raakt. Zal niet zo een grote schade zijn.

Doe je eigenlijk ook cardio?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.524
Alleen deze week?:scratch:

Heb je tussen het cutten door nog een diet break gedaan of echt aan 1 stuk door? Flink verschil wel man!
Hoezo alleen deze week? Ben al maanden niet meer ziek geweest. Ondertussen twintig weken aan een stuk door met zo'n vijf keer mini refeed oid. Volgens mij al 16kg kwijt.
Doe je eigenlijk ook cardio?
Yep, drie keer 35 min incline loop en wanneer zin/energie voor meer doe ik er nog eentje van 35 min bij. Deze week dus niet omdat ziekte.

Bedoelde meer in de zin van cutten is per definitie kut:roflol:. Elke week gaat het kut in de cut.

• #5.526
Bedoelde meer in de zin van cutten is per definitie kut:roflol:. Elke week gaat het kut in de cut.
Oh op die fiets. Ja opzich wel, maar ondertussen heb ik er wel vrede mee. Waar ik honger had op 4k kcal heb ik nu geen extreme honger op 2150kcal. Is maar net hoe je planned, caffeine/light drank suppleert en voedingskeuzes maakt. Energie verschil merk ik niet door kcal inname.

• #5.529
Denk de eerste keer sinds ik begonnen ben met loggen een hele week niet getraind. Ook geen kcal getracked. Laten we deze week maar zien als een deload en diet-break. Overigens nog steeds semi ziek :)

Ff break kan eens deugt doen, schade zal wel meevallen. Beterschap!

Take care bro:aai:

Beterschap
*volgt al stiekem een beetje mee... * :o

Beterschap!

• #5.534
Weer kunnen wegen, niks afgevallen of aangekomen. Trek de "diet-break" nog door tot ik weer kan trainen (maandag). Deficit icm. ziek en niet trainen lijkt me sowieso niet verstandig icm. muscle loss.

Ff break kan eens deugt doen, schade zal wel meevallen. Beterschap!

Beterschap
*volgt al stiekem een beetje mee... * :o

Thanks allemaal, voel me al weer 90% beter. Alleen nu doet m'n kaak pijn :emo:

Beterschap man! Beetje rust van de ellende van cutten zal je mentaal ook wel goed doen.

• #5.536
Beterschap man! Beetje rust van de ellende van cutten zal je mentaal ook wel goed doen.
Zeker, gym is m'n grootste hobby (behalve legs op het moment :emo:) maar een avondje thuis na werk chillen is ook best lekker, normaal na werk ga ik binnen 45 min door naar de gym. Nu is de avond ineens wel heel lang, wat relaxt is.

Zeker, gym is m'n grootste hobby (behalve legs op het moment :emo:) maar een avondje thuis na werk chillen is ook best lekker, normaal na werk ga ik binnen 45 min door naar de gym. Nu is de avond ineens wel heel lang, wat relaxt is.
Ik herken het. Wordt ook echt een sleur. Vroeg je bed uit, werken, sporten, slapen, repeat... Ik merkte dat dat ook echt invloed had op mn plezier in het sporten.

Haha, hier loop ik de laatste tijd ook tegenaan! Het besef dat er eigenlijk veel meer dan trainen is in de avond.. :o.
Echter, als je dan toch gaat trainen is het op de een of andere manier lekkerder dan dat je nergens bij nadenkt en het onderdeel van de sleur is naar mijn ervaring :).

Vandaag nog wezen trainen dan?!

• #5.539
Ik herken het. Wordt ook echt een sleur. Vroeg je bed uit, werken, sporten, slapen, repeat... Ik merkte dat dat ook echt invloed had op mn plezier in het sporten.
Het is niet zo zeer een sleur hoor, ga met plezier naar de gym. Wel heb ik vaak halverwege de training geen zin meer, al helemaal niet als ik moet squatten.

Haha, hier loop ik de laatste tijd ook tegenaan! Het besef dat er eigenlijk veel meer dan trainen is in de avond.. :o.
Echter, als je dan toch gaat trainen is het op de een of andere manier lekkerder dan dat je nergens bij nadenkt en het onderdeel van de sleur is naar mijn ervaring :).

Vandaag nog wezen trainen dan?!
Door de week doe ik sowieso niks anders in de avond dan trainen. Maar soms is het dan uur of acht, en dan denk ik; wow ben al zo lang aan het chillen en heb nog minimaal 3 uur voordat ik moet slapen. Terwijl ik anders om +-2100 van gym thuis kom, eten/douchen etc en al bijna op bed moet.

In het weekend train ik niet aangezien de gym al om 12:00 dicht gaat en ik van uitslapen hou. Vind het wel jammer want had graag ppl willen trainen.

Alleen nu doet m'n kaak pijn :emo:

fM4YsI.gif

Terug
Naar boven