MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Fasted trainen is geen probleem zolang je er geen last van hebt :). Hoeveel succesvolle krachtatleten trainen er wel niet fasted..
Zolang jij maar gewoon je calorietjes binnen hebt straks aan t einde van de dag is er weinig aan de hand lijkt mij. Geniet ervan man!
Fasted trainen (krachttraining dan) is bewezen minder effectief voor behoud of opbouw van spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.583
Gister sushi gehad, vandaag 0,1kg lichter tov. gister, volgens mij kcal ook nog wel redelijk binnen de perken gehouden. Lower twee vandaag, aka lower waar ik zin in heb

Leg press
15x60kg
12x100kg
12x120kg
3x12of10x165kg

calf press
15x50kg
3x12x100kg

standing hamstring curl in de leg extension
Weer even geprobeerd op aanrader van @Jwdoetookmee opzich een fijne oefening maar kan niet helemaal complete rom maken op de concentrisch.
4x8x23kg

unilat leg extension
5x12x30kg

cable pullthrough
3x12

calf walk
geen idee of ik het goed deed, voelde het ook niet zo heel goed
3x??x??

hamstring curl
4x12

standing smith calf raise
lkkr mmc
3x15x60kg

Fasted trainen (krachttraining dan) is bewezen minder effectief voor behoud of opbouw van spiermassa.

Over het algemeen wel inderdaad, maar het geldt lang niet voor iedereen :)
Ik heb de studie ook gelezen, volgens mij kwam het stukje aan bod tijdens bayesian course. Micha die vertelde het mij een tijd geleden, kan het alleen niet meer vinden.

Heb t idee als ik fasted train dat ik energie lvl 0 heb. Zo een skinny gevoel ook. Zelfvertrouwen naar min 100 :emo:

• #5.585
Gare dag, knallende koppijn begin van de dag en weinig geslapen. Ook eten beetje aan het slacken. Heb deze week vakantie en vind het best moeilijk om zo weinig kcal te eten als ik niet echt wat te doen heb. Volgende week weer werken dus dan even marvinnen. Vooralsnog eet ik niet echt bovenonderhoud, alleen beetje slacking on proton.

pullup
3x5xbw pr

bayesian cable fly
10x20kg
3x8x30kg

straight arm pullover
4x12x40kg

incline db fly
10x10kg
2x10x12kg

seated db side raise
3x17x5kg

incline curls
8x6kg
2x8x8kg

unilat overhead tricep extension
beetje last van elleboog
10x30kg
2x10x25kg

35 min incline loop

Heb t idee als ik fasted train dat ik energie lvl 0 heb. Zo een skinny gevoel ook. Zelfvertrouwen naar min 100 :emo:
Dat gevoel heb ik sowieso 24/7 :emo:

Volgens mij ben jij toe aan stoppen met dat pl**ris cutten.

• #5.587
Trainen jullie front delts nog direct in de vorm van ohp/dbohp? Ik heb ze er uit gegooid omdat ik denk dat ik met 2/3x per week benchen wel genoeg stimulans krijg denk ik. Ik steek die energie liever in andere oefeningen, maar not sure of het een slimme zet is. Mede ook omdat ik telkens vast liep op ohp.

Volgens mij ben jij toe aan stoppen met dat pl**ris cutten.
I guess so lol

Sinds ik Sheiko doe, en dus 3x per week flink volume bench, zijn m'n front delts relatief veel gegroeid. In mijn geval is dat zeker genoeg.

Ik zal eerder kijken voor een extra isolatie voor side delts, als je dat al niet doet.

• #5.589
Sinds ik Sheiko doe, en dus 3x per week flink volume bench, zijn m'n front delts relatief veel gegroeid. In mijn geval is dat zeker genoeg.

Ik zal eerder kijken voor een extra isolatie voor side delts, als je dat al niet doet.
Ja ik probeer drie keer per week side delts te pakken, rear wil ik ook minimaal twee keer pakken.

• #5.591
Werd wakker en voelde me echt bloated as fuaaaark. Weer even gemeten

Borst -1cm
Buik +- hetzelfde
En taile +4cm ofzo :roflol:

Dat terwijl gewicht niet gestegen is, dus zal vocht/maaginhoud zijn. Morgen weer werken sinds een week vakantie :(

Lijkt mij dan prima in verhouding te zijn. Bij side delts pak je ook bijna altijd wel een beetje front mee.
Dan laat ik het mooi zo :)

Wat heb je gegeten dan?

• #5.593
Niet zo gek, afgelopen woensdag wel sushi maar donderdag was m'n taile niet hoger dan vorige meting.

Havermout whey bessen
Tosti ui
Kipnuggets
Honeyloops melk
Whey
Vissticks macaroni

Was m'n voeding gister. Volgens mfp 1g sodium maar.

Ervan uitgaande dat je niet overal yolo bent gegaan qua portiegrootte valt het mee :P.

Ik ook man!

Ben je soms ongesteld?

Terug
Naar boven