rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat halverwege geen zin meer hebben is wel herkenbaar trouwens. Daarom hou ik mijn trainingen ook heel basic en relatief kort.
Hoevaak train je per week? Als er nog ruimte is om de frequentie omhoog te gooien is dat een manier om die korte trainingen te compenseren.

Die vorm van kaakpijn al bijna een jaar niet meer gehad

Ik train 3x upper en twee keer lower. Kan zo voorkomen dat ik wat minder train dus dan 2x ub/lb. Volgende week kan ik bijvoorbeeld donderdag niet trainen dus dan wordt het vier keer.Dat halverwege geen zin meer hebben is wel herkenbaar trouwens. Daarom hou ik mijn trainingen ook heel basic en relatief kort.
Hoevaak train je per week? Als er nog ruimte is om de frequentie omhoog te gooien is dat een manier om die korte trainingen te compenseren.
Ik hou van uitslapen, en trainen in de ochtend vind ik extreem kut.
Jup, deze weke toevallig diet break.
Bijna weer goed alleen wat loopneus nog. Kon wel merken dat de vakanties voorbij zijn, kapot druk in de gym.
Fuarking test flu @Shadow Project
Damn wat was ik ziek toen haha
Geen idee why, misschien omdat week niet getraind.

Ik heb werkelijk waar geen idee, wil eigenlijk lovehandles compleet weg en duidelijke abs. Begin me nu wel te storen aan loshangend vel. En zit ju een beetje op zon punt dat ik soort van skinny fat begin te lijken, maar moet dat gewoon ff doorzitten denk ik en straks massa er op knallen.
Hm ik doe cardio altijd post workout, ik denk dat t probleem gewoon is dat ik bijna 15kg kwijt benDat je squats kut gaan kan ook wel te maken hebben met de cardio. Ik merkte het tijdens mijn cut dit jaar ook. Ik deed 3x per week 15-20 minuten fietsen op een gemiddeld tempo, niks bijzonders dus. Desondanks waren lowerbody dagen ruk. Nu doe ik cardio nooit de dag voor lowerbody en gaat alles weer soepeltjes.
Ik heb werkelijk waar geen idee, wil eigenlijk lovehandles compleet weg en duidelijke abs. Begin me nu wel te storen aan loshangend vel. En zit ju een beetje op zon punt dat ik soort van skinny fat begin te lijken, maar moet dat gewoon ff doorzitten denk ik en straks massa er op knallen.
Vooralsnog gaat de cut me prima af en ga ik zeker nog wel 8 weken door.
Hm ik doe cardio altijd post workout, ik denk dat t probleem gewoon is dat ik bijna 15kg kwijt ben
Vooralsnog gaat de cut me prima af en ga ik zeker nog wel 8 weken door.
Hm niet e cht last van fatigue. Maarja cardio has to be done.Dat scheelt ook wel ja. Maar ik deed uiteraard ook cardio na de workout. Zo'n dik half uur doorstappen incline doet echter wel wat met fatigue in de benen. Zo'n futloos en loom gevoel geeft het 1-2 dagen erna. Bij mij iig wel.
Hm vind dat niks. Heb ooit een keer hammer strength hacksquat gedaan en vond dat echt lekker. Idem voor een verticale legp ress. Helaas beide niet in m'n gym.Hack squat kan ook op oldskool manier met bb achter je rug![]()
Ja ik ga zeker door, die fout heb ik vorige cut gemaakt met als resultaat dat ik nu weer op de blaren moet zitten.Beter nog even doorzetten dan inderdaad.
Je gaat je in dat geval veel harder irriteren aan je vetjes als je op korte termijn een bulk start.
Haal squats gewoon eruit als je die zo kut vindt. En doe andere oefeningen volgens het progressive overload principe. Leg press. Lunges, en dan elke keer een paar stappen meer en langzaam meer gewicht. Maak er iets van dat je leuk vindt.