- Waardering
- 18.834
Dan is het nog ochtend volgens mijn ritme.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het nog ochtend volgens mijn ritme.
wat voor leef is dit
De leef
Nee twee uurtjes eerder. En ik game al jaren niet meer :@
Nee twee uurtjes eerder. En ik game al jaren niet meer :@

Ja slaapt langer dan ik na mijn nachtdienstNee twee uurtjes eerder. En ik game al jaren niet meer :@
Ik ga der dan maar uit omdat het anders te gek word. Kan prima twaalf uur slapen.
Ik ga der dan maar uit omdat het anders te gek word. Kan prima twaalf uur slapen.
wie was biologische klokAls ik lang slaap is dat meestal van 1 tot 1 inderdaad. Maar van 3 tot 3 lukt dan weer niet. Vage dingen.
Als ik lang slaap is dat meestal van 1 tot 1 inderdaad. Maar van 3 tot 3 lukt dan weer niet. Vage dingen.
Heb al dik twee maanden vakantie. Twee weekjes moet ik weer aan de bak.
Door die biologische klok slaap je wel van 1 tot 1 maar niet van 3 tot 3, dat bedoelde ikBiologische klok... Ohja die is er ook nog. Moet die maar weer eens leren te gebruiken, volgende week weer school
Biologische klok... Ohja die is er ook nog. Moet die maar weer eens leren te gebruiken, volgende week weer school
Wie eet er nou biologisch :sDoor die biologische klok slaap je wel van 1 tot 1 maar niet van 3 tot 3, dat bedoelde ik
Thanks broOhwauw 18:00 vroeg wat is mis met deze?
Have fun woensdag
vroeg is idd 04u30 a 05u00
In de ochtend ja 

Dat is uitslapen!In het weekend door biologische klok alsnog om 7 uur wakker rip leef.