MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Omdat ik bij mijn ouders woon. Verstoppen in de koelkast is geen optie.
En je ouders zijn zo r*tard dat ze niet door hebt dat je ineens zieke gains gaat maken?

Persoonlijk vind ik dat je overigens veel te weinig trainingservaring hebt..

En je ouders zijn zo r*tard dat ze niet door hebt dat je ineens zieke gains gaat maken?

Daar ben ik het volledig mee eens, maar volgens mij is dat al eens eerder besproken in deze log..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.364
Nog geen plannen om op jezelf te gaan?
Er is trouwens ook een variant die je buiten de koelkast kan bewaren.
Dat wist ik niet

Meh denk het niet, en anders verdenken ze me maar /care. True that, maar denk er gewoon over na. Iets doen is een tweede.

Care dat je ouders het weten, mijn ouders weten het nu ook doordat er wat free annaboelloes per ongeluk bij hun aankwam op mijn naam. Als je echt ver wilt gaan zullen ze het vroeg of laat toch wel door hebben.

• #3.366
Care dat je ouders het weten, mijn ouders weten het nu ook doordat er wat free annaboelloes per ongeluk bij hun aankwam op mijn naam. Als je echt ver wilt gaan zullen ze het vroeg of laat toch wel door hebben.
Daarom, overigens ben ik niet van plan om blast/cruise te gaan doen. En als ik begin word m'n eerste cycle 350mg test icm 200mg mast. Ging het maar zo snel dat m'n ouders het meteen door zouden hebben.

Daarom, overigens ben ik niet van plan om blast/cruise te gaan doen. En als ik begin word m'n eerste cycle 350mg test icm 200mg mast. Ging het maar zo snel dat m'n ouders het meteen door zouden hebben.
Het zal ze wel sws opvallen dat het ineens wat sneller gaat, vorige week nog even langs m'n ouders geweest. Vroeg m'n ma of ik nog wel zo veel train gezien ik niet meer zo hard ga als toen ik thuis woonde.

• #3.368
Het zal ze wel sws opvallen dat het ineens wat sneller gaat, vorige week nog even langs m'n ouders geweest. Vroeg m'n ma of ik nog wel zo veel train gezien ik niet meer zo hard ga als toen ik thuis woonde.
Meh als je iemand elke dag ziet niet hoor. Ik zie niet echt veel verschil in die 7kg die ik sinds cut heb gegegained. Laat staan mijn ouders.

• #3.369
Matige legday, niet echt veel energie. Alles voelde ook hout aan. Misschien ook omdat ik kut slaap omdat ik geen melatonine meer probeer te gebruiken.

squats
3x10x20kg
3x60kg
1x80kg
4x5x87,5kg meh...

rdl overgeslagen, doe ik volgende legday wel. Want werd 5x5 per gewicht

cable laying hamstring curl
10x20kg
4x8x30kg

leg press
10x100kg
4x10x140kg

leg extension
een setje occlusion
10x30kg
10x50kg
10x60kg
2x10x71kg

cable crunch / pulltrough
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Op papier ziet deze tren er nog best goed uit eigenlijk..:o

• #3.373
83,7 vannochtend. Gaat nu toch wel wat sneller, heb ook echt ramveel honger :(
excl wat bittergarnituur bij vrienden
fc7ee2484c.png

a1d1e4d192.png

Op papier ziet deze tren er nog best goed uit eigenlijk..:o
Was het opzich ook wel, alleen squats voelen gewoon zo zwaar aan. En beetje weinig volume imo. Maar legcurl/extension en press is het enige wat in mijn gym zit. En ik heb soms echt de puf niet om lunges te gaan doen.
Bij jou zouden ze het wel werken, want je hebt laatste acht jaren ook al geen gains gemaakt. :trollface:

:schoot:

• #3.374
Heb een boekje gekocht, dus noteer nu alle sets en reps. Geen geschat meer na de tijd. Zo kan ik alles wat beter bijhouden :D Upper it is.

hammer pullup
5x4xbw strugglez

OHP
2x10x20kg
5x30kg
5x5x42,5kg 2e set op film. Dit is 5kg van 5x5 pr.

Also note die guy achter mij op de bench :roflol:

lat pulldown machien
10x30kg
8x50kg
4x10x57kg

bench
2x15x20kg
10x40kg
3x10x50kg
12x50kg

bayesian cable fly
10x9kg
8x18kg te zwaar
3x10x14kg laatste rep pittig

standing calf raise // hammer curl
xx / 8x12kg
8x60kg // 8x14kg
3x10x70kg // 3x8x14kg

tricep pushdown
12x32kg
10x41kg
2x8x46kg
8x46kg dropset 6x36kg

Vrijdag lower incl side/rear delts en abs.

Dayum goeie ohp form en sterk ook! Alleen welke guy op de bench bedoel je? Ik zie alleen steeds een dikke buik in beeld...

:trollface:

Goeie legdrive op je OH

Bijlagen

Terug
Naar boven