- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks mis mee toch

Power lifting?bench
3x10x20kg
3x60kg
1x70kg
1x80kg
3x5x87,5kg pr
4x87,5kg laatste rep kwam uit m'n tenen. Jammer dat ik vast loop maar toch +10kgop 5RM

In for een muzza video van jouAls er nog mensen deze aesthetic king willen meeten op hardbass, shoot me a message. Doen we samen de muzza
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mirin clean eating during cutboh owiejow, zo weinig vet dan vlieg het vet er zo af.

Komt goed, ben er binnenkort wel weer te vinden. Will shoot message.Zeker hnnngg daar ja!
Ik zou er pt gaan geven, was al besproken voor ze open gingen, maar ik had nog ergens anders een contract lopen wat voor mij meer geld op levert.
Hopelijk kan ik er over een poosje nog terecht.
Ik woon er ongeveer 10 min fietsen vandaan.
Laat maar een keer weten als je gaat, dan kom ik ook even daar trainen!
Wat powerlifting?
:bro:
Idem hier met mijn schoonmuur.Heb ik ook altijd met mn schoonmoeder, als we komen belt ze altijd of ik in mijn 'veel eten' periode ben, of mijn 'minder eten' periode.
Omdat je op je bench low reps deed. Dacht dat je powerlift setje deed

TOt ik tevreden ben en niet zoveel bodyfat heb dat ik veel arotomase heb.
Compounds altijd op 5 reps. Doet wonderen voor benen. Also aint nobody got conditie voor 8 repsOmdat je op je bench low reps deed. Dacht dat je powerlift setje deed![]()
TOt ik tevreden ben en niet zoveel bodyfat heb dat ik veel arotomase heb.
Compounds altijd op 5 reps. Doet wonderen voor benen. Also aint nobody got conditie voor 8 reps

Nooit echt high rep gesquat maar legs gaan prima dus no need to change.Ja? Veel size gains op quads met low reps?
Zo zie je maar, elk lichaam is anders
12-50 reps doet t voor mijn quads.