Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Haha volgens mij kun je die BP makkelijk wat zeaarder, als je ziet hoe easy dat gaat
105 kreeg hij0x omhoog. Dit is gewoon goed voor 1 rep. Volgende keer gewoon weer 75-85 weer wat hoger in reps en over paar weken de 105 woop woop

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Ook nog wat tire flips gedaan, ze hadden nieuwe banden. Leuke cardio wel.

Overigens gister de heftigste spierkramp ooit gehad in m'n kuit. Hield denk ik wel een minuut aan en had haast tranen in m'n ogen staan. Dat na een dag magnesium vergeten te supplementeren. Iemand enig idee hoe dit kan? Zodra ik magnesium niet supp heb ik constant kramp in m'n borst,lats,tricep, quads en kuit. Drink water genoeg.

Haha volgens mij kun je die BP makkelijk wat zeaarder, als je ziet hoe easy dat gaat
Schijn bedriegt, kreeg 105kg niet eens van m'n borst af.
105 kreeg hij0x omhoog. Dit is gewoon goed voor 1 rep. Volgende keer gewoon weer 75-85 weer wat hoger in reps en over paar weken de 105 woop woop
Volgens hen had ik 110 wel gepakt als ik andere warming up had gedaan. Soon cutten dus denk dat pr's er niet in zitten. Sowieso in m'n eigen gym niet. Die comp bench bij IHU kan ik veel betere arch creëren waardoor rom aanzienlijk minder wordt.

• #4.483
M'n bulk goal is gehaald. Gewicht aankomen moet echt geforceerd worden nu, dus ik volgende week m'n onderhoud opzoeken. Onderhoud zal ergens rond de 3400-4200 zitten (aangezien ik dat laatste weken heb gegeten). Volgende week even proberen om exact 3500 te eten en elke ochtend wegen, even zien wat de weegschaal doet. Vanaf daar cutten. Laten we hopen dat onderhoud tegen de 4k aan zit :D

Netjessss :thumb:. De komende tijd dus ramveel tire-flips doen en minder choco pinda's eten begrijp ik.

4k onderhoud..nice!:heart:

• #4.488
Netjessss :thumb:. De komende tijd dus ramveel tire-flips doen en minder choco pinda's eten begrijp ik.
Yeah elke dag even een uur naar utrecht rijden om tire flips te doen :D

Let's hope so
Hoopt hij. Betwijfel het als ik je fysiek zie om eerlijk te zijn of je moet echt actief zijn buiten je training om.
Betwijfel het zelf ook, we gaan het meemaken. Alhoewel als je Basma ziet die met 80kg of zo 5k moet weg eten :roflol:
Ik denk dat ongeveer 50% op DBB zijn/haar onderhoud verkeerd inschat of op zijn minst niet eerlijk is tegen zichzelf (onderrapportage..)..

Wat dat betreft zie ook:

Gastblog Jan Willem: Goede voornemens voor het komende jaar!
Ik track al m'n kcal. Behalve saus door de pasta want cba. Maar zodra ik ga cutten gaat alles er wel weer strict in.

• #4.489
Ik heb honger :(

Niet zeuren meer eten

• #4.493
94.0 kg vannochtend.

Upper. Oordopjes weer eens kwijt dus was lekker irriteren aan iedereen. Jammer dat ik stop met bulken, merk echt dat ik groter word. Gister een stringer geprobeerd die ik sinds afgelopen oktober niet meer aan heb gehad. Scheurde stukje bij lat :roflol:

lat pulldown machine
12x40kg
5x8x57kg

low incline db
Moest bench pr maar veelte druk

cable v low row
10x100kg
4x10x114kg

cable fly
10x12kg incline db fly
10x20kg
5x10x36kg

side raise
10x8kg
5x10x10kg

Alternating db curl
12x10kg
4/5x8/10x14kg

face pull
10x15kg
5x10x30kg

rope overhead triceps
10x20kg
10x40kg knak schouder rip
4x10x36kg

20 min zonnebank :cool:

Kcal so far
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gyazo - f9af7f1325b4618ee8b0f5df39cee89e.png
Nog geen blikje fris of monster op vandaag (!!!!!!). Zelfs 2 stukken fruit!!!!!

Overigens weet ik niet wat het is. Ik ben de enige in de gym die helemaal kapot gaat van de warmte. Ook gisternacht met ventilator aan geslapen. Ik wou dat ik kon zeggen dat het van dat dere Trenbolona kwam. No clue wassup.

I feel ya brah:( Zwaar onder onderhoud @ 2600 kcals :(
Wuuuut? Bende gij ecto of zo.
3500 kcal is overleven :(
Heuheu

Gewoon doorgroeien bra :D

Potver! Moet nog ff wat bastogne koeken laden om je bij te halen dus!! Al ben ik 1cm korter ;)

• #4.496
  • #4.497
Gister 3350 kcal. Vandaag 92.3 -1.7kg wtf

Ik kan het alleen maar met @beeldkijker eens zijn. Dagelijkse fluctuatie in gewicht zegt weinig. Ik kan daar ook niks mee. :P

• #4.500
3450 kcal*
Ik zou wekelijks naar weegschaal kijken, anders krijg je praktijken zoals dit :roflol: Gaat je mind helemaal fucken.

Zal misschien beetje vocht zijn.

Ik kan het alleen maar met @beeldkijker eens zijn. Dagelijkse fluctuatie in gewicht zegt weinig. Ik kan daar ook niks mee. :P
Dagelijks wegen en dan weekgemiddelde. Een keer per week vrij inaccuraat ivm vocht en glycogeen etc

Maar bedoelde te zeggen dat m'n onderhoud dus wss hoger is dan 3450kcal. Of ik heb veel vocht verloren ineens

Terug
Naar boven