- Waardering
- 815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Guess I was wrong.

Thanks YannickHaha, ik herkende Iron house in 1 van je filmpjes
Keep it up!
Iron house is hnnng, twee keer getraind nu. Woon zelf in friesland dus is een stapje uit. Maar ben daar zeker vaker te vinden in de toekomst.Ik snap overigens nog steeds niet wat het is. Of ik word gewoon te dik of iemand zit tren te injecteren in m'n slaap. Ik ben de enige die zich helemaal de kolere zweet in de sportschool. Ook hijg ik van begin tot eind alsof ik zeventig ben en astma heb. Tijd voor Clenbuterol.

Conditie is bar slecht ja. Kan ook wel wat te maken hebben dat ik als een turbo autist met hardcore op mezelf zit op te hypen. Hele gym doorlopenSomeone said "conditie"?
Neh heb dat ook op sommige dagen. Tik ik alleen al tijdens eerste block squats een halve liter water weg en moet ik echt goed bijkomen na werksets. Nu zijn er ook weinig mensen die niet alleen maar buikspier-kwartiertjes en yoga-achtige oefeningen doen. Oh en ik heb wel echt astma hehe.

Heerlijk dit

Nothing like 3cc of ace in the morning
Hnggg
Never knew u had astma. Waarom geen medicatie nemen meer dan? Verklaart al een hoop tho.75 g cruesli to finish of the macros. Cruesli hoor je minimaal per 200g te eten
Conditie is bar slecht ja. Kan ook wel wat te maken hebben dat ik als een turbo autist met hardcore op mezelf zit op te hypen. Hele gym doorlopen
Heb zelf ook astma, al neem ik daar al jaren geen medicatie meer voor. Behalve clen vorige cut![]()
fixedNever knew u had astma. Waarom geen clen nemen meer dan? Verklaart al een hoop tho.
Never knew u had astma. Wanneer weer clen nemen? Verklaart al een hoop tho.
Fixed
Correct. Albu/clenbuterol moet wel goed helpen met meer zuurstof tho.Van die stuitermuziek luisteren en hysterisch doen zal er vast wel aan bijdragen ja
Clen is toch voor paarden met astma? Goeie vergelijking haha.
Is nog onderhoud opzoeken, mogen nog niet juichenCutten op 3500
Goede tren ondanks de mis-judgement vooraf!!![]()
Yeah bby
Geen zin om medicatie te nemen. Plan is er wel, of het gaat gebeuren. Who knows. Gon be natty for lifeNever knew u had astma. Waarom geen medicatie nemen meer dan? Verklaart al een hoop tho.
+1 voor log naam though
Je wilt na de zomer kuren neem ik aan?

Who knows. Misschien dat ik m'n tabs wel opmaak. Nieuwe clen ga ik niet halen denk ik.
No clue, nooit onderzoek naar gedaan.Normale astmamedicijnen zijn niet bijzonder anabool voor zover ik weet![]()

Gym gaat om 12:30 dicht in het weekend. Dan is deze prinses nog niet wakker.