Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Haha, ik herkende Iron house in 1 van je filmpjes :D
Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.502
Erg weinig geslapen, extreme honger. Gedoemd om een kut training te worden. Caffeine cap en en appel om honger te stillen en toch maar gegaan.

Squat
5x5x20kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
1x110kg
4x5x122,5kg pr Vrij goed, kan zeker nog door bouwen.

rdl
10x60kg
5x100kg
5x110kg
3x5x130kg

smith paused calf raise
onderin en bovenin pause
10x60kg
4x8x100kg

leg extension
10x50kg
10x70kg
5x12x111kg fullstack lol pr

cable pulltrough
10x40kg
10x60kg
4x10x80kg ook een pr :roflol:

cable crunch
3x10x50kg

Gedoemd om een kut training te worden
Guess I was wrong.

Met pomp lijkt het echt nooit wat :emo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gyazo - 48fcf6538b5d71fd42e4fe71f56f81af.png
mirin tan boys

Quad sweep heeft nu spasme lmao. Apart gezicht, blijft maar bonken :roflol:

Ik snap overigens nog steeds niet wat het is. Of ik word gewoon te dik of iemand zit tren te injecteren in m'n slaap. Ik ben de enige die zich helemaal de kolere zweet in de sportschool. Ook hijg ik van begin tot eind alsof ik zeventig ben en astma heb. Tijd voor Clenbuterol.

Haha, ik herkende Iron house in 1 van je filmpjes :D
Keep it up!
Thanks Yannick :D Iron house is hnnng, twee keer getraind nu. Woon zelf in friesland dus is een stapje uit. Maar ben daar zeker vaker te vinden in de toekomst.

• #4.503
upload_2017-1-31_22-36-56.png

Ik snap overigens nog steeds niet wat het is. Of ik word gewoon te dik of iemand zit tren te injecteren in m'n slaap. Ik ben de enige die zich helemaal de kolere zweet in de sportschool. Ook hijg ik van begin tot eind alsof ik zeventig ben en astma heb. Tijd voor Clenbuterol.

Someone said "conditie"? :p

Neh heb dat ook op sommige dagen. Tik ik alleen al tijdens eerste block squats een halve liter water weg en moet ik echt goed bijkomen na werksets. Nu zijn er ook weinig mensen die niet alleen maar buikspier-kwartiertjes en yoga-achtige oefeningen doen. Oh en ik heb wel echt astma hehe.

• #4.505
75 g cruesli to finish of the macros. Cruesli hoor je minimaal per 200g te eten :janken:

Someone said "conditie"? :p

Neh heb dat ook op sommige dagen. Tik ik alleen al tijdens eerste block squats een halve liter water weg en moet ik echt goed bijkomen na werksets. Nu zijn er ook weinig mensen die niet alleen maar buikspier-kwartiertjes en yoga-achtige oefeningen doen. Oh en ik heb wel echt astma hehe.
Conditie is bar slecht ja. Kan ook wel wat te maken hebben dat ik als een turbo autist met hardcore op mezelf zit op te hypen. Hele gym doorlopen :roflol:

Heb zelf ook astma, al neem ik daar al jaren geen medicatie meer voor. Behalve clen vorige cut :emo:

Van die stuitermuziek luisteren en hysterisch doen zal er vast wel aan bijdragen ja :D

Clen is toch voor paarden met astma? Goeie vergelijking haha.

Cutten op 3500:heart:

Goede tren ondanks de mis-judgement vooraf!!:thumb:

75 g cruesli to finish of the macros. Cruesli hoor je minimaal per 200g te eten :janken:

Conditie is bar slecht ja. Kan ook wel wat te maken hebben dat ik als een turbo autist met hardcore op mezelf zit op te hypen. Hele gym doorlopen :roflol:

Heb zelf ook astma, al neem ik daar al jaren geen medicatie meer voor. Behalve clen vorige cut :emo:
Never knew u had astma. Waarom geen medicatie nemen meer dan? Verklaart al een hoop tho.

+1 voor log naam though
Je wilt na de zomer kuren neem ik aan?

Normale astmamedicijnen zijn niet bijzonder anabool voor zover ik weet :o

• #4.516
93,7kg hmmmmm idk

Van die stuitermuziek luisteren en hysterisch doen zal er vast wel aan bijdragen ja :D

Clen is toch voor paarden met astma? Goeie vergelijking haha.
Correct. Albu/clenbuterol moet wel goed helpen met meer zuurstof tho.
Cutten op 3500:heart:

Goede tren ondanks de mis-judgement vooraf!!:thumb:
Is nog onderhoud opzoeken, mogen nog niet juichen

Nothing like 3cc of ace in the morning

Yeah bby
Never knew u had astma. Waarom geen medicatie nemen meer dan? Verklaart al een hoop tho.

+1 voor log naam though
Je wilt na de zomer kuren neem ik aan?
Geen zin om medicatie te nemen. Plan is er wel, of het gaat gebeuren. Who knows. Gon be natty for life ;)

Who knows. Misschien dat ik m'n tabs wel opmaak. Nieuwe clen ga ik niet halen denk ik.

Normale astmamedicijnen zijn niet bijzonder anabool voor zover ik weet :o
No clue, nooit onderzoek naar gedaan.

• #4.517
Push, niet echt zin. Merk overigens wel wat meer veins op onderarmen, nu al :thinking:

bench
3x10x20kg
3x60kg
1x70kg
1x80kg
3x5x87,5kg pr
4x87,5kg laatste rep kwam uit m'n tenen. Jammer dat ik vast loop maar toch +10kgop 5RM

incline db
15x20kg
4x10x24kg

side raise
10x8kg
5x10x12kg

cable fly
10x30kg
4x8x36kg

ez skullcrusher
10x20kg +ez stang
8x^
3x10x^

tricep pushdown
5x10x50kg

cable kickbacks
3x10x18kg

Blauwe lijnen over shorthead :D

Zaterdag hardbass, was ik even vergeten in planning. Moet nog evne bedenken hoe ik dat met legs ga doen. Denk dat ik ze skip voor tweede keer.

Gewoon voor hardbass benen trainen:)

• #4.520
Als er nog mensen deze aesthetic king willen meeten op hardbass, shoot me a message. Doen we samen de muzza
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven