AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Goede quads kerel! Ben benieuwd hoe ze er na de cut uitzien!:thumbs:

Benieuwd hoe die er helemaal uit ziet na de cut ;)

• #4.665
Naar hoeveel % wil je toe?

• #4.667
Is moeilijk te zeggen in procenten. Maar eigenlijk zo droog mogelijk komen dat ik een goeie bulk kuur (of blast :emo:) kan doen zonder teveel side effects te hebben. 10-12 echte procenten zou wel mooi zijn.

• Like
Waarderingen: Dr X
  • #4.669
Wat bedoel je hier mee? Je eerst kuur word toch sowieso een blast? Neem gaan dat je geen low dose gaat doen. Of begrijp ik het woord blast nu verkeerd :o
Nee eerste kuur wordt niet high dose. Met blast bedoel ik blasten en cruisen, oftewel geen pct doen. Maar daar ben ik nog niet over uit. Ook omdat ik momenteel geen hcg zou kunnen gebruiken.

Nee eerste kuur wordt niet high dose. Met blast bedoel ik blasten en cruisen, oftewel geen pct doen. Maar daar ben ik nog niet over uit. Ook omdat ik momenteel geen hcg zou kunnen gebruiken.
Ohh okee dan begreep ik het woord idd wel goed.
Stond er dan denk ik versteld van dat je gelijk wilt blasten en cruisen. Zeker omdat het je eerste kuur is :p

• #4.671
Ohh okee dan begreep ik het woord idd wel goed.
Stond er dan denk ik versteld van dat je gelijk wilt blasten en cruisen. Zeker omdat het je eerste kuur is :p
Gotta do what I gotta do babyyy. Nee maar wie weet ga ik wel helemaal niet kuren. Wie weet stik ik straks in m'n eten. We zien het allemaal wel.

Gotta do what I gotta do babyyy. Nee maar wie weet ga ik wel helemaal niet kuren. Wie weet stik ik straks in m'n eten. We zien het allemaal wel.
Wow...

e31.jpg

• #4.674
  • #4.677
Terug
Naar boven