tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe ze altijd in de zumba/w/e zaal waar dikke boxen en een paar subs hangen. Dus kan m'n mobiel aan de 3.5mm hangen en harde hardcore afspelen. Dan is het wel leuk.Exact de reden dat ik al maanden geen lunges meer heb gedaan![]()
u maaaaaaaaadShit man heb je die 100kg bench gewoon eerder te pakken
Ouders aan de patat en chinees. Ik goed m'n bakkie met rijst, gehakt en groentes
En vind het niet eens erg.Respect..dat lukt mij nog niet eens als ik besluit mijn cut wel serieus aan te pakken..Ouders aan de patat en chinees. Ik goed m'n bakkie met rijst, gehakt en groentesEn vind het niet eens erg.
Heeft bij mij wel twee jaar geduurd haha. Maar ik denk gewoon aan dat ik een halve week cutten met zo'n meal weg gooi.Respect..dat lukt mij nog niet eens als ik besluit mijn cut wel serieus aan te pakken..
True, true...je compenseert je gek als je maar gewoon bij alles mee blijft doen..Heeft bij mij wel twee jaar geduurd haha. Maar ik denk gewoon aan dat ik een halve week cutten met zo'n meal weg gooi.
Heeft bij mij wel twee jaar geduurd haha. Maar ik denk gewoon aan dat ik een halve week cutten met zo'n meal weg gooi.
Jup, en daar heb ik geen zin in.True, true...je compenseert je gek als je maar gewoon bij alles mee blijft doen..
Dat niet, laatste happen slok ik weg met melk. Of ik ga bodybuild meal motivation videos kijken (yessrs) Ik vind het niet vies, maar eet het niet graag. Maar ben gewoon motivated as f**k op het moment. Vorige cut heb ik max 5 dagen achter elkaar getracked. Nu ben ik al 26 dagen volgas bezig. Heb een dag niet aan m'n eten gedacht, en dat was omdat ik op Hardbass was tot 0700. Heb die dag toch niet veel gegeten. Heb gewoon een doel voor ogen en heb geen zin meer in half werk.Daarnaast begin je de 'schone' maaltijden waaarschijnlijk ook meer te waarderen! Ikzelf geniet net zoveel van mijn pasta met gehakt en groenten als van een patatje. Full srs.

Jup, en daar heb ik geen zin in.
Dat niet, laatste happen slok ik weg met melk. Of ik ga bodybuild meal motivation videos kijken (yessrs) Ik vind het niet vies, maar eet het niet graag. Maar ben gewoon motivated as f**k op het moment. Vorige cut heb ik max 5 dagen achter elkaar getracked. Nu ben ik al 26 dagen volgas bezig. Heb een dag niet aan m'n eten gedacht, en dat was omdat ik op Hardbass was tot 0700. Heb die dag toch niet veel gegeten. Heb gewoon een doel voor ogen en heb geen zin meer in half werk.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het leven op 3300 kcal nog vrij makkelijk is. Zit op dit moment 50g kroepoek te eten. Zomenteen heb ik nog 250g carb over![]()
!
Idem hier hoor!Daarnaast begin je de 'schone' maaltijden waaarschijnlijk ook meer te waarderen! Ikzelf geniet net zoveel van mijn pasta met gehakt en groenten als van een patatje. Full srs.

Oh had ook zeker wel gekund, maar had ik weer een kg kwark voor eiwitten moeten eten. Plus je weet nooit zeker hoeveel kcal zo'n patatje is. Geen g voor mij overigens. Wel andere honger stillende (eigenlijk best goeie cut middelen3500.. Tja daar kan je eigenlijk nog makkelijk een patatje in kwijt!
Dat je op Hardbass niet aan eten dacht joh.. wat Gek![]()
) producten.Ik geloof er geen snars van Marvin.
Oh had ook zeker wel gekund, maar had ik weer een kg kwark voor eiwitten moeten eten. Plus je weet nooit zeker hoeveel kcal zo'n patatje is. Geen g voor mij overigens. Wel andere honger stillende (eigenlijk best goeie cut middelen) producten.
. Ik eet dat zelfs met plezier in de bulk. Honing en bosvruchten erdoor en cereal en rozijnen e.d. er over heen
.
. Vanmiddag bij de burger ook wat frieten gehad en ik heb echt geen idee wat ik daarvoor moet tracken. 
Daarom vermijd ik het. Dominos of mcdonalds ben ik nog wel geregeld te vinden. Maar dat komt omdat de kcal en macros duidelijk van te vinden zijn.Kwark is toch fucking lekker. Ik eet dat zelfs met plezier in de bulk. Honing en bosvruchten erdoor en cereal en rozijnen e.d. er over heen
.
Dat is echt kut inderdaad. Vanmiddag bij de burger ook wat frieten gehad en ik heb echt geen idee wat ik daarvoor moet tracken.
Absoluut. Het probleem is alleen dat je al shredded wil zijn alvorens je er aan begint![]()

Daarom vermijd ik het. Dominos of mcdonalds ben ik nog wel geregeld te vinden. Maar dat komt omdat de kcal en macros duidelijk van te vinden zijn.
Ik doe altijd vloeibare 0 kcal suiker(stevia soort van) door m'n kwark. Is prima te doen, maar heb geen zin om zoveel kwark te eten![]()

Het is toch echt zo..na al die jaren havermout en kip met rijst, geniet ik daar nog steeds iedere keer van.
Het is ook niet voor niks dat ik zeg dat ik mijn huidige (doordeweekse/geplande) dieet zonder problemen zou verdubbelen..Stevia is een uitkomst voor mij.Ik begrijp het. Echter, mensen buiten de sport om verklaren je echt voor gek als je zoiets vertelt
Ah, dat spul heb ik nog nooit gebruikt. Ik probeer met mijn kwark altijd een soort froyo na te bootsen en dan kan ik er oprecht een kilo van op, mwhaha!
Ach als je er nog vn geniet, prima toch.Het is toch echt zo..na al die jaren havermout en kip met rijst, geniet ik daar nog steeds iedere keer van.
Mijn bak havermout lik ik zelfs helemaal leegHet is ook niet voor niks dat ik zeg dat ik mijn huidige (doordeweekse/geplande) dieet zonder problemen zou verdubbelen..