Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.621
Niet zo'n zin om te loggen. Heb het pittig zwaar op het moment, progressie gaat sloom terwijl ik toch wel echt m'n best doe. Moet nog een tandje boven op I guess. Training zijn vrijwel hetzelfde, niks nieuws of spannends om te melden
22162818_10209281778754697_9128262210877915136_n.gif

Gaat eindelijk die naald er in?
:emo:
Thanks marv

Laatst bewerkt:
Nice die vacuum:cheer:

• #5.623
Mensen hier ervaring met carb cycling? Een normaal deficit should do the trick, maar ben wel eens toe aan wat anders. En wie weet is dit de holy grail. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet aanpakken tho

low low - high - low low- high - low repeat?

Low 1650kcal 72carb 81v 167p
high???

En mensen nog ideeën voor post workout (snack idee) wat low carb/no carb is?

Dieet op low dag zou zijn :

500g kwark
hamburger + groente
hamburger + groente
post w/o (3 ei) <-- Hier kan ik dus echt niks anders bedenken behalve ei en kaas. (geen vlees svp). Normaal zou ik hier oats of honeyloops eten oid. Geen vis (dus ook geen tonijn :p)
500g kwark

:D

Mensen hier ervaring met carb cycling? Een normaal deficit should do the trick, maar ben wel eens toe aan wat anders. En wie weet is dit de holy grail. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet aanpakken tho

Low 1650kcal 72carb 81v 167p
high???

En mensen nog ideeën voor post workout (snack idee) wat low carb/no carb is?

Dieet op low dag zou zijn :

500g kwark
hamburger + groente
hamburger + groente
post w/o (3 ei) <-- Hier kan ik dus echt niks anders bedenken behalve ei en kaas. (geen vlees svp). Normaal zou ik hier oats of honeyloops eten oid. Geen vis (dus ook geen tonijn :p)
500g kwark

Volgens mij had @CoolBuilder hier iets over gepost en zijn schema.

Dacht zoiets:
Low-low-low-medium-low-low-high

Niet zo'n zin om te loggen. Heb het pittig zwaar op het moment, progressie gaat sloom terwijl ik toch wel echt m'n best doe. Moet nog een tandje boven op I guess. Training zijn vrijwel hetzelfde, niks nieuws of spannends om te melden
22162818_10209281778754697_9128262210877915136_n.gif

:emo:

Thanks marv
Btw, zyzz brother is that you?:D

• #5.626
Enige wat ik kan bedenken is noyen ipv eieren/kaas als het om de eiwitten en vetten gaat. Of pindakaas/saus ergens bij.

• #5.628
Enige wat ik kan bedenken is noyen ipv eieren/kaas als het om de eiwitten en vetten gaat. Of pindakaas/saus ergens bij.
Jup dat had ik me ook al bedacht, maar dat vind ik allemaal zonde van de kcal als je <2000 zit. Ook bedoelde ik meer wat om te snaaien tussendoor :p

De aanpak qua high en low maakt eigenlijk niet zoveel uit. Je moet als je wilt cutten gewoon een deficit creeeren.

Wat ik zelf wel fijn vind is het per week te bekijken en dan uit te gaan van 4 trainingsdagen en 3 rustdagen..

De rustdagen flink onder onderhoud en low/zero carb & high(er) fat en dan de trainingsdagen op of minimaal onder onderhoud en dan low fat (<50g) en high(er) carb..

Als voorbeeld:

Rustdagen: 1800kcals: 180g eiwit / 75g carbs / 85g vet
Trainingsdagen: 2500kcals: 180g eiwit / 330g carbs / 50g vet

Het Marvinnen lijkt besmettelijk te zijn! :o

In

Pretty accurate :roflol:

• #5.636
Pfffffffff, nog niet eens begonnen met low carb en ik voel me al een zombie.
Ik ga het volgende doen
low - low - high - low low - high - low > repeat doen.

Low wordt

2ba8caf9aaecba75fa6b18cb448c3153.png

Groentes bij de meal ga ik morgen even kopen bij de jumbo, als dit kut uitvalt pak ik andere groente. Sowieso bij meal 2 en 3 komt nog een shitload een sla/komkommer bij.

Meal 5 kijk ik niet naar uit, misschien maak ik daar wel een omelet van met groente. Ik kan me opbrecht niks anders dan dit bedenken wat enigszins vult. Kip ga ik niet eten, en vis vind ik ook niet lekker. Wie weet dat ik binnenkort eens vis ga proberen, laatst bij een sushi toko witvis besteld, en dat was gewoon pure agonie. En dat gemarineerd..

High dag heb ik nog niet geplanned, ga ik morgen even doen. Zal voornamenlijk het volgende worden. Oats, whey, fruit, kwark, brood + vruchtenhagel, en honeyloops. Wie weet nog een rijst meal ergens.

High wordt 3000 kcal wat een weekgemiddelde van 2000 maakt. Werkt dit niet, dan ga ik op 2800 zitten op m'n high dag.

Waarom niet gewoon een deficit? Omdat ik al dik een halfjaar in een deficit zit, en een keer wat anders wil proberen. Ook ben ik wel benieuwd wat low carb met m'n shape doet, volgens mij nog nooit onder de 200g carbs gezeten.

Overigens vandaag on the dot 20kg kwijt sinds begin cut :cheer: Ecto as fuaaaaaark maar wcyd :(
334531abda880f1a17adfdf64f80e023.png

Erg lastig in dat geval. Chocolade misschien?
Ook teveel kcal voor wat ik krijg.
De aanpak qua high en low maakt eigenlijk niet zoveel uit. Je moet als je wilt cutten gewoon een deficit creeeren.

Wat ik zelf wel fijn vind is het per week te bekijken en dan uit te gaan van 4 trainingsdagen en 3 rustdagen..

De rustdagen flink onder onderhoud en low/zero carb & high(er) fat en dan de trainingsdagen op of minimaal onder onderhoud en dan low fat (<50g) en high(er) carb..

Als voorbeeld:

Rustdagen: 1800kcals: 180g eiwit / 75g carbs / 85g vet
Trainingsdagen: 2500kcals: 180g eiwit / 330g carbs / 50g vet
Heb m'n tactiek bepaald, hoe denk jij over mijne?
Te veel kcal voor wat ik krijg..
Het Marvinnen lijkt besmettelijk te zijn! :o
Het is niet zo zeer marvinnen, maar gewoon even wat anders proberen.
Welkom, al kom je op een verkeerd punt want loggen staat beetje op een laag pitje.
Uiteindelijk zijn er twee keuzes: Kuren of Marvinnen:marvin:

Keuze makkelijk gemaakt :D

Ook aan de winny? :D

Terug
Naar boven