JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Klinkt niet slecht. Voor hoelang?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt niet slecht. Voor hoelang?
Geen idee, 8, 10 , 12 weken. Wie weet cruisen daarna
Heb een grote planning maar of ik het ga waarmaken is een tweedeMeteen blasten/cruisen lawlGeen idee, 8, 10 , 12 weken. Wie weet cruisen daarnaHeb een grote planning maar of ik het ga waarmaken is een tweede

Hangt ook sterk van jezelf als persoon af. Ik werd juist lui door al dat blasten en cruisen, schoof meer op de middelen dan op mezelf.Er zijn theorieen dat je beter kan cruisen met HCG en eventueel mini dosis test ipv 2-3 losse kuren per jaar. En hangt ook van je doel af. AAS is absoluut een wondermiddel maar een beast ben je niet na 1 kuur. En als je toch al bezig bent kun je beter doorgaan tot je een ziek fysiek hebt
#broscience
Hangt ook sterk van jezelf als persoon af. Ik werd juist lui door al dat blasten en cruisen, schoof meer op de middelen dan op mezelf.
Indd, ik dacht ook juist dat met al dat gear en on blijven ik er 1000x harder tegenaan zou gaan. Ik ging er alleen harder tegenaan met de middelen die ik erin gooide, waar ik op dat moment niet bij stil stond.Dit zal voor veel mensen (natty's) onbegrijpelijk zijn maar ik snap nu wel wat je bedoelt. Je komt ermee weg door je minder in te spannen trainingwijs, dus soms heb je inderdaad de neiging om lui te zijn.

Hm ja I guessGewoon verder bouwen lijkt mij. 65555, 66555 etc....
Who's gonna pay thatomhoog springen en paar negatieven doen als je leeg bent.
hamburgers eruit, kogel biefstuk erin, zero carbs![]()

Ik gebruik geen gear, maar twee meals per dag stukje biefstuk wordt wat te gek. Eerst maar eens kijken wat deze 100g carbs doen. Resultaat vannochtend was 2kg lichter dan gister

Wat weeg je nu?Ik gebruik geen gear, maar twee meals per dag stukje biefstuk wordt wat te gek. Eerst maar eens kijken wat deze 100g carbs doen. Resultaat vannochtend was 2kg lichter dan gister![]()
wacht al bijna een jaar op normale hoeveelheden kcals verdomme
74 klikos. Het is om te schamen, maar ik weet ook niet wat ik anders kan doen. Vorige cut eindigde ik op 77,7kg op zo'n 15% bodyfat. Nu sta ik droger en een pak meer massa / krachtiger. Ik zou heel graag alle kilos er weer willen op knallen maar daar heb ik alleen mezelf maar mee. Wil gewoon droog genoeg komen zodat ik straks niet weer dik een halfjaar hoef te cutten.
Lijkt van niet he, maar ook geen idee hoe ik het proces kan versnellen. Alle cijfers droppen bijna elke week.
Ze wil weer samen kunnen vretenwacht al bijna een jaar op normale hoeveelheden kcals verdomme