AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.681
Derde low dagje, gaat meer dan prima. Moet zeggen dat ik in honger/lethargie of wat dan ook 0% verschil merk tegenover high(er) carb. Ik heb dan ook nooit echt verschil in energie in bulk/cut gevoeld tbh, buitenom grumpy omdat honger.

Morgen nog een low dag, dan heb ik 4 low dagen achter elkaar gehad. Vrijdag high dag + fullbody, en dan zaterdag lekker pizza date met @VinnieVince en @Shadow Project pre thunderdome hnnnng

Weekgemiddelde als alles volgens plan loopt 1950 excl cardio. Wat deze week helaas maar 60 min is.

Thanks brah

Zeker nog wel tot het nieuwe jaar :D
Gewoon doorpakken nu die cut. Aders & striations = motivatie
Doe ik ook, anders kan ik straks weer maanden cutten.

Indeed

:wortel:
:dunno:

Genoeg extra cardio op thunderdome lijkt me?

Hnnng lekkere ketapizza, nu al zin in :rolleyes:

Derde low dagje, gaat meer dan prima. Moet zeggen dat ik in honger/lethargie of wat dan ook 0% verschil merk tegenover high(er) carb. Ik heb dan ook nooit echt verschil in energie in bulk/cut gevoeld tbh, buitenom grumpy omdat honger.

Morgen nog een low dag, dan heb ik 4 low dagen achter elkaar gehad. Vrijdag high dag + fullbody, en dan zaterdag lekker pizza date met @VinnieVince en @Shadow Project pre thunderdome hnnnng

Weekgemiddelde als alles volgens plan loopt 1950 excl cardio. Wat deze week helaas maar 60 min is.

Thanks brah

Zeker nog wel tot het nieuwe jaar :D

Doe ik ook, anders kan ik straks weer maanden cutten.

Indeed

:wortel:

:dunno:
Ik voel me aangesproken door die ene laatste emoticon.
Oh btw in! trouwens wat voor full body doe je?

Tot zaterdag dan:)

• #5.687
Genoeg extra cardio op thunderdome lijkt me?
Uiteraard!
Hnnng lekkere ketapizza, nu al zin in :rolleyes:
Bro :emo:
Ik voel me aangesproken door die ene laatste emoticon.
Oh btw in! trouwens wat voor full body doe je?
Ik train doorgaans ub/lb/ of ppl. Deze week wat weinig tijd dus net een fullbody gedaan. Bestond uit

3x5 squat
3x5 hammer pulup
3x5 bench
rear delt flys
bayesian curls
pec fly geval

See u :D

Excl feestje ofcourse

Bijlagen

• 22525805_10209398740318663_4646379772107030528_n.gif
    22525805_10209398740318663_4646379772107030528_n.gif
    3,2 MB · Weergaven: 202
Laatst bewerkt:
Uiteraard!

Bro :emo:

Ik train doorgaans ub/lb/ of ppl. Deze week wat weinig tijd dus net een fullbody gedaan. Bestond uit

3x5 squat
3x5 hammer pulup
3x5 bench
rear delt flys
bayesian curls
pec fly geval

See u :D

Excl feestje ofcourse :p
De helft van die oefeningen ken ik niet, ziet er allemaal erg exotisch uit :P

• #5.689
Post thunderdome. Hier zat al wel zo'n 1 liter cola light, 50g whey en 100-150g poffertjes in m'n systeem :emo:
https://cdn.fbsbx.com/v/t59.2708-21...=0f08ba1a4b07aa7df36f987495100112&oe=59F7F449

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderbroek moet ik helaas wel wat hoger dragen dan normaal omdat ik best erg last heb van loshangend vel.

De helft van die oefeningen ken ik niet, ziet er allemaal erg exotisch uit :P
Welke oefening ken je niet dan? Bayesian curl is gewoon een andere benaming voor cable bicep curl. IMO een van de beste (als niet aller beste) bicep oefening aangezien je constante spanning hebt en hem vrijwel isoleert. Mooie aan dat je hem in een kabel doet is dat je hem ook heel makkelijk kan overloaden qua gewicht.

Post thunderdome. Hier zat al wel zo'n 1 liter cola light, 50g whey en 100-150g poffertjes in m'n systeem :emo:
https://cdn.fbsbx.com/v/t59.2708-21...=0f08ba1a4b07aa7df36f987495100112&oe=59F7F449

Welke oefening ken je niet dan? Bayesian curl is gewoon een andere benaming voor cable bicep curl. IMO een van de beste (als niet aller beste) bicep oefening aangezien je constante spanning hebt en hem vrijwel isoleert. Mooie aan dat je hem in een kabel doet is dat je hem ook heel makkelijk kan overloaden qua gewicht.

Interessant, waarom houd ie een hand op de borst?

• #5.693
ff normaal doen

Omdat het een chestoefening is.
Dit is next level mmc, je voelt het niet alleen met je gedachte, maar je voelt het letterlijk.

Good vacuum is good!:woot:

• #5.698
Cut week 27

Weekendje cardio zit er op. Zaterdag zo'n 31000 stappen gezet :emo:

Vandaag eerst 36 min incline lopen, gevolgd door m'n vet te meten en toen pull getraind. Laatste keer meten was twee weken geleden. Progressie is voor m'n liking iets te sloom, of ik ben gewoon gewend dat het in het begin extreem snel ging met de mili en centimeters.

13 > 12.5%
taille 73 > 72cm
navel 84 > 80cm

Het begint ondertussen best wel een mentale strijd te worden. Niet zo zeer het hongerig/lethargische gedeelte. Maar ik vind dat ik er uit begin te zien als een skinnyfat non liftende ecto zonder abs, vooral als ik zie hoeveel moeite ik in m'n "lifting carriere" heb (aan) het steken ben. Kleding zit los, ik heb deze cut al drie gaatjes in m'n broekriem bij gemaakt en ondertussen kan er weer eentje bij. Het liefst zou ik een hele nieuwe garderobe willen aanschaffen. Maar dat doe ik niet want ik heb een kledingkast die ondertussen varieert van 70 tot 105kg fitting..

Ook krijg ik in m'n omgeving best wat (in mijn ogen negatieve) opmerkingen over m'n fysiek. Ze bedoelen het ongetwijfeld goed maar zo komt het niet over.

Als laatste begin ik een beetje last te krijgen van dat ik over veel dingen heen lees / niet mee krijg. Zo bijvoorbeeld dat ik zinnen mis die mensen op whapp zeggen. Maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat m'n brain geen fuel heeft.

/rant

Zelf ff dimmen
Omdat het een chestoefening is.
Dit is next level mmc, je voelt het niet alleen met je gedachte, maar je voelt het letterlijk.
Precies
Danku
Ik denk dat god het ook niet weet. Toch bedankt voor de reactie, op mijn stomme vraag :thumbs:
Ik denk eerder omdat het er zo lame uit ziet als je ene arm een beetje langs je zij bungelt.

Misschien binnenkort weer een weekje of 2 op onderhoud? Doet je leptine ook goed.

Ik begrijp je helemaal, ik had precies hetzelfde. Maar je moet naar je einddoel kijken!

Je bent wcht ver gekomen bro, nog even volhouden. Meeste verschil (als je evt depletion en laden (en evt waterloss)) zie je de laatste weken. You got this!

Terug
Naar boven