XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.744
Taile 71 > 70cm
Navel 78 > 76,5
Buik 85 > 83cm

hopelijk morgen weer eens vet meten. Gozer waar ik altijd mee meet al een week niet meer in de gym gezien tho

edit; hij werkt tegenwoordig alleen overdag, en dan kan ik niet. Zelf huidplooi meten lukt me niet.

Laatst bewerkt:
  • #5.745
155c6c7a2917d9748c47d80c7cb9bee9.png

Zyzz

Iemand anders in de sportschool kan dat toch wel?

• #5.748
Maar is daarom zo’n meting uberhaupt niet verwarrend in potentie? Zolang je kracht goed blijft, je gewicht volgens schema zakt en je dieet goed gaat is het toch prima?

• #5.750
Maar is daarom zo’n meting uberhaupt niet verwarrend in potentie? Zolang je kracht goed blijft, je gewicht volgens schema zakt en je dieet goed gaat is het toch prima?
Ja klopt, maar het is gewoon een extra variabel om te zien of ik blijf droppen. Zoals je weet zegt gewicht niet altijd alles. En de gozer waar ik mee meet weet wel redelijk van bodydildoen, en ik heb herkenbare moedervlekken waar we de plek op baseren waar we meten.

Centimeters zeggen nog meer dan gewicht en die droppen goed genoeg voor een cut zo te zien.

Je bent goed droog aan het worden man!:cheer:

Lekker bezig man!

• #5.754
Gister sushi hnnnnng, niet al te gek gemaakt. Meer mensen die tijdens het cutten last hebben van kou? Ik heb het de hele dag door echt verrekte koud, vooral op kantoor. Sweater en vest aan en alsnog killing koude handen en voeten

Centimeters zeggen nog meer dan gewicht en die droppen goed genoeg voor een cut zo te zien.
Zekers, maar procenten is nog een leuke variabel om te zien droppen.

Je bent goed droog aan het worden man!:cheer:

Thanks guys :D

Sinds ik een lager bf heb, heb ik best ook wat last van koude. Kan wel snel omslaan naar zweetbuien cuz trenbolonium

Heb het zelf in de cut ook wel wat kouder. Plus wintertenen (no joke) die dr soms voor zorgen dat ik zou koud wordt overal dat ik heet moet douchen om het weer warm te krijgen. Misschien heb je zoiets. Heb dat ook pas sinds een paar jaar.

• #5.757
Sinds ik een lager bf heb, heb ik best ook wat last van koude. Kan wel snel omslaan naar zweetbuien cuz trenbolonium
Can't wait for those zweetbuien

Heb het zelf in de cut ook wel wat kouder. Plus wintertenen (no joke) die dr soms voor zorgen dat ik zou koud wordt overal dat ik heet moet douchen om het weer warm te krijgen. Misschien heb je zoiets. Heb dat ook pas sinds een paar jaar.
Douchen doe ik niet, maar wel zodra ik thuis kom van werk m'n voeten even in bad voor een paar seconden. Anders zijn ze de hele avond koud. Erg vervelend

Tijdens cutten heb ik het ook altijd koud, super irritant.. Bevroren handen en voeten, hele dag door kippenvel :roflol: Je moet er wat voor over hebben.... :grumble:
Zelfs in de zomer heb ik op kantoor soms de kachel aan...

• #5.759
Laatste meting 30-10 was ik 12,5%. Gister weer gemeten en 11,5%. Wel door iemand anders gemeten, had het idee dat hij iets minder vet vast pakte. Maar goed, geloof dat het sowieso wel iets gedropt is.

Tijdens cutten heb ik het ook altijd koud, super irritant.. Bevroren handen en voeten, hele dag door kippenvel :roflol: Je moet er wat voor over hebben.... :grumble:
Zelfs in de zomer heb ik op kantoor soms de kachel aan...
In de zomer heb ik het ook nog wel eens koud ja. Vooral omdat ik op kantoor in de tocht zit, en recht onder de airco :(

• #5.760
Gister pull, vandaag push. Net 300 kcal cardio gedaan. Nog 400 te gaan deze week. Gister, vandaag, morgen en overmorgen 1650 - 1700 kcal. Vrijdag 2100, zaterdag 2700 en zondag 2400.

En dat was het dan, 10 maand durige cut. Weliswaar waarvan de eerste eerste 2/3 maanden een beetje gerecompt (of extreem weinig deficit) ivm angst (geen discipline) om kcal te droppen. Daarna zo'n 30 weken strikt op dieet geweest met de enige cheat af en toe een keer uit eten. Deze hele cut geen een keer gebinged, buitenom misschien af en toe 50-150kcal non tracked food (snoepje/dropje oid). Ben hier best trots op moet ik zeggen, aangezien ik m'n eerste obese to skinny fat cut het geen 5 dagen on schema vast kon houden.

Volgende week ga ik dus m'n onderhoud opzoeken. Ik heb echt geen idee van wat het is. Ik ga op 2500 zitten en zie wel wat m'n gewicht doet. Maandag en dinsdag zal ik nog low kcal gaan omdat ik zaterdag ayce bbq ga, en zondag ayce poffertjes ontbijt :D

Terug
Naar boven