rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Ik doelde meer op dat je 70kg 10% minder droog lijkt dan 90kg 10%
Dat klopt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doelde meer op dat je 70kg 10% minder droog lijkt dan 90kg 10%
nondeju zeg dat wel

We hebben er anders geen sushi minder om gegeten. Misschien wat meer chagrijnig

Fuaaaaaa
Jawel maar aangezien ik nu redelijk droog ben en niet extreem veel millimeters heb is 1cm omhoog of opzij al een paar mm verschil. Dus hou het liever bij 1 persoon
Ja klopt, maar het is gewoon een extra variabel om te zien of ik blijf droppen. Zoals je weet zegt gewicht niet altijd alles. En de gozer waar ik mee meet weet wel redelijk van bodydildoen, en ik heb herkenbare moedervlekken waar we de plek op baseren waar we meten.Maar is daarom zo’n meting uberhaupt niet verwarrend in potentie? Zolang je kracht goed blijft, je gewicht volgens schema zakt en je dieet goed gaat is het toch prima?
Zekers, maar procenten is nog een leuke variabel om te zien droppen.Centimeters zeggen nog meer dan gewicht en die droppen goed genoeg voor een cut zo te zien.
Thanks guys

Can't wait for those zweetbuienSinds ik een lager bf heb, heb ik best ook wat last van koude. Kan wel snel omslaan naar zweetbuien cuz trenbolonium
Douchen doe ik niet, maar wel zodra ik thuis kom van werk m'n voeten even in bad voor een paar seconden. Anders zijn ze de hele avond koud. Erg vervelendHeb het zelf in de cut ook wel wat kouder. Plus wintertenen (no joke) die dr soms voor zorgen dat ik zou koud wordt overal dat ik heet moet douchen om het weer warm te krijgen. Misschien heb je zoiets. Heb dat ook pas sinds een paar jaar.
In de zomer heb ik het ook nog wel eens koud ja. Vooral omdat ik op kantoor in de tocht zit, en recht onder de aircoTijdens cutten heb ik het ook altijd koud, super irritant.. Bevroren handen en voeten, hele dag door kippenvelJe moet er wat voor over hebben....
Zelfs in de zomer heb ik op kantoor soms de kachel aan...