Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Waarom niet 6 weken cut, 2 weken onderhoud aanhouden? And again. Vind ik zelf mentaal en lichaam heerlijk werken. Kan je wel goed gebruiken denk ik.

Dat van die negatieve reacties ken ik maar al te goed. Zowel als ik cut (je hoeft toch niks af te vallen) en bulk (ben je dan niet bang vet gespierd te worden) :o

Cm's zullen altijd langzamer gaan maar het gaat in ieder geval nog goed omlaag. Dat is het belangrijkste.

Waarom niet 6 weken cut, 2 weken onderhoud aanhouden? And again. Vind ik zelf mentaal en lichaam heerlijk werken. Kan je wel goed gebruiken denk ik.

Dat van die negatieve reacties ken ik maar al te goed. Zowel als ik cut (je hoeft toch niks af te vallen) en bulk (ben je dan niet bang vet gespierd te worden) :o

Cm's zullen altijd langzamer gaan maar het gaat in ieder geval nog goed omlaag. Dat is het belangrijkste.
Hihi ik steel dit idee. Klinkt als een fijne oplossing om het makkelijker te maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.703
Misschien binnenkort weer een weekje of 2 op onderhoud? Doet je leptine ook goed.
Hmm ben daar niet zo van aangezien ik dan alleen maar het idee heb dat m'n cut langer gaat duren. Maar ik ben over een maandje jarig, en heb dan een leuk weekendje voor de boeg met uiteten. Dus denk dat ik inderdaad even twee weekjes op onderhoud ga zitten. Al heb ik geen idee wat m'n onderhoud is :p
Ik begrijp je helemaal, ik had precies hetzelfde. Maar je moet naar je einddoel kijken!

Je bent wcht ver gekomen bro, nog even volhouden. Meeste verschil (als je evt depletion en laden (en evt waterloss)) zie je de laatste weken. You got this!
Thanks bro, doet me goed.

Klinkt decent, binnenkort een diet break.

Negatieve reacties zijn best kut inderdaad, kreeg zo vandaag nog naar m'n hoofd gegooid dat ik een energieloze zombie met bijna anorexia ben geworden. Zelfde gozer was letterlijk naar m'n eten aan het staren op het werk 'zou je niet wat meer pindakaas op je brood smeren?'

-.-

Godver die opmerking :o
Ben wel iemand die dat met rust kan laten. Kan me wel goed voorstellen dat een ander in zo'n geval flink boos kan worden...

Je hebt nog geluk datie niet vroeg waar je in hemelsnaam mee bezig beng om vette pindakaas te eten als je wilt afvallen.

Hoeveel val je nu per week af? Aan de hand daarvan berekenen hoeveel kcal je in een deficit zit --> weet je je onderhoud.

• #5.706
Zo, werkweekje zit er weer op. Vrij zwaar en enorm lethatgisch weekje. Not sure of het door cut of door feestje van afgelopen zaterdag kwam. En nee, niet echt last gehad van de chemically enhanced kant. Maar denk eerder dat ik vanaf 22:00 tot 09:00 constant actief ben geweest en heel wat kilometres heb afgelegd. Daarbij komend slaap ik de laatste tijd iets minder lang door. Dus could be.

Verder voeding deze week
Maandag 1650kcal
Dinsdag 1675kcal
Woensdag 1650 kcal
Donderdag 1650kal

Bestaand uit:
500g kwark
4 brood kaas/pindakaas (free lunch op werk yay)
3 hamburger sla komkommer
2 ei
500g kwark

Morgen/vrijdag staat er 1900kcal op de planning bestaand uit:
whey oats
aardappel hamburger sla komkommer
whey oats
kwark
200kcal optioneel

Zaterdag en zondag blijven dan nog 2380 kcal over voor een weekgemiddelde van 1900kcal excl. cardio

Cardio deze week was 200kcal, 300 kcal, 300kcal en morgen als ik energie heb ook ongeveer 300kcal. = 1100/week

Stall ik qua gewicht/vp dan krik ik m'n cardio op naar 1400kcal/week

Godver die opmerking :o
Ben wel iemand die dat met rust kan laten. Kan me wel goed voorstellen dat een ander in zo'n geval flink boos kan worden...

Je hebt nog geluk datie niet vroeg waar je in hemelsnaam mee bezig beng om vette pindakaas te eten als je wilt afvallen.
Ik kan het normaal ook wel met rust laten, maar als je herhalend zulke opmerkingen van verschillende personen hoort wordt het wel vervelend. Maar goed ik heb wel wat mensen om me heen die er positief in staan en me steunen.

Hoeveel val je nu per week af? Aan de hand daarvan berekenen hoeveel kcal je in een deficit zit --> weet je je onderhoud.
Iets meer dan 500 gram gemiddeld per week. Probleem is wel dat ik laatste weken niet extreem consistent met kcal en cardio ben geweest. Vanaf nu ben ik het wel wat beter aan het berekenen met low/high dagen en ik houd de aantal verbrande kcal op het cardio apparaat ook gewoon aan.

Echt geen idee of het accuraat is. Maar vandaag 40 min incline lopen gedaan. Eerste 35 min van 8% opbouwend tot 10% en de laatste vijf minuten 3,5 of 4kmh @ 15% incline was 310 kcal volgens het apparaat.

Begin altijd op 8% en eindig doorgaans op 12% @4.kmh, ligt er maar net aan hoeveel energie ik heb. Houd dus denk ik gewoon 75 kcal / 10min aan.

Denk dat dat wel een redelijke schatting is ja. Ikzelf ben ook weer met cardio begonnen, maar normaliter haal ik de 100kcal/10min wel. Hartslag ligt dan wel rond de 120-130 bpm.

Deze week:

Maandag 5250kcal
Dinsdag 5250 kcal
woensdag 5250 kcal
donderdag 5250 kcal
vrijdag 5250 kcal

Zo blijft er in het weekend wat over voor 6000kcal dagen

• #5.710
Denk dat dat wel een redelijke schatting is ja. Ikzelf ben ook weer met cardio begonnen, maar normaliter haal ik de 100kcal/10min wel. Hartslag ligt dan wel rond de 120-130 bpm.
M'n hartslag zit ook rond de 130. Maar goed, is maar een cijfertje
Beetje goed spreiden met een hoop drinken is dat prima vol te houden. Als ik werk iig, als ik thuis ben niet.
Deze week:

Maandag 5250kcal
Dinsdag 5250 kcal
woensdag 5250 kcal
donderdag 5250 kcal
vrijdag 5250 kcal

Jelly, alhoewel ik geen 5-6k elke dag zou willen eten :)

Deze week:

Maandag 5250kcal
Dinsdag 5250 kcal
woensdag 5250 kcal
donderdag 5250 kcal
vrijdag 5250 kcal

:thumb:!
Zou je een een globale outline kunnen geven van je voeding atm? Ben wel benieuwd hoe jij het weg krijgt.

:thumb:!
Zou je een een globale outline kunnen geven van je voeding atm? Ben wel benieuwd hoe jij het weg krijgt.
Laat ik beginnen met moeilijk.
Over het algemeen gewoon een groot ontbijt alles in de blender (rijstpoeder, pindakaas, whey, fruit, chocola puur etc.)
Daarna vaak wat boterhammen met pindakaas is al snel 1000kcal als je goed smeert;). Dan rijstmaaltijd(150-200gr ongekookt) met kip of mager gehakt en groente. Vervolgens vaak nog zo een maaltijd of een shake met een shitload rijstpoeder en whey. Verder nog noten/olie/kwark etc. Het verschilt ook per dag, probeer zoveel mogelijk gezonde voeding maar als ik een keer echt geen trek heb pak ik ook gerust een weightgainer.

Over het algemeen gewoon een groot ontbijt alles in de blender (rijstpoeder, pindakaas, whey, fruit, chocola puur etc.)
Daarna vaak wat boterhammen met pindakaas is al snel 1000kcal als je goed smeert;). Dan rijstmaaltijd(150-200gr ongekookt) met kip of mager gehakt en groente. Vervolgens vaak nog zo een maaltijd of een shake met een shitload rijstpoeder en whey. Verder nog noten/olie/kwark etc. Het verschilt ook per dag, probeer zoveel mogelijk gezonde voeding maar als ik een keer echt geen trek heb pak ik ook gerust een weightgainer.
Als ik zoveel kon eten..dan zou ik minimaal 200g noten erin gooien:roflol: En dagelijks zeker 300g havermout, want havermout is leven..

• #5.714
Verstandige voedingskeuze. Ben zelf overigens ook wel een stuk gezonder omgegaan qua voeding. Waarschijnlijk wordt het wel weer wat minder clean zodra ik ga bulken

Damn ik heb zin in m'n bakje chips die echt staple was :roflol:

ot;
net 80g oats 40g whey 5g vruchtenhagel en 50g bessen op hnnnnnnnng

Als ik zoveel kon eten..dan zou ik minimaal 200g noten erin gooien:roflol: En dagelijks zeker 300g havermout, want havermout is leven..

Havermout schijt ik me leeg. Rijstpoeder is life, zuip je veel makkelijker weg ook.
Verstandige voedingskeuze. Ben zelf overigens ook wel een stuk gezonder omgegaan qua voeding. Waarschijnlijk wordt het wel weer wat minder clean zodra ik ga bulken

Damn ik heb zin in m'n bakje chips die echt staple was :roflol:

ot;
net 80g oats 40g whey 5g vruchtenhagel en 50g bessen op hnnnnnnnng

Ja beter wat gezonder houden niet alleen voor kwalitaria gains maar ook je algehele gezondheid.

• #5.717
Havermout schijt ik me leeg. Rijstpoeder is life, zuip je veel makkelijker weg ook.

Ja beter wat gezonder houden niet alleen voor kwalitaria gains maar ook je algehele gezondheid.
Of het de gains ten goede doet weet ik niet, alhoewel m'n laatste bulk me wel extreem veel vet gebracht heeft. Straks als ik weer ga bulken ga ik denk ik gewoon aimen voor een surplus van zo'n 200-300kcal.

Ik maak er liever een papje van met vanille whey, 3 rozijnen en kaneel
Ik gooi er ook zoveel water bij, blijf het nuken tot het extreem fluffy is met veel volume.

Ga je zo (beter) schijten van havermout dan? Ik heb een beetje last van obstipatie de laatste tijd en ben toevallig enige tijd geleden gestopt met havermout. Maar weer eens doen dan...

Terug
Naar boven