Zo, werkweekje zit er weer op. Vrij zwaar en enorm lethatgisch weekje. Not sure of het door cut of door feestje van afgelopen zaterdag kwam. En nee, niet echt last gehad van de chemically enhanced kant. Maar denk eerder dat ik vanaf 22:00 tot 09:00 constant actief ben geweest en heel wat kilometres heb afgelegd. Daarbij komend slaap ik de laatste tijd iets minder lang door. Dus could be.
Verder voeding deze week
Maandag 1650kcal
Dinsdag 1675kcal
Woensdag 1650 kcal
Donderdag 1650kal
Bestaand uit:
500g kwark
4 brood kaas/pindakaas (free lunch op werk yay)
3 hamburger sla komkommer
2 ei
500g kwark
Morgen/vrijdag staat er 1900kcal op de planning bestaand uit:
whey oats
aardappel hamburger sla komkommer
whey oats
kwark
200kcal optioneel
Zaterdag en zondag blijven dan nog 2380 kcal over voor een weekgemiddelde van 1900kcal excl. cardio
Cardio deze week was 200kcal, 300 kcal, 300kcal en morgen als ik energie heb ook ongeveer 300kcal. = 1100/week
Stall ik qua gewicht/vp dan krik ik m'n cardio op naar 1400kcal/week
Godver die opmerking

Ben wel iemand die dat met rust kan laten. Kan me wel goed voorstellen dat een ander in zo'n geval flink boos kan worden...
Je hebt nog geluk datie niet vroeg waar je in hemelsnaam mee bezig beng om vette pindakaas te eten als je wilt afvallen.
Ik kan het normaal ook wel met rust laten, maar als je herhalend zulke opmerkingen van verschillende personen hoort wordt het wel vervelend. Maar goed ik heb wel wat mensen om me heen die er positief in staan en me steunen.
Hoeveel val je nu per week af? Aan de hand daarvan berekenen hoeveel kcal je in een deficit zit --> weet je je onderhoud.
Iets meer dan 500 gram gemiddeld per week. Probleem is wel dat ik laatste weken niet extreem consistent met kcal en cardio ben geweest. Vanaf nu ben ik het wel wat beter aan het berekenen met low/high dagen en ik houd de aantal verbrande kcal op het cardio apparaat ook gewoon aan.
Echt geen idee of het accuraat is. Maar vandaag 40 min incline lopen gedaan. Eerste 35 min van 8% opbouwend tot 10% en de laatste vijf minuten 3,5 of 4kmh @ 15% incline was 310 kcal volgens het apparaat.
Begin altijd op 8% en eindig doorgaans op 12% @4.kmh, ligt er maar net aan hoeveel energie ik heb. Houd dus denk ik gewoon 75 kcal / 10min aan.