Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

t*ring, hoe hou je het vol:o

Laat ik beginnen met moeilijk.
Over het algemeen gewoon een groot ontbijt alles in de blender (rijstpoeder, pindakaas, whey, fruit, chocola puur etc.)
Daarna vaak wat boterhammen met pindakaas is al snel 1000kcal als je goed smeert;). Dan rijstmaaltijd(150-200gr ongekookt) met kip of mager gehakt en groente. Vervolgens vaak nog zo een maaltijd of een shake met een shitload rijstpoeder en whey. Verder nog noten/olie/kwark etc. Het verschilt ook per dag, probeer zoveel mogelijk gezonde voeding maar als ik een keer echt geen trek heb pak ik ook gerust een weightgainer.

Klinkt anders niet echt moeilijk op deze wijze!

Ik zie dat je ook gewoon je fruit/groente eet dus algeheel een prima aanpak lijkt mij. Wat ik nog als tip zou willen geven zijn rozijnen (meer dan 3) of evt. andere gedroogde vruchten. Ideaal bulkvoer imo. Veel kcals en je kan het overal doorheen donderen.

Klinkt anders niet echt moeilijk op deze wijze!

Ik zie dat je ook gewoon je fruit/groente eet dus algeheel een prima aanpak lijkt mij. Wat ik nog als tip zou willen geven zijn rozijnen (meer dan 3) of evt. andere gedroogde vruchten. Ideaal bulkvoer imo. Veel kcals en je kan het overal doorheen donderen.

Thx voor de tip.
Het vele eten wordt vaak geïdealiseerd merk ik. Je moet nagaan dat ik dit elke dag MOET eten, ook als ik niks door mn strot krijg. Daarintegen is zo weinig als hox ook weer waardeloos. Zelf vind ik 3,5-4k ideaal.

Thx voor de tip.
Het vele eten wordt vaak geïdealiseerd merk ik. Je moet nagaan dat ik dit elke dag MOET eten, ook als ik niks door mn strot krijg. Daarintegen is zo weinig als hox ook weer waardeloos. Zelf vind ik 3,5-4k ideaal.

:thumb:.
Helemaal mee eens. 4K zou de 'sweet spot' zijn. Dan kun je gewoon van je eten genieten en hoef je niet te stouwen. Echter, op 4K raak ik minstens een kilo per week kwijt.

Lol een ding maken van 5-10gr rozijnen maar ondertussen ieder weekend een AYCE doen.
:scratch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.727
Gister 2800 kcal, vandaag 2500. Weekgemiddelde van 2000 excl cardio. Cardio gemiddeld zo'n 120kcal per dag. Ik voel me herboren, eten deed me goed :D

Taile 72 - 71cm
Navel 78,8 - 78cm
Dikste punt buik 88 - 85cm

Morgen weer op de tanden bijten :D

In again

Ecto as fuaaaaaark maar wcyd :(
334531abda880f1a17adfdf64f80e023.png

Staat er netjes bij sinds een jaar geleden:thumbs:

• #5.729
Gister pull getraind, weer eens wat gewichten bij gehouden om een idee van m'n training te geven. Tegenwoordig overload ik alleen nog maar 1 compound, en verder train ik waar ik zin in heb.

hammer pullup
3(of 4)x6xbw pr
5xbw

vorige week 3x6 + 4xbw

face pull
10x14kg
10x23kg
5x8x20kg

db shrug
normaal hier een row, maar alles was bezet
4x10x20kg
2x10x30kg

db row
normaal doe ik cable row, maar die was sinds pullups al bezet
10x20kg
3x8x30kg

straigh arm pulldown
15x23kg
4x10x36kg

bayesian curl
10*14 4*18
10x14kg
4x8x18kg

hammer curl
3/4x8x16kg

Vandaag push getrained
4 sets flat db press
4/5 sets bayesian flys
4 sets chest press
5 sets cable side delt
4 sets db overhead extension
4 sets rope pushdown

iets in die richting, en dan donderdag nog een upper. Das it voor upperbody.

In again

Staat er netjes bij sinds een jaar geleden:thumbs:
Welcome en thanks! Die foto was al iets ouder, dit is m'n meest recente
22525805_10209398740318663_4646379772107030528_n-gif.gif

• #5.730
Gister out of the blue na een setje side raise notabene absurde last van m'n onderrug. Daarna nog wel 35 min cardio gedaan, dacht misschien loop ik het er wel uit.

Bij het omkleden in de kleedkamer kon ik m'n eigen schoenen niet eens meer aantrekken. Nu zo'n 18 uur later lijk ik echt nergens meer last van te hebben??

Vanavond 2e keer legs maar hou het lekker bij extensions denk ik.

Gister out of the blue na een setje side raise notabene absurde last van m'n onderrug. Daarna nog wel 35 min cardio gedaan, dacht misschien loop ik het er wel uit.

Bij het omkleden in de kleedkamer kon ik m'n eigen schoenen niet eens meer aantrekken. Nu zo'n 18 uur later lijk ik echt nergens meer last van te hebben??

Vanavond 2e keer legs maar hou het lekker bij extensions denk ik.
:sad:

En is de cut al afgelopen?

Ben je niet bang dat je ook wat spieren aan het inleveren bent na zo lang cutten? En als je bij wijze van 0,5kg spier en 0,5kg vet inlevert, dan blijft je vp hetzelfde en kan je cutten tot er niks meer over blijft. Werkt ook andersom. Als je nu weer gaat clean bulken en meer spier dan vet aankomt ga je strakker in je vel zitten (lees lager vp).

Ik probeer je over te halen :D

• #5.735
Ben je niet bang dat je ook wat spieren aan het inleveren bent na zo lang cutten? En als je bij wijze van 0,5kg spier en 0,5kg vet inlevert, dan blijft je vp hetzelfde en kan je cutten tot er niks meer over blijft. Werkt ook andersom. Als je nu weer gaat clean bulken en meer spier dan vet aankomt ga je strakker in je vel zitten (lees lager vp).

Ik probeer je over te halen :D
Over drie weken heb ik een twee week diet break aangezien ik dan jarig ben, uiteten etc. Die periode gebruik ik om m'n onderhoud op te zoeken. December nog een beetje marvinnen en dan januari begin ik.

Over drie weken heb ik een twee week diet break aangezien ik dan jarig ben, uiteten etc. Die periode gebruik ik om m'n onderhoud op te zoeken. December nog een beetje marvinnen en dan januari begin ik.

Potverdomme wat fijn zeg dat het einde in zicht is

• #5.738
Potverdomme wat fijn zeg dat het einde in zicht is
Yeah opzich wel, maar aan de andere kant wil ik nog veel droger worden. Maar goed, straks als ik een pak meer massa heb lijk ik op dit vet percentage als het goed is 10x droger.

Yeah opzich wel, maar aan de andere kant wil ik nog veel droger worden. Maar goed, straks als ik een pak meer massa heb lijk ik op dit vet percentage als het goed is 10x droger.

Als jij spiermassa gaat gainen gaat je vp omlaag (mits je niet evenveel vet aankomt). Lijkt dus niet zo, het is een fact.

• #5.740
Terug
Naar boven