- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ik beginnen met moeilijk.
Over het algemeen gewoon een groot ontbijt alles in de blender (rijstpoeder, pindakaas, whey, fruit, chocola puur etc.)
Daarna vaak wat boterhammen met pindakaas is al snel 1000kcal als je goed smeert. Dan rijstmaaltijd(150-200gr ongekookt) met kip of mager gehakt en groente. Vervolgens vaak nog zo een maaltijd of een shake met een shitload rijstpoeder en whey. Verder nog noten/olie/kwark etc. Het verschilt ook per dag, probeer zoveel mogelijk gezonde voeding maar als ik een keer echt geen trek heb pak ik ook gerust een weightgainer.
Klinkt anders niet echt moeilijk op deze wijze!
Ik zie dat je ook gewoon je fruit/groente eet dus algeheel een prima aanpak lijkt mij. Wat ik nog als tip zou willen geven zijn rozijnen (meer dan 3) of evt. andere gedroogde vruchten. Ideaal bulkvoer imo. Veel kcals en je kan het overal doorheen donderen.
Thx voor de tip.
Het vele eten wordt vaak geïdealiseerd merk ik. Je moet nagaan dat ik dit elke dag MOET eten, ook als ik niks door mn strot krijg. Daarintegen is zo weinig als hox ook weer waardeloos. Zelf vind ik 3,5-4k ideaal.
Tja, waar een wil is is een weg.
Welcome to het marvinnen.Lol een ding maken van 5-10gr rozijnen maar ondertussen ieder weekend een AYCE doen.
![]()
Welcome en thanks! Die foto was al iets ouder, dit is m'n meest recenteIn again
Staat er netjes bij sinds een jaar geleden![]()
Gister out of the blue na een setje side raise notabene absurde last van m'n onderrug. Daarna nog wel 35 min cardio gedaan, dacht misschien loop ik het er wel uit.
Bij het omkleden in de kleedkamer kon ik m'n eigen schoenen niet eens meer aantrekken. Nu zo'n 18 uur later lijk ik echt nergens meer last van te hebben??
Vanavond 2e keer legs maar hou het lekker bij extensions denk ik.

Nope

Over drie weken heb ik een twee week diet break aangezien ik dan jarig ben, uiteten etc. Die periode gebruik ik om m'n onderhoud op te zoeken. December nog een beetje marvinnen en dan januari begin ik.Ben je niet bang dat je ook wat spieren aan het inleveren bent na zo lang cutten? En als je bij wijze van 0,5kg spier en 0,5kg vet inlevert, dan blijft je vp hetzelfde en kan je cutten tot er niks meer over blijft. Werkt ook andersom. Als je nu weer gaat clean bulken en meer spier dan vet aankomt ga je strakker in je vel zitten (lees lager vp).
Ik probeer je over te halen
Over drie weken heb ik een twee week diet break aangezien ik dan jarig ben, uiteten etc. Die periode gebruik ik om m'n onderhoud op te zoeken. December nog een beetje marvinnen en dan januari begin ik.

Over drie weken heb ik een twee week diet break aangezien ik dan jarig ben, uiteten etc. Die periode gebruik ik om m'n onderhoud op te zoeken. December nog een beetje marvinnen en dan januari begin ik.
Yeah opzich wel, maar aan de andere kant wil ik nog veel droger worden. Maar goed, straks als ik een pak meer massa heb lijk ik op dit vet percentage als het goed is 10x droger.
Yeah opzich wel, maar aan de andere kant wil ik nog veel droger worden. Maar goed, straks als ik een pak meer massa heb lijk ik op dit vet percentage als het goed is 10x droger.
Ik doelde meer op dat je 70kg 10% minder droog lijkt dan 90kg 10%Als jij spiermassa gaat gainen gaat je vp omlaag (mits je niet evenveel vet aankomt). Lijkt dus niet zo, het is een fact.