XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.181
Vrije dag vandaag which means uitslapen which means hoofdpijn en geen energie :emo: Bak koffie en dikke scoop monster pre workout, uiteraard geen effect.

ohp
kleine reset en iets bredere grip
4x6x50kg ez ofc

Unilateral cable row
12x66kg
3x10x66kg

RDL
3x8x132,5kg
10x110kg

Bayesian fly
3x15x32kg

Calf jumps
4x14x126kg

Unilateral leg extension
4x10x60kg

DB overhead extension
3x*x*

20 min lopen
20 min zonnenbank

En nu weekend, wat ook low kcal betekend helaas. Maar wel lekkere meals in het vooruitzicht.

Zal wel ff wat pep voor je fixen.
73% PEP INCOMMING HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG.
Heb jij in het verleden al AAS gebruikt @hoxyz ?

Clen was eerder katabool ja. Ooit in m'n obese to skinnyfat cut gebruikt maar sides waren echt ondragelijk. Tijdens een examen handtekening moeten zetten waarop de leeraar vroeg of ik nou zo verschrikkelijk zenuwachtig was :emo:
Hoi - ik snap nu wat je bedoeld. Heb even zitten googelen. Bell coaching gebruikt de Baysian methode. Dat is inderdaad wat ik (gedeeltelijk) doe. Ben je lid van Bell coaching?
Yes ik word gecoached door bell inderdaad.
Heb nog wel een paar tabs van malay tiger liggen hmmmm
Om de één of andere reden weet ik eigenlijk heel weinig van @hoxyz, terwijl het een vast lid is op het forum. Vandaar mijn vraag over zijn ervaring met AAS of eventuele interesse om in de toekomst AAS te gebruiken.

@Skatermarvin zal het trouwens graag lezen, het bevestigt namelijk zijn natty status :D
Dan heb je duidelijk niet veel op het forum lopen lezen. Ik heb jaren overal gepost en gelogd. Ik denk dat bijna elk member hier wel weet hoe ik er uit zie, wie ik ben, wie m'n vriendin is en wellicht zelfs m'n pincode. En ja ik heb zeker interesse in AAS een gaat ook gebeuren anytime soon.
mysterieus wezen uit fryslan boppe
2 minuten lopen en ik ben buiten friesland!!

• Like
Waarderingen: vntl
Dan heb je duidelijk niet veel op het forum lopen lezen. Ik heb jaren overal gepost en gelogd. Ik denk dat bijna elk member hier wel weet hoe ik er uit zie, wie ik ben, wie m'n vriendin is en wellicht zelfs m'n pincode. En ja ik heb zeker interesse in AAS een gaat ook gebeuren anytime soon.

Haha, zo zie je maar dat een mens jaren iets over het hoofd kan zien. Ik ken je forumnaam, afbeelding, ook hoe je er uit ziet (al foto's zien verschijnen) maar om de één of andere reden heb ik weinig posts van je gelezen die me zijn bijgebleven en meer info geven over wie je bent.

Ik weet het goed gemaakt: ik volg je topic vanaf nu OP DE VOET :D

Vrije dag vandaag which means uitslapen which means hoofdpijn en geen energie :emo: Bak koffie en dikke scoop monster pre workout, uiteraard geen effect.

ohp
kleine reset en iets bredere grip
4x6x50kg ez ofc

Unilateral cable row
12x66kg
3x10x66kg

RDL
3x8x132,5kg
10x110kg

Bayesian fly
3x15x32kg

Calf jumps
4x14x126kg

Unilateral leg extension
4x10x60kg

DB overhead extension
3x*x*

20 min lopen
20 min zonnenbank

En nu weekend, wat ook low kcal betekend helaas. Maar wel lekkere meals in het vooruitzicht.

73% PEP INCOMMING HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG.

Clen was eerder katabool ja. Ooit in m'n obese to skinnyfat cut gebruikt maar sides waren echt ondragelijk. Tijdens een examen handtekening moeten zetten waarop de leeraar vroeg of ik nou zo verschrikkelijk zenuwachtig was :emo:

Yes ik word gecoached door bell inderdaad.

Heb nog wel een paar tabs van malay tiger liggen hmmmm

2 minuten lopen en ik ben buiten friesland!!
Dafuq hoxy waar in Friesland woon je? Ik ben in 2 min autorijden ook uit Friesland ik haat lopen

• #6.191
Was meer een vraag, maar begrijp dat het drama is. Moet zeggen dat de f4f ook niet alles is in heerenveen
Oh nee is geen drama, twee squat racks en een prima los bankje waar ik op bench. Voor de rest dumbells tot 40 kilo's waar ik meer dan genoeg aan heb. Een smith machine voor kuiten, twee cable crossovers en twee losse cable pulleys. Meer heb ik niet nodig. Zou eigenlijk nog graag een goeie row of hacksquat willen, maar ik red me prima.

Als ik iets wel drama vind is het f4f of basic fit. Vind dat echt zulke kut sportscholen.

@hoxyz heb jij ook geen sarms geprobeerd ofzo of niet in de planning staan?

'Goed bezig man! Wat een verschil die taille ook!

Benen wordt je meestal wel verdrietig van wanneer je dat steeds meer ziet dalen in de cut..

• #6.197
'Goed bezig man! Wat een verschil die taille ook!

Benen wordt je meestal wel verdrietig van wanneer je dat steeds meer ziet dalen in de cut..
Wat betreft centimeters valt het mee, maar ze beginnen wel echt smal te worden. Lijkt alleen nog wat met goeie angle helaas.

• #6.199
Rustdag.. 1600 kcal. Op zich doable, mede doordat ik nu al op zo'n 4L vloeistof zit gok ik.

Meal 1 - 17:00
100g champignon
100g ui
100g paprika
25g kaas
3 ei
4 ei eiwitten
25g ketchup

Meal 2 - 19/20:00
100g sla
100g champignon
100g tomaat
100g komkommer
100g kipspies
100g steamed kip shoarma
35g fusili
20g ketchup
20g light mayo

Meal 3 - 23:00 hopenlijk
400g aardbei
150g elstar appel

Meal 4 - 02:00 hopelijk
500g kwark
100g blauwe bessen
100g frambozen
10g casseine

153K 36V 163P

Ach..mijne zijn nog nooit 62cm omtrek geweest:roflol:
:emo:

Weer even centimeters gemeten. Ik houd alleen taille en bovenbeen bij.
Taille 80,5cm - 71,8cm
Been 62cm - 57cm
t*ring, lekkere taille man. Ik ben al blij dat ik de 76.5 heb aangetikt nadat ik begon met 80 eind augustus :o. En fuaark wat een berg groente en fruit

Terug
Naar boven