- Waardering
- 18.834
Vrije dag vandaag which means uitslapen which means hoofdpijn en geen energie
Bak koffie en dikke scoop monster pre workout, uiteraard geen effect.
ohp
kleine reset en iets bredere grip
4x6x50kg ez ofc
Unilateral cable row
12x66kg
3x10x66kg
RDL
3x8x132,5kg
10x110kg
Bayesian fly
3x15x32kg
Calf jumps
4x14x126kg
Unilateral leg extension
4x10x60kg
DB overhead extension
3x*x*
20 min lopen
20 min zonnenbank
En nu weekend, wat ook low kcal betekend helaas. Maar wel lekkere meals in het vooruitzicht.

Bak koffie en dikke scoop monster pre workout, uiteraard geen effect. ohp
kleine reset en iets bredere grip
4x6x50kg ez ofc
Unilateral cable row
12x66kg
3x10x66kg
RDL
3x8x132,5kg
10x110kg
Bayesian fly
3x15x32kg
Calf jumps
4x14x126kg
Unilateral leg extension
4x10x60kg
DB overhead extension
3x*x*
20 min lopen
20 min zonnenbank
En nu weekend, wat ook low kcal betekend helaas. Maar wel lekkere meals in het vooruitzicht.
73% PEP INCOMMING HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG.
Clen was eerder katabool ja. Ooit in m'n obese to skinnyfat cut gebruikt maar sides waren echt ondragelijk. Tijdens een examen handtekening moeten zetten waarop de leeraar vroeg of ik nou zo verschrikkelijk zenuwachtig was

Yes ik word gecoached door bell inderdaad.Hoi - ik snap nu wat je bedoeld. Heb even zitten googelen. Bell coaching gebruikt de Baysian methode. Dat is inderdaad wat ik (gedeeltelijk) doe. Ben je lid van Bell coaching?
Heb nog wel een paar tabs van malay tiger liggen hmmmm
Dan heb je duidelijk niet veel op het forum lopen lezen. Ik heb jaren overal gepost en gelogd. Ik denk dat bijna elk member hier wel weet hoe ik er uit zie, wie ik ben, wie m'n vriendin is en wellicht zelfs m'n pincode. En ja ik heb zeker interesse in AAS een gaat ook gebeuren anytime soon.Om de één of andere reden weet ik eigenlijk heel weinig van @hoxyz, terwijl het een vast lid is op het forum. Vandaar mijn vraag over zijn ervaring met AAS of eventuele interesse om in de toekomst AAS te gebruiken.
@Skatermarvin zal het trouwens graag lezen, het bevestigt namelijk zijn natty status![]()
2 minuten lopen en ik ben buiten friesland!!