Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.141
Maar zo'n meting zegt ook niet alles, de ene zal je op 8 meten terwijl een ander je misschien wel op 9,5 meet. Heb je jezelf altijd door dezelfde ervaren persoon laten meten? Wel jelly op die schouder arm ader haha.
Ik laat me al jaren door dezelfde persoon meten ja, duidelijke referentie punten ook door moedervlekken

Duidelijk. Ik zou persoonlijk gewoon tot die 8% cutten. Dan heb je een concreet doel en dat geeft rust.

Je bent er al bijna nu! Doorknallen en lekker schomnelen tussen 8-12 ipv 12-18 bijvoorbeeld. Ik ben miss op de helft van waar je nu bent :(

• #6.144
Duidelijk. Ik zou persoonlijk gewoon tot die 8% cutten. Dan heb je een concreet doel en dat geeft rust.
Vorige week maandag zat ik op 9% geloof ik, maar nu met kcal drop en wat liss cardio er bij moet het goed komen. Waar was je op de meet trouwens?
Je bent er al bijna nu! Doorknallen en lekker schomnelen tussen 8-12 ipv 12-18 bijvoorbeeld. Ik ben miss op de helft van waar je nu bent :(
Grow some dedication bro, dan red je het ook wel.

Vorige week maandag zat ik op 9% geloof ik, maar nu met kcal drop en wat liss cardio er bij moet het goed komen. Waar was je op de meet trouwens?

Grow some dedication bro, dan red je het ook wel.
Dedication is niet eens het probleem, meer dat ik bij 12-13% al tevreden ben. Tevreden zijn is killing, en bulken is ook gewoon beter :o

• #6.147
Dedication is niet eens het probleem, meer dat ik bij 12-13% al tevreden ben. Tevreden zijn is killing, en bulken is ook gewoon beter :o
Je hebt best vaak last van binges toch? Wellicht een keer je dieet onder de loep nemen. Of afstappen van IIFYM en elke dag plannen van te voren.
Je armen waren al aardig in de catogorie smerig droog! Goed bezig man..

Ik moet net als @Nootmuskaatje weer even mijn best gaan doen..:rolleyes:
Thanks, armen schouders en borst zijn goed droog inderdaad. Abs willen helaas maar niet echt poppen, maar wellicht komt dat omdat ze underdeveloped zijn(?)

Je hebt best vaak last van binges toch? Wellicht een keer je dieet onder de loep nemen. Of afstappen van IIFYM en elke dag plannen van te voren.
Tot nu toe geen binges ondanks dat m'n bf net zo laag of zelfs bijna lager is dan toen ik on was. Binges had ik eerder veel meer last van omdat ik al snel niet meer zo gemotiveerd ben om toch lager te gaan en mezelf probeer te dwingen. Dit ging vaak gepaard met allemaal meuk in de strijd gooien die toch nooit hielpen zoals eca, sibutramine etc.

En 16% bf op 98kg vond ik er toch wel bruter uit zien dan 16% op 86kg. Nu ben ik bij lange na niet tevreden over mijn bf ondanks dat het net zo hoog/laag is als toen ik dat wel was. Nu kan ik alleen maar groot lijken door droog te zijn. Toen boeide 14 of 18% bf niet, ik zag er gewoon altijd groot uit :o

Verder denk ik ook dat m'n hongergevoel vele malen hoger was ON. Toen was ik soms met 4000 niet tevreden. Nu zal 3500 meer dan voldoende voor me zijn :p. Al met al toch wel een bijzondere weg afgegaan en veel geleerd.

Zoiets vermoede ik al op basis van de foto's. Dan ben je er zo!

Goede vraag man. Ik had contact gehad met Wouter, maar ik wist niet dat ik al officieel op de lijst stond. Die dag had ik een familie bbq, maar dat had ik door moeten geven aan Wouter..
Enfin, mooi dat jullie het gezellig hebben gehad en ik kan er de volgende keer natuurlijk niet omheen ;)

• #6.150
10-10
Tot ik thuis kwam van werk echt moker zwaar, zo weinig energie en hongerig. Maar goed, extra bakje koffie er in en een beetje slacken op werk en de dag gaat wel weer voor bij. Zonet in de supermarkt maar even een extra blikje energy-light gehaald om de vier uur dip door te komen. Een dagje nog, dan weekend gelukkig :D

Bench
5x4x101kg vpr denk ik. Of ik heb ooit in een ver verleden 3x5x102,5kg gedaan. Not sure. Deze programmering test moest ik een 3rm opzoeken en dat was 102,5kg iig.

V grip pulldown
4x12x97kg Blijft een heerlijke oefening, deze reeds geswitched voor weighted chinups aangezien ik daar op vast liep.

Bulgarian split squat
Ik haat deze oefening met een passie, het is zo fucking zwaar voor m'n benen en cardiovasculair. En dan wanneer je denkt dat de agonie voorbij is, moet m'n andere fucking been nog. Wil deze eigenlijk gaan ruilen voor iets anders.
3x9x30,5kg

Unilateral dumbell ohp
3x10x20,5kg

Seated smith calf raise
4(of 3)x15x135kg

Alternating db curl
10x18,25kg
8x18,25kg
10x16kg

25 min incline loop
20 min zonnenbank
10 min winkel loop

13k stappen, which is a shit ton for me.

Tot nu toe geen binges ondanks dat m'n bf net zo laag of zelfs bijna lager is dan toen ik on was. Binges had ik eerder veel meer last van omdat ik al snel niet meer zo gemotiveerd ben om toch lager te gaan en mezelf probeer te dwingen. Dit ging vaak gepaard met allemaal meuk in de strijd gooien die toch nooit hielpen zoals eca, sibutramine etc.

En 16% bf op 98kg vond ik er toch wel bruter uit zien dan 16% op 86kg. Nu ben ik bij lange na niet tevreden over mijn bf ondanks dat het net zo hoog/laag is als toen ik dat wel was. Nu kan ik alleen maar groot lijken door droog te zijn. Toen boeide 14 of 18% bf niet, ik zag er gewoon altijd groot uit :o

Verder denk ik ook dat m'n hongergevoel vele malen hoger was ON. Toen was ik soms met 4000 niet tevreden. Nu zal 3500 meer dan voldoende voor me zijn :p. Al met al toch wel een bijzondere weg afgegaan en veel geleerd.
Hmm alright, als ik je log zo af en toe lees heb ik het idee dat je altijd maar wat halfbakken aan het trainen en eten bent, ene week perfect en andere keer weer meh. Maar nu je off hebt zijn er dus geen excuusjes om niet 8% aan te tikken lees ik :D
Zoiets vermoede ik al op basis van de foto's. Dan ben je er zo!

Goede vraag man. Ik had contact gehad met Wouter, maar ik wist niet dat ik al officieel op de lijst stond. Die dag had ik een familie bbq, maar dat had ik door moeten geven aan Wouter..
Enfin, mooi dat jullie het gezellig hebben gehad en ik kan er de volgende keer natuurlijk niet omheen ;)
Ah op die fiets, ik twijfelde eerst wat maar achteraf was het meer dan gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar die meet :D

Walking lunges ipv bulgarian split squats?

• #6.153
Walking lunges ipv bulgarian split squats?
Zou kunnen ja, al gaan die me ook tegen staan zodra ze zwaar worden dmv progressive overload. Ik heb in de gym alleen een kut horizontale leg press, en verder leg extension. Maar die heb ik al op m'n B dag geprogrammeerd. Ik moet nog even goed nadenken, ik wil eigenlijk geen oefening die cardiovasculair even zwaar is als het kracht gedeelte zelf.

Walking lunges doe ik heel graag, bulgarian split squat daar in tegen. Voor de taxering op m'n cardiovasculair systeem kan ik niet aan Hahah. Na die oefeningen is alles wat volgt pretty trash.

Ik heb hem er vandaag allezins uitgelaten en dat was goed ook.

Voor quad focused legday:
1) db walking lunges
2) front squat
3) leg extension

Bij hamstring focused legday:
1) banded hack squats

Mss dat je wat inspiratie opdoet zo :)

• #6.155
Walking lunges doe ik heel graag, bulgarian split squat daar in tegen. Voor de taxering op m'n cardiovasculair systeem kan ik niet aan Hahah. Na die oefeningen is alles wat volgt pretty trash.

Ik heb hem er vandaag allezins uitgelaten en dat was goed ook.

Voor quad focused legday:
1) db walking lunges
2) front squat
3) leg extension

Bij hamstring focused legday:
1) banded hack squats

Mss dat je wat inspiratie opdoet zo :)
Ik train alleen fullbody dus echt een bepaalde focus heb ik niet. Wellicht maar gewoon wat ez reps squatten zonder progressive overload. Of lunges eens de kans geven. Ik ga het weekend even nadenken hoe en wat.

Ik train alleen fullbody dus echt een bepaalde focus heb ik niet. Wellicht maar gewoon wat ez reps squatten zonder progressive overload. Of lunges eens de kans geven. Ik ga het weekend even nadenken hoe en wat.
Walking lunges voor echt dikke glutes, srs

Reverse lunges! Evt. vanaf een deficit..

Terug
Naar boven