- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Nee man, sta volgens laatste meting op 11%.
Alhoewel zo'n meting altijd discutabel is haha. Ach vanaf volgende week toch cutten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet lullig bedoeld verder, maar kon me niet echt herinneren dat je op de meet redelijk droog stond. Weinig lijnen etc te zien, dan zul je zeker geen 11% zijn.Nee man, sta volgens laatste meting op 11%.
Alhoewel zo'n meting altijd discutabel is haha. Ach vanaf volgende week toch cutten.
Niet lullig bedoeld verder, maar kon me niet echt herinneren dat je op de meet redelijk droog stond. Weinig lijnen etc te zien, dan zul je zeker geen 11% zijn.
.Dat hou ik mezelf ook al weken voor

Niet lullig bedoeld verder, maar kon me niet echt herinneren dat je op de meet redelijk droog stond. Weinig lijnen etc te zien, dan zul je zeker geen 11% zijn.

>12 crew
Dat eet ik namenlijk al maanden achter elkaar 
En zo nog even klein rondje wandelen.
Eens, utrecht perfect, rotterdam nog doable. Of Vital gym @ arnehm
Alright will try
Same
Klopt
Deficit? Ben je gek dude
Nee man, sta volgens laatste meting op 11%.
Hou veel vocht vast door cheaten klinkt als gewoon wat teveel vet

Deze comment is wel de ideale manier om iemand aan het cutten te zetten
Bijna zo erg als mijn vrouw die me regelmatig lief knuffelt om vervolgens mijn vetlaagje aan mijn abs te knijpen![]()

Echte 12% is echt redelijk droog. Ik heb geen idee hoeveel echte procenten ik ta
Ik gelukkig net niet meer denk ik.
Klopt dat het een trend is hier om dat te roepen, maar op 11% sta je toch al aardig droog. En dat is op foto's die recent gepost zijn/dbb meet afgelopen zaterdag niet echt te zien. Verder no offence naar flexx toe.
11% is echt wel goed droog, maar goed is maar een cijfertje.Klopt dat het een trend is hier om dat te roepen, maar op 11% sta je toch al aardig droog. En dat is op foto's die recent gepost zijn/dbb meet afgelopen zaterdag niet echt te zien. Verder no offence naar flexx toe.
Heeft een lieve volger hier nog wat yohimbe hcl over waar hij van af wilt? Ik wil voor laatste weken even net wat extra's proberen. Efedrine is ook welkom, maar denk niet dat iemand dat heeft.
11% is echt wel goed droog, maar goed is maar een cijfertje.

Marvin doesn't share clen!
Clen begin ik niet meer aan
Zal wel ff wat pep voor je fixen.Heeft een lieve volger hier nog wat yohimbe hcl over waar hij van af wilt? Ik wil voor laatste weken even net wat extra's proberen. Efedrine is ook welkom, maar denk niet dat iemand dat heeft.
Clen is geen AAS
waren goed hoor die van jou

mysterieus wezen uit fryslan boppeOm de één of andere reden weet ik eigenlijk heel weinig van @hoxyz, terwijl het een vast lid is op het forum. Vandaar mijn vraag over zijn ervaring met AAS of eventuele interesse om in de toekomst AAS te gebruiken.
![]()
@Skatermarvin zal het trouwens graag lezen, het bevestigt namelijk zijn natty status![]()