Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Nee man, sta volgens laatste meting op 11%.
Alhoewel zo'n meting altijd discutabel is haha. Ach vanaf volgende week toch cutten.
Niet lullig bedoeld verder, maar kon me niet echt herinneren dat je op de meet redelijk droog stond. Weinig lijnen etc te zien, dan zul je zeker geen 11% zijn.

Niet lullig bedoeld verder, maar kon me niet echt herinneren dat je op de meet redelijk droog stond. Weinig lijnen etc te zien, dan zul je zeker geen 11% zijn.

Deze comment is wel de ideale manier om iemand aan het cutten te zetten :P

Bijna zo erg als mijn vrouw die me regelmatig lief knuffelt om vervolgens mijn vetlaagje aan mijn abs te knijpen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.168
11-10
Prima dagje, weinig honger en lekkere meals. Werk was ook prima te doen door het extra drinken. Pre workout 400mg caffeine met een paar theelepels citruline malaat, en goan. Morgen komt m'n musclemeat bestelling binnen, weer eens wat anders eten dan kipdij :D Dat eet ik namenlijk al maanden achter elkaar :emo:

Squat
5x3x141kg pr

Machine chest press
4x10x67,5kg

Bayesian side raise
15x*
2x20x12kg

Hamstring curl
4x16x64kg

Lat pulldown
Ipv lat prayer, goeie cable station bezet
4x*x*

Dumbell rear delt raise
Ipv shoulder pulls
5x*x*

Dumbell shrug
3x16x22,5kg

Ez bar curls
Ipv bayesian curl
4x*x*

30 min incline loop
En zo nog even klein rondje wandelen.

EDIT: net nog even 45 min buiten gewandeld

Eens, utrecht perfect, rotterdam nog doable. Of Vital gym @ arnehm

Walking lunges voor echt dikke glutes, srs
Alright will try
Same
Klopt
Reverse lunges! Evt. vanaf een deficit..
Deficit? Ben je gek dude
Lol daar sta je nu toch op, als het niet meer is?

Nee man, sta volgens laatste meting op 11%.
Alhoewel zo'n meting altijd discutabel is haha. Ach vanaf volgende week toch cutten.

Hou veel vocht vast door cheaten laatste tijd:p.

Dat hou ik mezelf ook al weken voor:roflol:
Hou veel vocht vast door cheaten klinkt als gewoon wat teveel vet :D
Deze comment is wel de ideale manier om iemand aan het cutten te zetten :P

Bijna zo erg als mijn vrouw die me regelmatig lief knuffelt om vervolgens mijn vetlaagje aan mijn abs te knijpen :(
:emo:
Tegenwoordig staat iedereen op <12%....
Echte 12% is echt redelijk droog. Ik heb geen idee hoeveel echte procenten ik ta
Ik gelukkig net niet meer denk ik.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig staat iedereen op <12%....
Klopt dat het een trend is hier om dat te roepen, maar op 11% sta je toch al aardig droog. En dat is op foto's die recent gepost zijn/dbb meet afgelopen zaterdag niet echt te zien. Verder no offence naar flexx toe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.170
Heeft een lieve volger hier nog wat yohimbe hcl over waar hij van af wilt? Ik wil voor laatste weken even net wat extra's proberen. Efedrine is ook welkom, maar denk niet dat iemand dat heeft.
Klopt dat het een trend is hier om dat te roepen, maar op 11% sta je toch al aardig droog. En dat is op foto's die recent gepost zijn/dbb meet afgelopen zaterdag niet echt te zien. Verder no offence naar flexx toe.
11% is echt wel goed droog, maar goed is maar een cijfertje.

Heeft een lieve volger hier nog wat yohimbe hcl over waar hij van af wilt? Ik wil voor laatste weken even net wat extra's proberen. Efedrine is ook welkom, maar denk niet dat iemand dat heeft.

11% is echt wel goed droog, maar goed is maar een cijfertje.

Misschien heeft @Skatermarvin nog wat clennies :p

Zal wel ff wat pep voor je fixen.

Hoi - ik snap nu wat je bedoeld. Heb even zitten googelen. Bell coaching gebruikt de Baysian methode. Dat is inderdaad wat ik (gedeeltelijk) doe. Ben je lid van Bell coaching?

Om de één of andere reden weet ik eigenlijk heel weinig van @hoxyz, terwijl het een vast lid is op het forum. Vandaar mijn vraag over zijn ervaring met AAS of eventuele interesse om in de toekomst AAS te gebruiken.

image.gif

@Skatermarvin zal het trouwens graag lezen, het bevestigt namelijk zijn natty status :D

Om de één of andere reden weet ik eigenlijk heel weinig van @hoxyz, terwijl het een vast lid is op het forum. Vandaar mijn vraag over zijn ervaring met AAS of eventuele interesse om in de toekomst AAS te gebruiken.

image.gif

@Skatermarvin zal het trouwens graag lezen, het bevestigt namelijk zijn natty status :D
mysterieus wezen uit fryslan boppe

Terug
Naar boven