XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.302
Niet, maar zo haal je toch wel het meeste uit je borstspier?
Ik doe het ook niet altijd, zeker niet als je richting de 100kg gaat (niet te doen).
Maar met 50/60kg, is dit wel prima te doen.
Je traint toch voor je werksetjes? Met 50/60kg ga je geen gainz maken als je dik over de 100kg bencht. Ik zou altijd form zo consistent mogelijk houden.

Zin om te bingen fml, ligt al een week een mars reep in de kast op me te wachten :(
nog eventjes knallen mennnn. Je bent goed bezig, keep up the good work! :) Dan kun je straks én al je shredzzz bewonderen én marsen, en andere rotzooi eten. :D

Het komt wel eens voor dat ik bijvoorbeeld 4x8 of 4x10 of 5x12 doet. Alle sets met 30sec. rust.
Als ik dan bench, ben ik gewoon verrot na zo'n set en heb ik altijd spierpijn de dag erna (gegarandeerd).

Maar als je echt wilt pyramide trainen of iets (12/10/8/6/4/3) dan doe ik altijd me voeten op de grond.

Moet de DBB knokploeg langskomen om dat conflictje in je gym te regelen of handel je het de volgende training zelf af? :army:

Het lullige was dat de eigenaar alles zag, en toen die vent wegliep zei de eigenaar; Hey Hoxyz je hebt geen handdoek bij je he.

Dus toen knapte ik ook

Dit is echt zielig van de eigenaar trouwens... Denk dat ik die eigenaar de huid had volgescholden!

Ik doe dit zelf altijd door mijn benen van de grond te houden, ik trek me benen op in 90 graden en leg me voeten kruislings over elkaar heen. Zo blijft je gehele bovenlichaam strak op het bankje liggen.

:roflol:

Bankdrukkert hoort met haken in de grond en bonksen maar.
Vind zelf een lichte arch wel prettig.

Nu we het er toch over hebben, vraag me af welke debiel dat voetjes van de vloer ooit bedacht heeft?Stabiliteit is sws ver te zoeken op die manier.

• #6.309
Trainingen zitten er weer op, niet heel veel energie vandaag maar ik sleep mezelf er wel door heen. Gevast tot een uur of 16:00 en 17:00 stond ik in de gym

squat
3x3x145kg pr wel pittig

chest press
4x10x72kg begint ook pittig te worden

bayesian side raise
2x20x13kg ook zwaar :emo:

lat prayer
15x57kg
12x57kg
2x15x57kg

seated shoulder pulls
4x14x56kg

dumbell shrug
3x16x23,5kg

hamstring curl
3x16x67kg
12x67kg

bayesian curl
13x30,5kg
12x27kg

touw cable hammer curl // cable crunch
4 setjes

5 min incline lopen, toen had ik geen zin meer :emo:

Morgen en overmorgen twee low dagen, laatste loodjes.

nog eventjes knallen mennnn. Je bent goed bezig, keep up the good work! :) Dan kun je straks én al je shredzzz bewonderen én marsen, en andere rotzooi eten. :D
Thanks annie :heart:

Het komt wel eens voor dat ik bijvoorbeeld 4x8 of 4x10 of 5x12 doet. Alle sets met 30sec. rust.
Als ik dan bench, ben ik gewoon verrot na zo'n set en heb ik altijd spierpijn de dag erna (gegarandeerd).

Maar als je echt wilt pyramide trainen of iets (12/10/8/6/4/3) dan doe ik altijd me voeten op de grond.
Waarom zou je uberhaupt 30 seconden rusten, voegt niks toe voor je progressie
Heerlijk die marsen, twixen, bounty's, hmmmmmm.....
:emo:
Moet de DBB knokploeg langskomen om dat conflictje in je gym te regelen of handel je het de volgende training zelf af? :army:

Dit is echt zielig van de eigenaar trouwens... Denk dat ik die eigenaar de huid had volgescholden!
Ik nodig je uit, maar nee komt goei
:roflol:

Bankdrukkert hoort met haken in de grond en bonksen maar.
Vind zelf een lichte arch wel prettig.

Nu we het er toch over hebben, vraag me af welke debiel dat voetjes van de vloer ooit bedacht heeft?Stabiliteit is sws ver te zoeken op die manier.
Eens
Nah ben geen weakling. Deze hele cut geen een keer gebinged en off schema gegaan, buitenom post fissa dagen en hier en daar 200 kcal. Stiekem best trots op.

• #6.311
30 seconden is veelte weinig. Je wilt je reps en gewichten halen, minder rust heeft alleen maar negatieve impact op je gainz.
Varieert echt van wat ik doe.
Afgelopen 5 weken getraind: week1 - 3 minuten rust tussen de sets. Elke week afbouwen met 30 sec. Naar 1,5minuut

• #6.313
Werd redelijk op tijd wakker dus dacht ik even naar de gym. Caffeine en yohimbine cap genomen en goan.

40 min incline lopen
slap ouwehoeren
beetje knee raises / side raises

dit was post cardio, zo plat als een motherfucker, koud(srs kippenvel) en geen pomp. Maar goed ben wel content met m'n shape. Inb4 bro opmerking; gym was al dicht.
cca84c128c5f7f06dc9fb5680a1fadfa.png
18d0f8d9687dbe8db4a213eb61d829df.png

Varieert echt van wat ik doe.
Afgelopen 5 weken getraind: week1 - 3 minuten rust tussen de sets. Elke week afbouwen met 30 sec. Naar 1,5minuut
Niet echt optimale manier van trainen imo.

Wat woog je toen je cut inzette

Heel weinig gewicht maar verloren dus, mooi zo!

Ziet er al super netjes uit bro!

Goed resultaat man!

Terug
Naar boven