MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Je shape ziet er fantastisch uit. Goede definitie aan je chest en je abs neigen naar een 8-pack. Daar mag je als natty heel trots op zijn!

Hoe groot ben je en wat is je huidig gewicht? Je cut ben je begonnen op 84kg las ik.

Werd redelijk op tijd wakker dus dacht ik even naar de gym. Caffeine en yohimbine cap genomen en goan.

40 min incline lopen
slap ouwehoeren
beetje knee raises / side raises

dit was post cardio, zo plat als een motherfucker, koud(srs kippenvel) en geen pomp. Maar goed ben wel content met m'n shape. Inb4 bro opmerking; gym was al dicht.
cca84c128c5f7f06dc9fb5680a1fadfa.png
18d0f8d9687dbe8db4a213eb61d829df.png

Niet echt optimale manier van trainen imo.
Serieuze resultaten man! Chapeau!

Buik goed droog getrokken ook:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.323
lekker resultaat man! goede cut neergezet
Thanks man, ben er ook zeker blij mee.
Heel weinig gewicht maar verloren dus, mooi zo!
Een kilo of vijf aan vet ja :D
Ziet er al super netjes uit bro!

Coldsweats, zijn sides van de yohimbine:angstig:
Thanks bro, en zal daar wel door komen ja. Alhoewel ik het laatste weken wel absurd koud heb. Maar dat komt gewoon door low kcal denk ik.
Thanks Saik
Je shape ziet er fantastisch uit. Goede definitie aan je chest en je abs neigen naar een 8-pack. Daar mag je als natty heel trots op zijn!

Hoe groot ben je en wat is je huidig gewicht? Je cut ben je begonnen op 84kg las ik.
Danku, chest ben ik erg blij mee. En 8 pack weet ik niet haha, volgende bulk ga ik sowieso veel abs trainen om ze wat meer te laten poppen. Wie weet zitten er nog twee blokken op m'n onderbuik, ik heb best wat last van loshangend vel van m'n obese tijd. Maar het trekt langzaamerhand weg.

Ik ben 1m88cm en woog vanochtend 77kg. Heel erg licht, maarja ecto frame en mis massa
Serieuze resultaten man! Chapeau!

Buik goed droog getrokken ook:thumbs:
Thanks marvin, ja erg blij mee. Lijkt alsof loshangend vel zelfs minder is geworden wat ik echt niet verwacht had.

Danku, chest ben ik erg blij mee. En 8 pack weet ik niet haha, volgende bulk ga ik sowieso veel abs trainen om ze wat meer te laten poppen. Wie weet zitten er nog twee blokken op m'n onderbuik, ik heb best wat last van loshangend vel van m'n obese tijd. Maar het trekt langzaamerhand weg.

Erg net fysiek, goede motivatie om te zien wat een goede cut met je lichaam doet!

Denk je dat het trainen van je abs zoveel verschil gaat maken dan? Dacht dat dit grotendeels een fabeltje was, 1 oefening per week is prima als je ook gewoon squat en deadlift e.d. was altijd de gedachte.

Hahhaa, leuk, de naamsverandering van je logje. Nu nog een paar nachtjes slapen en dan mag je op wonderbaarlijke wijze opeens weer meer gaan vreten!

• #6.326
Erg net fysiek, goede motivatie om te zien wat een goede cut met je lichaam doet!

Denk je dat het trainen van je abs zoveel verschil gaat maken dan? Dacht dat dit grotendeels een fabeltje was, 1 oefening per week is prima als je ook gewoon squat en deadlift e.d. was altijd de gedachte.
Je core kan je zeker wel trainen met compounds, maar daadwerkelijk abs trainen verreisd flexie van je spine wat je alleen met crunches en dergelijk krijg. Het is evengoed een spier die meer massa kan krijgen. En aangezien ik nooit abs heb getraind moet ik daar nog wel wat op kunnen winnen.

Mee eens over de discussie van abs, sinds aantal weken laat ik mij afmatten op vrijdags en doe ik 20 minuutjes buik ongeveer. Die knul sloopt mij helemaal en ga ik echt door een diep dal. Maar merk echt dat ik er vooruitgang mee boek qua abs.

• #6.328
Uit bed 2 capjes yohimbine, twee koppen koffie en een uur incline lopen. Daarna even vet gemeten, dit is dan het resultaat van einde cut. Praktijk zal een procent of 5 hoger zitten maar who cares, referentie punt it is.
1fdd79adbd01ef69546d364260a8ba87.png

Zie net dat m'n kcal van 2200 naar 2000 gaat deze week, not sure of ik het doe. We'll see.

Laatst bewerkt:
Respect voor je cut man, je losse vel lijkt ook veel minder.

Ik word gecoached door bell ja :p
Ik zie Bell coaching ook wel eens bij Fox in R'dam (volgens mij zitten ze niet in de buurt, maar wel op meerdere locaties in NL). Wat is jouw ervaring hiermee? Zijn ze evidence based, hanteren ze een wetenschappelijke benadering of meer 'old school' op praktijkervaring en conventionele ideeën gebaseerd?

Ik zie Bell coaching ook wel eens bij Fox in R'dam (volgens mij zitten ze niet in de buurt, maar wel op meerdere locaties in NL). Wat is jouw ervaring hiermee? Zijn ze evidence based, hanteren ze een wetenschappelijke benadering of meer 'old school' op praktijkervaring en conventionele ideeën gebaseerd?

Jij hebt zeker geen instagram?:p

Goed cutresultaat! Echt netjes.

• #6.338
Het is voornamenlijk online coaching, maar als je wilt kan je prima checkups etc IRL krijgen. En als er een coach wel evident based is, is het bell wel. Dat is juist waar zij om bekend staan.
Jij hebt zeker geen instagram?:p
:roflol:

Goed cutresultaat! Echt netjes.
Thanks G. Op snakepit hopenlijk nog zo lean :emo:

• Like
Waarderingen: BB_
Het is voornamenlijk online coaching, maar als je wilt kan je prima checkups etc IRL krijgen. En als er een coach wel evident based is, is het bell wel. Dat is juist waar zij om bekend staan.
Thanks, nice. Ik ken nog wel een paar coaches die hier erg op leunen, maar dan voornamelijk online. Ik ben me ook wat meer hierin aan het verdiepen, zoek nog wat goede boeken.

Terug
Naar boven