- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieuze resultaten man! Chapeau!Werd redelijk op tijd wakker dus dacht ik even naar de gym. Caffeine en yohimbine cap genomen en goan.
40 min incline lopen
slap ouwehoeren
beetje knee raises / side raises
dit was post cardio, zo plat als een motherfucker, koud(srs kippenvel) en geen pomp. Maar goed ben wel content met m'n shape. Inb4 bro opmerking; gym was al dicht.
![]()
![]()
Niet echt optimale manier van trainen imo.
Thanks man, ben er ook zeker blij mee.
Een kilo of vijf aan vet ja

Thanks bro, en zal daar wel door komen ja. Alhoewel ik het laatste weken wel absurd koud heb. Maar dat komt gewoon door low kcal denk ik.
Thanks Saik
Danku, chest ben ik erg blij mee. En 8 pack weet ik niet haha, volgende bulk ga ik sowieso veel abs trainen om ze wat meer te laten poppen. Wie weet zitten er nog twee blokken op m'n onderbuik, ik heb best wat last van loshangend vel van m'n obese tijd. Maar het trekt langzaamerhand weg.Je shape ziet er fantastisch uit. Goede definitie aan je chest en je abs neigen naar een 8-pack. Daar mag je als natty heel trots op zijn!
Hoe groot ben je en wat is je huidig gewicht? Je cut ben je begonnen op 84kg las ik.
Thanks marvin, ja erg blij mee. Lijkt alsof loshangend vel zelfs minder is geworden wat ik echt niet verwacht had.Serieuze resultaten man! Chapeau!
Buik goed droog getrokken ook![]()
Danku, chest ben ik erg blij mee. En 8 pack weet ik niet haha, volgende bulk ga ik sowieso veel abs trainen om ze wat meer te laten poppen. Wie weet zitten er nog twee blokken op m'n onderbuik, ik heb best wat last van loshangend vel van m'n obese tijd. Maar het trekt langzaamerhand weg.
Je core kan je zeker wel trainen met compounds, maar daadwerkelijk abs trainen verreisd flexie van je spine wat je alleen met crunches en dergelijk krijg. Het is evengoed een spier die meer massa kan krijgen. En aangezien ik nooit abs heb getraind moet ik daar nog wel wat op kunnen winnen.Erg net fysiek, goede motivatie om te zien wat een goede cut met je lichaam doet!
Denk je dat het trainen van je abs zoveel verschil gaat maken dan? Dacht dat dit grotendeels een fabeltje was, 1 oefening per week is prima als je ook gewoon squat en deadlift e.d. was altijd de gedachte.
Zie net dat m'n kcal van 2200 naar 2000 gaat deze week
Drops gaan meestal per 200kcal, hoe bedoel je verder?
Drops gaan meestal per 200kcal, hoe bedoel je verder?
Ik word gecoached door bell jaWie of wat bepaald die aanpassingen? Vul je iets in in een calc of ben je onder begeleiding voor voeding?

Ik zie Bell coaching ook wel eens bij Fox in R'dam (volgens mij zitten ze niet in de buurt, maar wel op meerdere locaties in NL). Wat is jouw ervaring hiermee? Zijn ze evidence based, hanteren ze een wetenschappelijke benadering of meer 'old school' op praktijkervaring en conventionele ideeën gebaseerd?
Ik zie Bell coaching ook wel eens bij Fox in R'dam (volgens mij zitten ze niet in de buurt, maar wel op meerdere locaties in NL). Wat is jouw ervaring hiermee? Zijn ze evidence based, hanteren ze een wetenschappelijke benadering of meer 'old school' op praktijkervaring en conventionele ideeën gebaseerd?

Het is voornamenlijk online coaching, maar als je wilt kan je prima checkups etc IRL krijgen. En als er een coach wel evident based is, is het bell wel. Dat is juist waar zij om bekend staan.Ik zie Bell coaching ook wel eens bij Fox in R'dam (volgens mij zitten ze niet in de buurt, maar wel op meerdere locaties in NL). Wat is jouw ervaring hiermee? Zijn ze evidence based, hanteren ze een wetenschappelijke benadering of meer 'old school' op praktijkervaring en conventionele ideeën gebaseerd?

Thanks G. Op snakepit hopenlijk nog zo lean

Heb een account, maar doe er niet veel mee. Ook geen tijd om alles en iedereen te volgen en ben niet zo van de social media.
Thanks, nice. Ik ken nog wel een paar coaches die hier erg op leunen, maar dan voornamelijk online. Ik ben me ook wat meer hierin aan het verdiepen, zoek nog wat goede boeken.Het is voornamenlijk online coaching, maar als je wilt kan je prima checkups etc IRL krijgen. En als er een coach wel evident based is, is het bell wel. Dat is juist waar zij om bekend staan.