AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.341
Thanks, nice. Ik ken nog wel een paar coaches die hier erg op leunen, maar dan voornamelijk online. Ik ben me ook wat meer hierin aan het verdiepen, zoek nog wat goede boeken.
Bell heeft iig meer dan genoeg kennis. Check z'n website/instagram en facebook live q&a (kan je gewoon terug kijken) maar eens. Dan heb je een heel duidelijk beeld van hem.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #6.342
Laatste weekje is in gang gegaan.. Overdag echt absurd veel honger, en in de gym ook weinig energie. Cardio moest ik mezelf echt door heen trekken. Maar goed, it's done.

De hele dag ook echt fucked up koud. Denk zeker wel zo'n 4 liter thee weg gezopen op kantoor. Morgen maar een extra t-shirt aan. In de gym ook lange trainingsbroek(wat ik echt nooit doe), stringer, tshirt en vest aan) Tot de cardio, toen zweette ik me kapot.

ohp
6x53,5kg
5x53,5kg
2x6x50kg

unilateral cable row
4x10x69kg

calf jumps
4x14x130kg

unilateral leg extension
4x10x64kg

rdl
3x8x140kg

flat db fly // unilateral db overhead extension
4x

31 min incline lopen

En de voeding zal er komende trainingsdagen +- zo uit zien

Meal 1
5 rijstwafel
5 wasa cracker
10 plakjes kipfilet
+-50 trace kcal (energy, sla, komkommer, mosterd)

Meal 2
200g kipdij
100g sla
100g komkommer
200g italiaanse roerbak
ketchup
xxl chipotle/garlic saus

Meal 3
80g oats
40g whey
100-130g banaan
100g blauwe bessen

Meal 4
500g kwark
1 appel
100-150g diepvries bessen mix
10g psylium husk
10g casseine

1920 kcal 210c 21v 187p - Nog ruimte voor 80 kcal dus, wordt extra fruit bij meal 4 als ik het overdag op meal 1 uithoud. Zo niet eet ik nog een appel ergens overdag.

Mooie training hoor en wat een doorzettingsvermogen. Zet 'm op het laatste weekje! :thumb: Je kunt beter met mij ruilen, ik heb nu geen enkele moeite om op 2000 kcal te blijven. :P

GO GO GO. nog maar een paar daagjes. YOU CAN DO THISSSSS!!!!!!!
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

• #6.345
Mooie training hoor en wat een doorzettingsvermogen. Zet 'm op het laatste weekje! :thumb: Je kunt beter met mij ruilen, ik heb nu geen enkele moeite om op 2000 kcal te blijven. :P
Thanks Bert. Wat betreft doorzettingsvermogen heb ik echt heel veel respect gekregen voor wedstrijdatleten. De laatste weken zijn mentaal en sociaal al zo ontzettend zwaar voor me. En dan zou ik nog +-8 weken door moeten cutten voor contest shape.
GO GO GO. nog maar een paar daagjes. YOU CAN DO THISSSSS!!!!!!!
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Yesss ik tel de dagen af :D

Staat er goed bij man, knap dat je zo door hebt weten te knallen. Altijd chill om te zien wat er onder het vet vandaan komt.

Ga je nog wat carb laden en een fotoshoot doen ofzo eind van de week? Wel mooi om dit soort resultaten even goed vast te leggen.

• #6.347
Staat er goed bij man, knap dat je zo door hebt weten te knallen. Altijd chill om te zien wat er onder het vet vandaan komt.

Ga je nog wat carb laden en een fotoshoot doen ofzo eind van de week? Wel mooi om dit soort resultaten even goed vast te leggen.
Thanks rob. Nee ik ga deze week gewoon afmaken. Zaterdag 1600 kcal en zondag 1300. Dus dat worden al twee low carb daagjes, en dan volgende week direct naar bulk kcal. Dus m'n shape zal maandag/dinsdag wel lekker vol zijn. Heb helaas niemand om echt foto's van me te maken. Volgende cut, wanneer ik iets dieper wil gaan en massa heb zou ik wel eens een peak weak protocol willen draaien.

Je hebt me wel geinspireerd hoor! Heb besloten om ook een tijd Bell Coaching te doen, :)

Ik zou zeker fotos maken aan het eind van de cut. Gewoon op video stand zetten, dan kun je een foto maken van de beste momenten.

Thanks rob. Nee ik ga deze week gewoon afmaken. Zaterdag 1600 kcal en zondag 1300. Dus dat worden al twee low carb daagjes, en dan volgende week direct naar bulk kcal. Dus m'n shape zal maandag/dinsdag wel lekker vol zijn. Heb helaas niemand om echt foto's van me te maken. Volgende cut, wanneer ik iets dieper wil gaan en massa heb zou ik wel eens een peak weak protocol willen draaien.

Neem er toch maar een paar foto's/selfies van. Het resultaat van het werk die je er in hebt gestoken moet je vastleggen :)

Je kan zelf wel wat piccies maken met de zelfontspanner toch? Zou het ook allemaal niet te gek doen maar gewoon even dagje carb loaden na je low carb weekend en dan na een goede upper body workout thuis onder goed licht even paar honderd foto’s schieten. Het is kutwerk om te doen maar achteraf ben je er vast wel blij mee.

[QUOTE="Sweatdaily, post: 10084336, member: 165980"

Gewoon op video stand zetten, dan kun je een foto maken van de beste momenten.[/QUOTE]

Ja dit is een goede doe ik ook meestal.

Net even bijgelezen en echt een ziek resultaat neergezet!

• #6.353
Je hebt me wel geinspireerd hoor! Heb besloten om ook een tijd Bell Coaching te doen, :)

Ik zou zeker fotos maken aan het eind van de cut. Gewoon op video stand zetten, dan kun je een foto maken van de beste momenten.
Aha, er gaat dus bijzonder weinig aan je training veranderen. Wie word je coach?

Neem er toch maar een paar foto's/selfies van. Het resultaat van het werk die je er in hebt gestoken moet je vastleggen :)
Dat ga ik ook zeker doen, maar zullen niet echt kwaliteit foto's worden.

Je kan zelf wel wat piccies maken met de zelfontspanner toch? Zou het ook allemaal niet te gek doen maar gewoon even dagje carb loaden na je low carb weekend en dan na een goede upper body workout thuis onder goed licht even paar honderd foto’s schieten. Het is kutwerk om te doen maar achteraf ben je er vast wel blij mee.

Dat kan wel inderdaad, sowieso staat m’n hele foto library op m’n mobiel vol met fysiek foto’s :roflol: Ik heb zo ontzettend veel vergelijkingsmateriaal/video’s door de jaren heen gemaakt

Thanks gap :D

Victor - als ik naar jouw nutrition kijk ben, krijg ik het benauwd, hahaha. We zullen zien.

Thanks Bert. Wat betreft doorzettingsvermogen heb ik echt heel veel respect gekregen voor wedstrijdatleten. De laatste weken zijn mentaal en sociaal al zo ontzettend zwaar voor me. En dan zou ik nog +-8 weken door moeten cutten voor contest shape.

Yesss ik tel de dagen af :D
Graag gedaan. Met dat laatste doel ik overigens niet op de wedstrijd die ik heb gedaan, maar op het feit dat ik nu aan het herstellen ben van een kaakoperatie en amper kan eten/drinken en al 4 kg ben afgevallen, onbedoeld. :mad::(

• #6.357
Iets meer eten dan low dagen gister deed me goed, weinig honger vandaag overdag which is hnnnnng. Heb coach een berichtje gestuurd of hij wat voelt om te depleten/laden, stiekem toch wel benieuwd wat 500-1000g carbs met m'n lichaam doet :D Maar gok dat hij zegt nope.

Brokje monster pre workout er in en gaan. Al ben ik vrij stim resistant merk ik dat het wel wat voor placebo doet. Yohimbine overigens niet genomen want ik werd gek van de kou, hele dag blauwe handen en trillen op kantoor. Om het halfuur 400ml thee helpt niks.

bench
4x4x105kg pr yeaaah buddy. 140kg is comming next year.

unilateral leg press
Skipped want leg press was kapot lol. Niet dat ik het erg vond :emo: Morgen toch pr squats.

unilateral db ohp
3x8x22,5kg

db hip extension
3x14x32,5kg

seated smith calf raise
4x15x143,5kg

v pulldown
3x12x100kg

alternating db curl
8x19,25kg wordt te zwaar dus moet hierop deloaden
2x10x16kg laatste dropset // rope crunch 2x12

35 min incline lopen

Pre bed kwark meal geswitched voor een grote appel, 2 eiwitrepen en 2 crackers met jam. Ik werd gek van in de nacht naar de wc gaan. Zeker een keer of 4/5 per nacht. Iets meer honger, maar i'll survive.

Five days...
Graag gedaan. Met dat laatste doel ik overigens niet op de wedstrijd die ik heb gedaan, maar op het feit dat ik nu aan het herstellen ben van een kaakoperatie en amper kan eten/drinken en al 4 kg ben afgevallen, onbedoeld. :mad::(
Dat snapte ik wel hoor :P Ik denk dat heel dbb ondertussen wel weet dat je een kaakoperatie gehad hebt.

Dat snapte ik wel hoor :P Ik denk dat heel dbb ondertussen wel weet dat je een kaakoperatie gehad hebt.
:rolfol: Je hebt gelijk, maar gisteren kreeg ik hier nog van iemand de vraag waarom ik mijn eten had vermaald in het post-je-maaltijd-topic :P. 4 weken niet trainen is overigens wel klote.

• #6.359
Coach zegt dat wanneer ik wil depleten/laden ik een protocol kan aanvragen. Maar ik mijn bulk wel wat later start dan. Dus ik denk dat ik zaterdag/zondag gewoon low carb/keto ga, en dan maandag (trainingsdag) high carb om te zien wat dat doet.

:rolfol: Je hebt gelijk, maar gisteren kreeg ik hier nog van iemand de vraag waarom ik mijn eten had vermaald in het post-je-maaltijd-topic :P. 4 weken niet trainen is overigens wel klote.
Kan me er niks bij voorstellen om zo lang niet te trainen.

Lijkt me persoonlijk wel interessant bro;
Coach zegt dat wanneer ik wil depleten/laden ik een protocol kan aanvragen.

Terug
Naar boven