- Waardering
- 15.402
Ik vond ze erg lekker, maar je krijgt wel fucking weinig voor het aantal calorieen. En owja, dat sausje die je erbij krijgt is niet te vrete haha
Is toch altijd zo met frituur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond ze erg lekker, maar je krijgt wel fucking weinig voor het aantal calorieen. En owja, dat sausje die je erbij krijgt is niet te vrete haha
Maestro Angus burger. Facking lekker. Met een quarter pounder zonder augurk en mcflurry salted caramel plus kip 6 met bbq sausHaha zit te twijfelen man, geen idee wat ik wil kiezen van mcd verder. Mckroket heb ik jaaaren niet gehad en vond ik vroeger niet eens heel speciaal, maar toch heb ik er zin in dus die staat vast.
Haha zit te twijfelen man, geen idee wat ik wil kiezen van mcd verder. Mckroket heb ik jaaaren niet gehad en vond ik vroeger niet eens heel speciaal, maar toch heb ik er zin in dus die staat vast.

True
Meh vind die nieuwe burgers niet zo heel lekker. En veelte veel kcal.Maestro Angus burger. Facking lekker. Met een quarter pounder zonder augurk en mcflurry salted caramel plus kip 6 met bbq saus
Omdat hier in het dorp alleen mcdonalds zit en de voedignswaarden er bij staan. En ik crave mcd gewoon om een of andere redenWrm persé mcdonald dan? Kfc is toch ook sweety? Of dominos of gewoon vette roep vd snackbar (mexicano / bereklauw pinda)![]()
Zoveel dagen met vrienden geweest dat ik skipte en zij wel haalde.Ik vind Mac persoonlijk veel lekker dan KFC of Burger King.True
Meh vind die nieuwe burgers niet zo heel lekker. En veelte veel kcal.
Omdat hier in het dorp alleen mcdonalds zit en de voedignswaarden er bij staan. En ik crave mcd gewoon om een of andere redenZoveel dagen met vrienden geweest dat ik skipte en zij wel haalde.
Post snakepit gaan we happy italiy thooooen Dominos wordt altijd gegeten de dag na een feestje![]()

Ik kom amper bij de kfc en burgerking maar heel speciaal vind ik het niet, laatst had ik wel een milkshake van burger king en die was wel echt hnnnnnnnnnnnnng. Ik begin de bulk net en wil alles gewoon in m'n macros houdenIk vind Mac persoonlijk veel lekker dan KFC of Burger King.
Veel kcal? Maakt niet uit toch die ene keer :-p
Echte cheat dagen/meals hou ik voor dagen waarop ik festivals heb.a![]()
5 trainingen en 2 rustdagen, maar waarschijnlijk ga ik maandag - vrijdag trainen en dan zondag nog proberen. Probleem is dat de gym hier vroeg dicht is in het weekend, dus zal dan stukje moeten rijden naar een andere gym.
Trainingsdagen 2925 kcal 305k 105v 190p rustdagen 2043 kcal 175k 75v 167p. Maar in de praktijk zal ik waarschijnlijk hoger in carb en lager vet gaan zitten.
Eens. Als je slimme keuzes maakt is 2000 nog prima te doen, 3000 heb je zoveel speelruimte.
Op trainingsdagen zit ik op 2,5g/kg en rustdagen 2,2?
Eens. Als je slimme keuzes maakt is 2000 nog prima te doen, 3000 heb je zoveel speelruimte.
Tja zeg dat maar eens als je ook 104 kg weegt. Hoe zwaarder hoe meer energie je nodig hebt.Mensen die cutten op 3000kcals hebben uberhaupt geen recht om te klagen
Tja zeg dat maar eens als je ook 104 kg weegt. Hoe zwaarder hoe meer energie je nodig hebt.
Dat is dan natuurlijk ook weer waarTja zeg dat maar eens als je ook 104 kg weegt. Hoe zwaarder hoe meer energie je nodig hebt.

Hangt er ook vanaf hoeveel je gebruikt.... denk dat 1 theelepel misschien al genoeg is? Dan zou het maar iets van 15 kcal zijn...Ik vandaag in volle glorie naar de jumbo en jahoor! Daar in dat hoekje stond het. Appeltaart kruiden. Wat een goed gevoel kreeg ik, tintelingen over mn lichaam en roodkleurig aangeschoten keek ik naar de ingrediënten want ja.. appeltaartkruiden klonkt als muziek in de oren bij mij! Helaas veranderde mijn stemming al snel, 78% suiker?![]()
precies dit. Elke keer weer zin in een dikke big Mac. Elke keer weer huilen omdat 't gewoon een droog stuk karton is, de saus is wel chillMcDonalds is een fucking deceptie. Iedere keer heb ik er weer zin in. En altijd is het dezelfde teleurstelling. Sinds ik gestopt ben met roken kan ik geen McDonalds meer hebben lijkt het. Liever gewoon naar de snackbar, ouderwets frikandellen speciaal schuiven.

En vaak is het ook gewoon niet te vreten. Net niet helemaal vers lijkt het danprecies dit. Elke keer weer zin in een dikke big Mac. Elke keer weer huilen omdat 't gewoon een droog stuk karton is, de saus is wel chill![]()
3e rep had er wellicht ingezeten als ik niet constant dampoes moest laten onder het squatten.
Aii ik zie het, dan skip ik hem ook even.Ik vandaag in volle glorie naar de jumbo en jahoor! Daar in dat hoekje stond het. Appeltaart kruiden. Wat een goed gevoel kreeg ik, tintelingen over mn lichaam en roodkleurig aangeschoten keek ik naar de ingrediënten want ja.. appeltaartkruiden klonkt als muziek in de oren bij mij! Helaas veranderde mijn stemming al snel, 78% suiker?![]()
Ik vind het meer dan prima, gewoon lekker voor af en toe. Snackbar blijft ook goed maar dan heb je geen macros, en wil komende tijd even autistisch zijn. Mede omdat ik exact wil weten wat m'n gewicht doet op x kcal.McDonalds is een fucking deceptie. Iedere keer heb ik er weer zin in. En altijd is het dezelfde teleurstelling. Sinds ik gestopt ben met roken kan ik geen McDonalds meer hebben lijkt het. Liever gewoon naar de snackbar, ouderwets frikandellen speciaal schuiven.
precies dit. Elke keer weer zin in een dikke big Mac. Elke keer weer huilen omdat 't gewoon een droog stuk karton is, de saus is wel chill![]()
Pro tip; tweak je bestelling. Dus bestel bigmac zonder augurk bijvoorbeeld, dan krijg je hem versEn vaak is het ook gewoon niet te vreten. Net niet helemaal vers lijkt het dan

Dit doe ik altijd. Maar op de een of andere manier is het dan vaak nog niet te vreten. Dan is de kaas bijv niet gesmolten en is het gewoon een droge plak wat er op ligt.Pro tip; tweak je bestelling. Dus bestel bigmac zonder augurk bijvoorbeeld, dan krijg je hem vers![]()