XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Haha zit te twijfelen man, geen idee wat ik wil kiezen van mcd verder. Mckroket heb ik jaaaren niet gehad en vond ik vroeger niet eens heel speciaal, maar toch heb ik er zin in dus die staat vast.
Maestro Angus burger. Facking lekker. Met een quarter pounder zonder augurk en mcflurry salted caramel plus kip 6 met bbq saus

Haha zit te twijfelen man, geen idee wat ik wil kiezen van mcd verder. Mckroket heb ik jaaaren niet gehad en vond ik vroeger niet eens heel speciaal, maar toch heb ik er zin in dus die staat vast.

Wrm persé mcdonald dan? Kfc is toch ook sweety? Of dominos of gewoon vette roep vd snackbar (mexicano / bereklauw pinda) :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.444
Is toch altijd zo met frituur
True
Maestro Angus burger. Facking lekker. Met een quarter pounder zonder augurk en mcflurry salted caramel plus kip 6 met bbq saus
Meh vind die nieuwe burgers niet zo heel lekker. En veelte veel kcal.
Wrm persé mcdonald dan? Kfc is toch ook sweety? Of dominos of gewoon vette roep vd snackbar (mexicano / bereklauw pinda) :rolleyes:
Omdat hier in het dorp alleen mcdonalds zit en de voedignswaarden er bij staan. En ik crave mcd gewoon om een of andere reden :roflol: Zoveel dagen met vrienden geweest dat ik skipte en zij wel haalde.

True

Meh vind die nieuwe burgers niet zo heel lekker. En veelte veel kcal.

Omdat hier in het dorp alleen mcdonalds zit en de voedignswaarden er bij staan. En ik crave mcd gewoon om een of andere reden :roflol: Zoveel dagen met vrienden geweest dat ik skipte en zij wel haalde.
Ik vind Mac persoonlijk veel lekker dan KFC of Burger King.
Veel kcal? Maakt niet uit toch die ene keer :-p

• #6.447
en Dominos wordt altijd gegeten de dag na een feestje :D
Post snakepit gaan we happy italiy thoooo :heart::heart:
Ik vind Mac persoonlijk veel lekker dan KFC of Burger King.
Veel kcal? Maakt niet uit toch die ene keer :-p
Ik kom amper bij de kfc en burgerking maar heel speciaal vind ik het niet, laatst had ik wel een milkshake van burger king en die was wel echt hnnnnnnnnnnnnng. Ik begin de bulk net en wil alles gewoon in m'n macros houden :p Echte cheat dagen/meals hou ik voor dagen waarop ik festivals heb.

Maat why so low in proteins
292804aa9d6420e1c05e77d6f17baafa.png

:roflol:

5 trainingen en 2 rustdagen, maar waarschijnlijk ga ik maandag - vrijdag trainen en dan zondag nog proberen. Probleem is dat de gym hier vroeg dicht is in het weekend, dus zal dan stukje moeten rijden naar een andere gym.

Trainingsdagen 2925 kcal 305k 105v 190p rustdagen 2043 kcal 175k 75v 167p. Maar in de praktijk zal ik waarschijnlijk hoger in carb en lager vet gaan zitten.

Eens. Als je slimme keuzes maakt is 2000 nog prima te doen, 3000 heb je zoveel speelruimte.
a

Tja zeg dat maar eens als je ook 104 kg weegt. Hoe zwaarder hoe meer energie je nodig hebt.

Inderdaad, als je van 6000 komt kan die 3000 best zwaar zijn. Ging kapot in mijn prep. Eet nu ook zo’n 3k in mijn cut, maar dit gaat mij zeer gemakkelijk af. Onderhoud ligt nu ook stukken lager (minder massa en vooral geen gear)

Ik vandaag in volle glorie naar de jumbo en jahoor! Daar in dat hoekje stond het. Appeltaart kruiden. Wat een goed gevoel kreeg ik, tintelingen over mn lichaam en roodkleurig aangeschoten keek ik naar de ingrediënten want ja.. appeltaartkruiden klonkt als muziek in de oren bij mij! Helaas veranderde mijn stemming al snel, 78% suiker? :eek:

Ik vandaag in volle glorie naar de jumbo en jahoor! Daar in dat hoekje stond het. Appeltaart kruiden. Wat een goed gevoel kreeg ik, tintelingen over mn lichaam en roodkleurig aangeschoten keek ik naar de ingrediënten want ja.. appeltaartkruiden klonkt als muziek in de oren bij mij! Helaas veranderde mijn stemming al snel, 78% suiker? :eek:
Hangt er ook vanaf hoeveel je gebruikt.... denk dat 1 theelepel misschien al genoeg is? Dan zou het maar iets van 15 kcal zijn...

McDonalds is een fucking deceptie. Iedere keer heb ik er weer zin in. En altijd is het dezelfde teleurstelling. Sinds ik gestopt ben met roken kan ik geen McDonalds meer hebben lijkt het. Liever gewoon naar de snackbar, ouderwets frikandellen speciaal schuiven.
precies dit. Elke keer weer zin in een dikke big Mac. Elke keer weer huilen omdat 't gewoon een droog stuk karton is, de saus is wel chill :)

• #6.459
Dag 1 van de bulk, overdag eet ik nog steeds vrij weinig. Brood/beleg op werk is gratis maar dat is me momenteel nog iets teveel kcal. Ik blijf dus bij rijstwafels/crackers met 1 a 2 broodjes. En ik heb geen zin om een complete maaltijd te preppen voor werk.

Nieuw mesocyclus met een aantal nieuwe oefeningen. Vandaag moest ik gevarieerd van 3 tot 5rm testen vervolg door 2/3/4x80% amrap van 3/5rm. Hieruit wordt dan m'n werkgewicht bepaald, ik ben vrij slecht in tot m'n max gaan en amrappen. Maar dat is niet erg want ik mag op gevoel wel hardere progressie dan de voorgeschreven 0,5-1kg increments maken.

Squat 3rm - 3xamrap
2x 151kg pr. Double bodyweight voor reps :D 3e rep had er wellicht ingezeten als ik niet constant dampoes moest laten onder het squatten.
6 x 120kg
2 x 5 x 120kg ik zou meer moeten kunnen maar was best vermoeid. Doesn't matter, start liever conservatief

Seated db arnold press 5rm - 3xamrap
5 x 24kg redelijk te doen, maar nog nooit deze oefening gedaan dus again conservatief. Voelde wel lekker aan, leuker dan ohp wel
3 x 10 x 18kg

Cable flyes 5rm - 3xamrap
30 x 5kg
3 x 14 x 23kg

Hamstring curl 5rm - 3xamrap
5 x 63kg
15 x 50kg
14 x 50kg
13 x 50kg

Lat pulldown 5rm - 2xamrap, maar 3x gedaan
49kg x 5
39kg x 17
39kg x 16
39kg x 13

Calf jumps 5rm - 3xamrap - moest eigenlijk seated calf raises maar alle bankjes waren bezet. Die doe ik morgen dus.
5x 170kg
5 x 135kg
2 x 13 x 135kg

Dumbell buterfly raise 5rm - 3xamrap - moest eigenlijk upright row maar cable bezet dus die doe ik overmorgen.
5 x 12kg
2 x 9 x 9kg
8 x 9kg

Bayesian hammer curl
5 x 30kg
2 x 12 x 24kg

En nog wat cable crunches.

Shape stelde overigens niks speciaals voor. Probably niet lean genoeg om te depleten/laden of I fucked up :D

Aii ik zie het, dan skip ik hem ook even.

McDonalds is een fucking deceptie. Iedere keer heb ik er weer zin in. En altijd is het dezelfde teleurstelling. Sinds ik gestopt ben met roken kan ik geen McDonalds meer hebben lijkt het. Liever gewoon naar de snackbar, ouderwets frikandellen speciaal schuiven.
Ik vind het meer dan prima, gewoon lekker voor af en toe. Snackbar blijft ook goed maar dan heb je geen macros, en wil komende tijd even autistisch zijn. Mede omdat ik exact wil weten wat m'n gewicht doet op x kcal.
precies dit. Elke keer weer zin in een dikke big Mac. Elke keer weer huilen omdat 't gewoon een droog stuk karton is, de saus is wel chill :)

En vaak is het ook gewoon niet te vreten. Net niet helemaal vers lijkt het dan
Pro tip; tweak je bestelling. Dus bestel bigmac zonder augurk bijvoorbeeld, dan krijg je hem vers :)

Pro tip; tweak je bestelling. Dus bestel bigmac zonder augurk bijvoorbeeld, dan krijg je hem vers :)
Dit doe ik altijd. Maar op de een of andere manier is het dan vaak nog niet te vreten. Dan is de kaas bijv niet gesmolten en is het gewoon een droge plak wat er op ligt.

Terug
Naar boven