AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.421
En ik maar klagen dat ik het zwaar heb op 3000 kcal cutten :o

Bulk kcal ook binnen. 2925 op trainingsdagen en 2000 op rustdagen. Vind rustdagen persoonlijk best laag :(
Beetje recomp bulk. Hoeveel rustdagen 2 of 3? En rustdagen ook iets lower carb / higher fat?

Niks mis mee om zo te beginnen. Je zult zien dat hiermee vet-gains wat meer beperkt blijven. Verder voelt het echt als jezelf belonen op trainingsdagen.

• #6.426
292804aa9d6420e1c05e77d6f17baafa.png

:roflol:
Beetje recomp bulk. Hoeveel rustdagen 2 of 3? En rustdagen ook iets lower carb / higher fat?

Niks mis mee om zo te beginnen. Je zult zien dat hiermee vet-gains wat meer beperkt blijven. Verder voelt het echt als jezelf belonen op trainingsdagen.
5 trainingen en 2 rustdagen, maar waarschijnlijk ga ik maandag - vrijdag trainen en dan zondag nog proberen. Probleem is dat de gym hier vroeg dicht is in het weekend, dus zal dan stukje moeten rijden naar een andere gym.

Trainingsdagen 2925 kcal 305k 105v 190p rustdagen 2043 kcal 175k 75v 167p. Maar in de praktijk zal ik waarschijnlijk hoger in carb en lager vet gaan zitten.
Mensen die cutten op 3000kcals hebben uberhaupt geen recht om te klagen
Eens. Als je slimme keuzes maakt is 2000 nog prima te doen, 3000 heb je zoveel speelruimte.

Lager dan 2250 moet het voor mij echt niet gaan. Kan me niet voorstellen dat je met 5x pw trainen zo laag schiet. Mijn onderhoud zit rond je weekgemiddelde, en zo veel zwaarder ben ik nou ook niet. Ben benieuwd of je een beetje aan komt op die kcals.

gemiddeld komt hoxyz elke dag rond de 800kcals meer uit dan de cut. lijkt mij een prima basis om mee te beginnen. dit plan is dan ook niet iets wat zich weken/maanden gaat voortzetten, dat gaat in overleg wel wat meer worden. maar om nou ineens gemiddeld het dubbele te gaan eten dan tijdens z’n cut is wel heel drastisch en dan zal hoxyz dus sowieso wel wat vet gainen, wat hij niet wilt

gemiddeld komt hoxyz elke dag rond de 800kcals meer uit dan de cut. lijkt mij een prima basis om mee te beginnen. dit plan is dan ook niet iets wat zich weken/maanden gaat voortzetten, dat gaat in overleg wel wat meer worden. maar om nou ineens gemiddeld het dubbele te gaan eten dan tijdens z’n cut is wel heel drastisch en dan zal hoxyz dus sowieso wel wat vet gainen, wat hij niet wilt
Das wel zo idd, beter rustig opbouwen. Dacht dat dit een vaste plan was voor een wat langere tijd. En hij cut dan ook wel heel laag de laatste weken :p

Is ook zo dat je mee moet nemen dat je nu heel erg laag zit, daar keek ik al snel een beetje overheen
Zit nu tijdens bulk maar 200 boven onderhoud en moet zeggen dat dat prima bevalt
Vooralsnog vrij conservatief in mijn ogen, maar dat doe ik zelf dus ook met bulken, cutten dan weer niet

• #6.431
Lager dan 2250 moet het voor mij echt niet gaan. Kan me niet voorstellen dat je met 5x pw trainen zo laag schiet. Mijn onderhoud zit rond je weekgemiddelde, en zo veel zwaarder ben ik nou ook niet. Ben benieuwd of je een beetje aan komt op die kcals.

Das wel zo idd, beter rustig opbouwen. Dacht dat dit een vaste plan was voor een wat langere tijd. En hij cut dan ook wel heel laag de laatste weken :p

Is ook zo dat je mee moet nemen dat je nu heel erg laag zit, daar keek ik al snel een beetje overheen
Zit nu tijdens bulk maar 200 boven onderhoud en moet zeggen dat dat prima bevalt
Vooralsnog vrij conservatief in mijn ogen, maar dat doe ik zelf dus ook met bulken, cutten dan weer niet
Precies, het net totaal zoals zeenius zegt is een stuk hoger maar overal lijkt het nog vrij laag. Maar wie weet klopt de calculatie niet en gaan we snel omhoog. Goal is uiteraard wel om halfjaar tot een jaar te bulken, al enk ik dat ik dat niet red. Maar we'll see. Heb iig voeding voor volgende week gepland en ga rustig al m'n crave foods aftikken :D

Precies, het net totaal zoals zeenius zegt is een stuk hoger maar overal lijkt het nog vrij laag. Maar wie weet klopt de calculatie niet en gaan we snel omhoog. Goal is uiteraard wel om halfjaar tot een jaar te bulken, al enk ik dat ik dat niet red. Maar we'll see. Heb iig voeding voor volgende week gepland en ga rustig al m'n crave foods aftikken :D

Ben benieuwd naar die voeding! Enne, geen cardio? Succes iig!

• #6.433
Ben benieuwd naar die voeding! Enne, geen cardio? Succes iig!
748ebd7b200c651e930255dc97a1098e.png
eeda680a4820797a18031dd0e8aa70d2.png
df260c3efe7bedc11628070ac490335c.png
Heel autistisch alles gepland dus, maar vind het fijn om van te voren te weten wat ik moet eten. En aangezien ik nu een paar dingen zoals mcdonalds etc wil eten doe ik het zo. Meal 1 is op werk, 2 pre workout, 3 post workout en 4 pre bed. Donderdag kloppen de meals niet helemaal qua aantal. En uiteraard cardio er uit.

• #6.435
Die chicken tenders gaan je niet teleurstellen I guess, gisteren hapje geproefd

• #6.440
Ik vond ze erg lekker, maar je krijgt wel fucking weinig voor het aantal calorieen. En owja, dat sausje die je erbij krijgt is niet te vrete haha
Haha zit te twijfelen man, geen idee wat ik wil kiezen van mcd verder. Mckroket heb ik jaaaren niet gehad en vond ik vroeger niet eens heel speciaal, maar toch heb ik er zin in dus die staat vast.

Terug
Naar boven