AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Turkse pizza met shitload kebab gevuld :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.403
Ik zeg pizza
Of kfc of röti als je daarvan houdt

Turkse pizza met shitload kebab gevuld :D

Heb dit gemaild;

Opties
-kapsalon?
-snackbar, if so wat?
-mcdonalds, if so wat?
-knakworst + brood https://www.jumbo.com/salland-knakworstjes-8-stuks-270g/26369POT/
-bapao?
-pizza?
-broodjes van de bakker (frikandellen, donuts, kaascrossaints etc)
Ik heb echt geen idee wat goeie keuzes zijn haha, help me out.

Hoor het wel :D

Is Bambix rijstebloem geen optie?
Hoog in carbs, laag in vet en de gewenste hoeveelheid zout zelf toevoegen.

• #6.406
We have started
3fbe9ac6f66cc29b8ab8cb8f53e502bb.png

Klein ontbijtje, zo naar de gym.
Is Bambix rijstebloem geen optie?
Hoog in carbs, laag in vet en de gewenste hoeveelheid zout zelf toevoegen.
Zou kunnen ja, maar als de optis subway, mcd, pizza etc zijn ga ik echt geen bambix weg zitten vreten :roflol:
:roflol: Tegenwoordig niet meer, maar vorig jaar nog wel.

Zou zelf niet voor mac gaan. Daar zit echt zo gigantisch veel zout in dat er een grote kans bestaat dat je daardoor vocht gaat vasthouden. Uit mijn eigen ervaring dan.

Zou zelf niet voor mac gaan. Daar zit echt zo gigantisch veel zout in dat er een grote kans bestaat dat je daardoor vocht gaat vasthouden. Uit mijn eigen ervaring dan.
Genoeg zout in je dieet en je hebt daar nooit meer last van :dunno:

• #6.411
Van een pre workout meal sta ik een halfuur later In de gym echt niet bloated, dag erna wellicht maar dat is er zo weer af
Thaaanks
Genoeg zout in je dieet en je hebt daar nooit meer last van :dunno:
Probeer dat laatste tijd iets meer

Mac is sowieso niet te vreten ik ben wel zo klaar met die bocht. Laatste 7 keer dat ik het at was het echt zulke rommel. Niet te doen gewoon half lauwe smerige troep. Je voelt je ook altijd smerig na het vreten van die meuk.

• #6.415
Mac is sowieso niet te vreten ik ben wel zo klaar met die bocht. Laatste 7 keer dat ik het at was het echt zulke rommel. Niet te doen gewoon half lauwe smerige troep. Je voelt je ook altijd smerig na het vreten van die meuk.
Aansteller.

Wat hebbie nou uiteindelijk lopen bunkeren?

• #6.418
Bulk kcal ook binnen. 2925 op trainingsdagen en 2000 op rustdagen. Vind rustdagen persoonlijk best laag :(

Hoe dan?

Terug
Naar boven