MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Je kan vinden wat je wil over coaches maar het resultaat van @hoxyz mag er wezen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.505
Had er zin in vandaag :D

bench
4x5x91kg Kleine reset, increment is 1kg maar komende trainingen ga ik wat harder omhoog denk ik. Dit was erg easy. Setje 2 en 3 gefilmd, ben iets wijder gaan benchen en probeer m'n kont op de bank te houden. Derde setje heb ik m'n voeten wat meer naar voren

unilateral cable row
4x14x21kg ook relatief ez

unilateral leg press
4x13x87,5kg

calf jumps
4x12x141 wel pittig

bayesian side raise
15x*
3x16x10.25kg

overhead extension
3x15x43kg

db preacher curl
ik had eerst ez bar preacher curls geprogammeerd maar heb wat last van m'n rechter onderarm. Dus hij heeft kaatsu voorgeschreven, maar cba kaatsu. Veelte veel struggle, dit voelde wel goed tho.
3x10x10kg

30 min loopband. Nu happy? @roei- en fietsfanaat

Zo zien coaches dat graag!

Daarom neem ik geen coach:roflol:
Coach kan een goeie stok achter de deur zijn. Als je ergens voor betaald ga je niet half-assen.
Je kan vinden wat je wil over coaches maar het resultaat van @hoxyz mag er wezen

Coach kan een goeie stok achter de deur zijn. Als je ergens voor betaald ga je niet half-assen.
True, dat is feitelijk ook ht meest waar je voor betaald, want cutten had je zelf ook wel gekund en tot op zeker niveau is een schema opstellen ook geen rocketscience..

Misschien moet ik maar een coach nemen:rolleyes:

• #6.507
True, dat is feitelijk ook ht meest waar je voor betaald, want cutten had je zelf ook wel gekund en tot op zeker niveau is een schema opstellen ook geen rocketscience..

Misschien moet ik maar een coach nemen:rolleyes:
Tot op een zekere hoogte is dat waar. Een van de redenen waarom ik een coach nam was zodat ik een stok achter de deur had. Wilt hem uiteraard niet telleur stellen. Moet wel zeggen dat dag in dag uit fullbody zelf programmeren toch wel pittig is hoor. Ook met wanneer volume te increasen/decreasen. Hoeveel increment in KG per lift per sessie etc.

Of bepaalde strategiën zoals PSMF kcal op dubbele rustdag had ik ook nooit zelf gehanteerd, maar heeft wel echt m'n cut versneld. Maar goed, ik denk dat ik nog tot eind dit jaar bij Bell blijf en daarna even solo ga. Wellicht volgende cut weer terug, of naar een andere coach. Ik investeer zoveel tijd in deze hobby dat ik het geld best waard vind. Ik weet nog niet voor wie ik zou kiezen, Miro Vermeeren maybe.

Moet wel zeggen dat dag in dag uit fullbody zelf programmeren toch wel pittig is hoor. Ook met wanneer volume te increasen/decreasen. Hoeveel increment in KG per lift per sessie etc.
Dit is zeker waar. Moet zeggen dat ik hier aardig slecht in ben. Echter lift ik ook niet op die manier en moet ik eerst maar weer blessure vrij worden.

Of bepaalde strategiën zoals PSMF kcal op dubbele rustdag had ik ook nooit zelf gehanteerd, maar heeft wel echt m'n cut versneld.
Dit doe ik dan wel al heel lang, is inderdaad een fijne manier om eens een dag echt goed low te gaan, zonder dat je er erg problemen mee hebt.

Wellicht volgende cut weer terug, of naar een andere coach. Ik investeer zoveel tijd in deze hobby dat ik het geld best waard vind. Ik weet nog niet voor wie ik zou kiezen, Miro Vermeeren maybe.
True that. Zeker een goede insteek. Ik zie het wat dat betreft denk nog meer als een hobby..

Die benches gaan lekker vlot omhoog trouwens:thumbs:

• #6.509
Dit is zeker waar. Moet zeggen dat ik hier aardig slecht in ben. Echter lift ik ook niet op die manier en moet ik eerst maar weer blessure vrij worden.

Dit doe ik dan wel al heel lang, is inderdaad een fijne manier om eens een dag echt goed low te gaan, zonder dat je er erg problemen mee hebt.

True that. Zeker een goede insteek. Ik zie het wat dat betreft denk nog meer als een hobby..

Die benches gaan lekker vlot omhoog trouwens:thumbs:
Het is voor mij ook een hobby hoor, daar niet van. Maar ik spendeer per dag relatief veel tijd aan het plannen/tweaken/denken van m'n voeding en de gym zelf. En elke dag vind ik het weer genieten om te puzzelen, dus die hobby mag best wat geld kosten denk ik dan.

• #6.510
Training van gister, niks speciaals

rdl
4x8x132,5kg

db butterfly raise
4x10x10,5kg

unilateral chest press
3x12x26,5kg

v grip pulldown
4x14x93kg

unilateral shoulder pulls
4x12x25,5kg

unilateral rope pushdown
3x15x20,5kg

unilateral cable wide shrug
3x12x47kg

leg extension
4x14x73kg

100kcal loopband

En vandaag, wederom niks speciaals

squat
4x6x123,5kg

cable flyes
4x15x24kg

hamstring curl gore pomp
4x12x57kg

arnold db press zwaar
4x10x22kg

unilateral seated calf raise
4x15x67,5kg

cable upright row
3x13x44kg

bayesian hammer curl
3x13x23,5kg

Morgen nog even een training volgens programmering. En dan zaterdag even kleine upperbody pompings met bae @Shadow Project pre Resonate hardcore classics fissa. En dan zondag een rustdag voor de eerste keer sinds god knows hoe lang :D

Ga ik je ff leren bonksen poging 373923628

• #6.512
Vroeg wakker, 3 snack a jacks, blikje monster en klein brokje monster pwo er in en naar de gym gegaan.

bench
moest 4x5x92kg maar heb 93,5kg gedaan want progress kan nu nog wel hard gemaakt worden
4x5x93,5kg
laatste set: probeer nog steeds te wennen aan gripwidth, en kont op bankje houden.

unilateral cable row
4x14x22kg

unilateral leg press
4x13x91kg

calf jumps
4x12x142,5kg

bayesian side raise
3x16x10,5kg
20x9kg

overhead extension
3x15x43,5kg

db preacher curl
3x10x11kg

Sta er lekker vol bij, wel stuk minder shredded op buik voor m'n gevoel tho
4b151b1fe9d9902c6cbb6bc300246bea.png

Ga ik je ff leren bonksen poging 373923628
hihi

• #6.514
Ga al naar F4F, fml :(

• #6.517
Beetje half ass getraind. Slingsho geprobeerd

bench
1x120kg 5kg pr
1x130kg 15kg pr maar kont echt constant van bankje af, wel leuk om een keer met slinger gebencht te hebben.

voor de rest niks speciaals, upright rows, pullups, rear delt pec deck, peck deck, curls en extensions.

• #6.518
Hier de 120kg

En hier de 130kg, lijkt helemaal nergens op maarja wcyd.

Oja trouwens de gewichten bij ironhouse zijn 10% zwaarder dan in friesland.

Terug
Naar boven