Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.521
Eergister en gister uiteraard veelte veel gegeten. Gister ook Resonate hardcore classics fissa gehad dus wel weer een shitton aan beweging gehad. Vandaag ook eerste rustdag sinds denk ik een week of 3/4. Vandaag een dagje dat bestaat uit kwark, kvarg, skyr, kipsalade en fruit.

Voor de hardcore liefhebbers, deze plaat opende Ophidian Live gister mee. Kippenvel door merg en been :heart:

Vandaar dat alle mensen die in Friesland wonen er ook 10% meer p*ssy uitzien

:P
U CALLING ME A p*ssy? I'M ZEEEEZ BRAH. @Zeenius doesn't mind boerenjongens :$

In jouw geval snap ik het wel :$

Eergister en gister uiteraard veelte veel gegeten. Gister ook Resonate hardcore classics fissa gehad dus wel weer een shitton aan beweging gehad. Vandaag ook eerste rustdag sinds denk ik een week of 3/4. Vandaag een dagje dat bestaat uit kwark, kvarg, skyr, kipsalade en fruit.

Voor de hardcore liefhebbers, deze plaat opende Ophidian Live gister mee. Kippenvel door merg en been :heart:

U CALLING ME A p*ssy? I'M ZEEEEZ BRAH. @Zeenius doesn't mind boerenjongens :$

In jouw geval snap ik het wel :$

Goeie fissa zo te zien. Toppie man.

En geniet van je Rustdag. Heb net een rustweek gehad na 15 weken trainen. Even thuis wat rommelen. Vandaag weer gestart met trainen! Heerlijk weer!

Morgen kan jij weer aan de bak !!

Bro, ik ga niet liegen, maar jij bent mijn motivatie geworden om weer te gaan trainen man. Je hebt oprecht, echt geweldige gains gemaakt.

Ben dan ook srs jaloers.

Goed bezig man

• #6.525
Gister PSMF dag om het eea te compenseren. Ging prima,. tot ik rond een uur of twee ineens alles er uit kotste. Ik kon de kipfilet, groente, meloen, aardbei en skyr er nog mooi terug in herkennen. Dit resulteerde in dat ik vanochtend even licht was als start van de bulk... Vandaag nergens last van maar wel echt heel weinig zin/energie in de gym. Hier en daar ook ipv 4, 3 setjes gedaan dus.

rdl
3x8x135kg

db butterfly raise
3x10x11kg

v grip pulldown
3x14x94kg

unilateral chest press
3x12x27,5kg

unilateral rope pulsl
3x12x27kg

unilateral pushdown
3x12x21kg

unilateral cable shrug
3x12x48kg

leg extension
12x74kg
2x14x74kg

Morgen m'n ouders samen met @Zeenius ayce sushi ontgroenen :D Aangezien ik nog niet extreem hoog kcal zit wordt voeding morgen zo
meal 1 12:30
200g kipspies
450g groente
30g ketjap

meal 2 16:30 pre workout
2 eiwitreep

en dan 19:30 ayce sushi.

Woh eerste keer dat je toegeeft een boerenjongen te zijn <3
Was grapje, i aint no boer.
Bro, ik ga niet liegen, maar jij bent mijn motivatie geworden om weer te gaan trainen man. Je hebt oprecht, echt geweldige gains gemaakt.

Ben dan ook srs jaloers.

Goed bezig man
Haha doet me goed bro. Ik vroeg me laatst al af waar je gebleven was.

Zo moeilijk is het allemaal niet, ik heb pretty sure below avarage genen. Zorg gewoon dat je programmering en voeding on point is en je hebt met je musclememory binnen no time goed resultaat.

Gister PSMF dag om het eea te compenseren. Ging prima,. tot ik rond een uur of twee ineens alles er uit kotste. Ik kon de kipfilet, groente, meloen, aardbei en skyr er nog mooi terug in herkennen. Dit resulteerde in dat ik vanochtend even licht was als start van de bulk... Vandaag nergens last van maar wel echt heel weinig zin/energie in de gym. Hier en daar ook ipv 4, 3 setjes gedaan dus.

rdl
3x8x135kg

db butterfly raise
3x10x11kg

v grip pulldown
3x14x94kg

unilateral chest press
3x12x27,5kg

unilateral rope pulsl
3x12x27kg

unilateral pushdown
3x12x21kg

unilateral cable shrug
3x12x48kg

leg extension
12x74kg
2x14x74kg

Morgen m'n ouders samen met @Zeenius ayce sushi ontgroenen :D Aangezien ik nog niet extreem hoog kcal zit wordt voeding morgen zo
200g kipspies
450g groente
30g ketjap

2 eiwitreep

Zo moeilijk is het allemaal niet, ik heb pretty sure below avarage genen. Zorg gewoon dat je programmering en voeding on point is en je hebt met je musclememory binnen no time goed resultaat.
We’ll see

Ben dan ook srs jaloers.

Goed bezig man

Terecht compliment, ik ben met steeds meer plezier zijn log gaan volgen. Zeer respectabele progressie en keihard gemotiveerd, ik hou er wel van!

Ik ken Hoxyz van vroeger als een papz*k, insane progressie heb je neergezet. Niet zo bescheiden :D

rdl
3x8x135kg

db butterfly raise
3x10x11kg

v grip pulldown
3x14x94kg

unilateral chest press
3x12x27,5kg

unilateral rope pulsl
3x12x27kg

unilateral pushdown
3x12x21kg

unilateral cable shrug
3x12x48kg

leg extension
12x74kg
2x14x74kg

200g kipspies
450g groente
30g ketjap

2 eiwitreep

Omnomnomnomnomnomnom EAT ALL THE SUSHI:D:eating:

• #6.532
:D
Thanks broeder.
Terecht compliment, ik ben met steeds meer plezier zijn log gaan volgen. Zeer respectabele progressie en keihard gemotiveerd, ik hou er wel van!
Tof om te horen dat je m'n log met plezier leest. Af en toe vraag ik me af voor wie ik nou eigenlijk log aangezien ik zelf ook alles bijhoud in Excel. Maar mooi dat mensen er wat plezier uit halen. Motivatie zit inderdaad wel goed, al valt het bulken mentaal me wel een stuk zwaarder dan ver wacht.
Ik ken Hoxyz van vroeger als een papz*k, insane progressie heb je neergezet. Niet zo bescheiden :D
Hehe ja good old fatty times. Zeker goeie progressie neergezet, maar voor de tijd die ik er in steek mag het veel meer zijn imo. Ach ja wcyd poor genetics.
Danku
Omnomnomnomnomnomnom EAT ALL THE SUSHI:D:eating:
Gaat zeker goed komen, voorheen gingen we elke twee weken en nu is dit pas de tweede keer sinds de zomervakantie. We gaan ook naar onze gedeelde top 1 plek wbt sushi dus hnnnnnnnnng :D

Vanwaar dat het bulken mentaal zwaarder valt dan verwacht?

Je ziet veel minder snel progressie als in de cut, en ik wil meer eten dan ik mag. Vooral rustdagen zijn drama, vandaar dat ik ook zo min mogelijk rustdagen hanteer :emo:

Met dat van minder snel progressie heb ik zelf niet echt last. Duurt gewoon echt lang ja.
Maar herken wel dat van het eten. Omdat je in je hoofd eet dat je bulkt en "relatief veel kan eten" slaat dat gewoon op hol :o

• #6.537
Gister geen tijd gehad om te loggen. Uurtje of 12:30 400g groente met 200g kip, 16:00 een b&f crunchy reep en een barbell reep als pre workout en toen naar de gym gegaan.

Squatrack bezet dus begonnen met arnold press. Note to self: niet weer doen, want had een veelte dikke pomp in m'n schouder wat het squatten oncomfortabel maakte.

arnold press
4x10x23kg laatste reps pittig

squat
4x6x125kg redelijk easy maar vooralsnog blijft 6 reps kut

unilateral seated calf raise
4x15x68kg

cable flyes
4x10x24,5kg

hamstring curl
4x12x58kg

cable upright row
3x13x44.5kg begin deze oefening wel lekker te vinden. Doe relatief veel volume voor delts en dat begint zichzelf te tonen :D

lat pulldown
3x12x46kg

bayesian hammer curl
3x14x23.75kg

En toen echt een shitload aan sushi, lekker misdragen. Was vanochtend twee kilo zwaarder maar ga niet verder compenseren.

Met dat van minder snel progressie heb ik zelf niet echt last. Duurt gewoon echt lang ja.
Maar herken wel dat van het eten. Omdat je in je hoofd eet dat je bulkt en "relatief veel kan eten" slaat dat gewoon op hol :o
Met minder snel progressie doelde ik meer op het bodybuild gedeelte. Kracht gaat gestaag omhoog, maar een kilo spiermassa valt toch minder snel op, terwijl ik wel langzaam die gestoorde spinnenwebben op m'n armen/schouders zie verwateren.
Zo herkenbaar dit! Het is nooit genoeg..als ik eens een dag meer eet wil ik altijd nog meer.

Have fun beide!
Moet zeggen dat m'n hongergevoel ook wel iets hoger is dan in de cut. En ik eet uiteraard iets minder volumineus. Ik heb geen zin meer om twee of drie keer vlees + groente per dag te preppen :emo:

Moet zeggen dat m'n hongergevoel ook wel iets hoger is dan in de cut. En ik eet uiteraard iets minder volumineus. Ik heb geen zin meer om twee of drie keer vlees + groente per dag te preppen :emo:
Musclemeat! Kant en klare kip, kant en klare groente en zelfs eventueel kant en klare carbs (rijst, zoete aardappel etc).

Stevige Arnold presses trouwens, damn!

• #6.539
Wordt wel erg duur als je drie keer per dag groente + veggies moet eten imo.
Can confirm, vorige week voor de grap eens uitgerekend en ik ben nu (in mijn cut) 107 euro per week kwijt aan eten. Heb ook whey meegeteld overigens want ik zie dat eerder als voeding dan als supplement.

Terug
Naar boven