MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Can confirm, vorige week voor de grap eens uitgerekend en ik ben nu (in mijn cut) 107 euro per week kwijt aan eten. Heb ook whey meegeteld overigens want ik zie dat eerder als voeding dan als supplement.
Wie had ook alweer gezegd dat bodybuilding goedkoop was?

Het kan wel goedkoop(er), maar dan moet je hoe dan ook geen kant en klare shit bestellen..

Wie had ook alweer gezegd dat bodybuilding goedkoop was?

Het kan wel goedkoop(er), maar dan moet je hoe dan ook geen kant en klare shit bestellen..
Het enige kant-en-klare wat ik eet zijn de kipfiletblokjes. Is vooral de 1,2 kg groente elke dag die het zo duur maakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.545
Niks speciaals vandaag, zag er lekker vol uit in de gym.

bench
4x5x95kg relatief zwaar

unilateral leg press
4x13x93,5kg

unilateral cable row
4x14x23kg

bayesian side raise
3x16x10.75kg

calf jumps
4x12x143,5kg

overhead cable extension
3x15x44kg

db preacher curl
3x10x11,5kg

cable crunch
3x*x*

20 min loopband

Eergister en gister uiteraard veelte veel gegeten. Gister ook Resonate hardcore classics fissa gehad dus wel weer een shitton aan beweging gehad. Vandaag ook eerste rustdag sinds denk ik een week of 3/4. Vandaag een dagje dat bestaat uit kwark, kvarg, skyr, kipsalade en fruit.

Voor de hardcore liefhebbers, deze plaat opende Ophidian Live gister mee. Kippenvel door merg en been :heart:

U CALLING ME A p*ssy? I'M ZEEEEZ BRAH. @Zeenius doesn't mind boerenjongens :$

In jouw geval snap ik het wel :$

Lekker hoor, gauwe ouwe van Ophidian. Tenminste, ook weer niet zo oud, 2004:D. Weet 't nog wel was mijn eerste Nightmare.

Met minder snel progressie doelde ik meer op het bodybuild gedeelte. Kracht gaat gestaag omhoog, maar een kilo spiermassa valt toch minder snel op, terwijl ik wel langzaam die gestoorde spinnenwebben op m'n armen/schouders zie verwateren.

Bedoelde ik ook inderdaad :)
Duurde 10 weken bulken voordat ik duidelijke massaprogressie bij m'n benen zag, en dat is nog relatief snel voor mij.
Twee weken cutten en je ziet al vet weggaan.

Geduld...

• #6.549
Lekkere training vandaag wel.

rdl
moest 135kg maar cba, ging ez dus iets meer gedaan
4x8x140kg

db butterfly raise
4x10x11,5kg

v grip pulldown
4x14x96kg

unilateral chest press
3x12x28,5kg

leg extension
12x75kg
3x14x75kg

unilateral rope pulls
4x12x27,5kg

unilateral rope pushdown
2x15x21,5kg
12x21,5kg

cable wide shrug
3x12x49kg

knee/leg raise
3x10xbw

15 min incline lopen.

voeding ziet er ongeveer zo uit. Meal 1 12:30, meal 2 17:15 meal 3 20:30 meal 4 22:00.
9431d78734815d0e91a336965dd30b9d.png

Vandaag iets lager dan normaal want heb dikke weight gain. Normaal meer rijstwafels/pindakaas bij meal 3 en 4. Meal 2 is ook variabel maar doorgaans pasta/rijst/aardappel met kipdij/filet/rund.

Waarom zou je 1.2kg groente eten?
1.2kg vind ik persoonlijk ook wat overdreven, maar zodra je water dieper komt moet je echt flink wat groente gaan wegwerken om het nog enigszins uit te kunnen houden.
Lekker hoor, gauwe ouwe van Ophidian. Tenminste, ook weer niet zo oud, 2004:D. Weet 't nog wel was mijn eerste Nightmare.
Echt de beste hardcore plaat ooit gemaakt. Eigenlijk ging niemand los en stond iedereen gewoon om zich heen te genieten.
Bedoelde ik ook inderdaad :)
Duurde 10 weken bulken voordat ik duidelijke massaprogressie bij m'n benen zag, en dat is nog relatief snel voor mij.
Twee weken cutten en je ziet al vet weggaan.

Geduld...
Ah well, that's life. Moet toch een keer massa pakken, sacrafice to win.

Lekker eten joh :meal: Hoeveel suikers krijg je ongeveer per dag binnen volgens MFP?

Ik heb nog liever honger dan dat ik zoveel groente 'moet' eten:roflol:
Lekker hoor, 2x 300 gram Chinese roerbakgroente met een beetje wortel voor extra smaak, samen 700 gram. 200 gr Mexicaanse roerbakgroente (zitten mais en kidneybonen in), 200 gram Italiaanse roerbakgroente en twee tomaten. Zal zelfs 1,3 kg zijn nu ik het zo opsom. Zou overigens niet zoveel eten als het enkel broccoli of sperziebonen waren.

Eet alleen groente omdat het gezond schijnt te zijn en me enigszins het idee geeft dat ik gezond bezig ben. #vegan ook natuurlijk

• #6.559
Was op tijd wakker, dus dacht ga wel naar de gym toe en doe de helft van m'n training nu, en vanavond de rest.

squat
4x6x127,5kg redelijk easy, twee setjes gefilmd. Diepte kan beter maar vind het wel prima zo
set1

set2

cable upright row
4x13x46kg

unilateral calf press
moest seated calf raise doen maar smith was constant bezet
4x12x*kg

hamstring curl
4x12x59kg

Vanavond de rest, HELE DAG VERHOOGDE EIWITSYNTHESE GON BE ANABOLIC AS FUAAAARK.

Waarom dat dan? Groente lekkerete wat er is. Beetje woksaus ofso lekker man drool:

Lekker hoor, 2x 300 gram Chinese roerbakgroente met een beetje wortel voor extra smaak, samen 700 gram. 200 gr Mexicaanse roerbakgroente (zitten mais en kidneybonen in), 200 gram Italiaanse roerbakgroente en twee tomaten. Zal zelfs 1,3 kg zijn nu ik het zo opsom. Zou overigens niet zoveel eten als het enkel broccoli of sperziebonen waren.

Eet alleen groente omdat het gezond schijnt te zijn en me enigszins het idee geeft dat ik gezond bezig ben. #vegan ook natuurlijk
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig groente wel ben gaan waarderen. Ik was vroeger de meest moeilijke eter ooit. Mijn ouders zijn waarschijnlijk erg blij dat ik al een tijd niet meer met hun mee eet. Ik denk dat het serieus op twee handen te tellen is hoe vaak ik m'n bord daadwerkelijk leegegeten heb als we aardappels met groente aten. Tegenwoordig maak ik gewoon bowls met roerbak groente en een hoop ketchup/xxl saus :D

Was op tijd wakker, dus dacht ga wel naar de gym toe en doe de helft van m'n training nu, en vanavond de rest.

squat
4x6x127,5kg redelijk easy, twee setjes gefilmd. Diepte kan beter maar vind het wel prima zo
set1

set2

cable upright row
4x13x46kg

unilateral calf press
moest seated calf raise doen maar smith was constant bezet
4x12x*kg

hamstring curl
4x12x59kg

Vanavond de rest, HELE DAG VERHOOGDE EIWITSYNTHESE GON BE ANABOLIC AS FUAAAARK.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig groente wel ben gaan waarderen. Ik was vroeger de meest moeilijke eter ooit. Mijn ouders zijn waarschijnlijk erg blij dat ik al een tijd niet meer met hun mee eet. Ik denk dat het serieus op twee handen te tellen is hoe vaak ik m'n bord daadwerkelijk leegegeten heb als we aardappels met groente aten. Tegenwoordig maak ik gewoon bowls met roerbak groente en een hoop ketchup/xxl saus :D

Waardeer een stuk biefstuk toch meer op me bord

Terug
Naar boven