- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks annieeee
Je bent welkom hoor, ik reis er ook vanuit friesland voor

76kg to 90kg in 11 weken real quick
Dat is zeker niet alleen vvm.Holy shit man!76kg to 90kg in 11 weken real quickDat is zeker niet alleen vvm.
Sounds all good!Zonet sushi gegeten, niet al te gek gemaakt. Vanavond met de gf naar Verknipt (techno feestje) en dan morgen wat pizza op katerdag. Maandag volgas @ 2800. Mood en mindset is beter dus we gaan er voor. Zin om wat vet er af te krijgen.

Hnnnng inderdaad. Wel helaas pas moh weer fissa samenWas gezellig schatje, gewoon 2 dagen na elkaar jou geknuffeld![]()

Beetje zitten programmeren. Wordt iets in deze richting. Focus ligt vooral op upper/front. Op zich ben ik momenteel wel content met m'n fysiek. Alleen stoor ik me aan m'n side delts die totaal niet poppen wanneer je me van voren ziet.

:$
Perma bulk tot m'n 18e gedaan tot zo'n 40-45%
Altijd obese geweest vroegahJep deed ze met cuffs, zie ze veel voorbij komen op youtube tegenwoordig. Voelde wel lekker maar moet wel nog goed de positie vinden wat betreft angle in je armen. Voelde af en toe redelijk wat traps werken.Hoe waren die lying Side raises? Met cuffs zie ik?
Staand met cuffs vind ik ze al Nice maar liggend moetk ze nog eens proberen
Komt wel, blij dat je motivatie terug hoog is!Jep deed ze met cuffs, zie ze veel voorbij komen op youtube tegenwoordig. Voelde wel lekker maar moet wel nog goed de positie vinden wat betreft angle in je armen. Voelde af en toe redelijk wat traps werken.

Motivatie wbt trainen is weer skyhigh. Nieuwe programmering doet wonderen
Vandaag push gedaan, zoals ik al zei niet alles bijgehouden maar dit was het ongeveer
bench
4x5x108,5kg vpr
db shoulder press
8x20kg
2x8x26kg
10x20kg
bayesian cable fly
ramping sets x 5 ofzo
topset 2x12x27kg
dips
voelde goedo op m'n schouder, had ik niet verwacht. Bodyweight was easy.
2x10xbw
16xbw
volgende training kilo of 5 toevoegen en vanaf daar zie ik het wel.
cable upright row
pompen
db overhead extension
pompen x12 reps
laying cable side raise
![]()
unilateral tricep pushdown
lekkaaaar
Yes erg blij meeJe billies blijven tegenwoordig altijd netjes op bankje heee.lekkaaaar
Vind ik onnodig, chest is toch m'n strong pointIs er een reden waarom je geen incline presses doet?