- Waardering
- 18.834
Lees wt trainingen terug dan zie je precies m'n programmering.Sommige dingen wel, sommige niet.
Ik weet niet wat hij bij jou allemaal toepast.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees wt trainingen terug dan zie je precies m'n programmering.Sommige dingen wel, sommige niet.
Ik weet niet wat hij bij jou allemaal toepast.

Heel nice man!! Zou wel echt mijn ultieme goal zijn!

Eerst de 140 maar

Thanks
Had het nog niet eens zo bekeken. 2xbw squat en 1.5xbw bench in the pocket dusHeel nice man!! Zou wel echt mijn ultieme goal zijn!
Meer dan 1.5xbw![]()

Thanks g, ja zie je 10kg verschil?

Haha ja ergens vind ik het ook niet verkeerd lijken, enige wat me irriteert is dat naarmate ik wat vet aanzet je ook duidelijk loshangend vel op onderbuik ziet. Maar I guess dat m'n fysiek nu wel stappen maakt nu ik wat uit de ecto zone begin te komen.
Ja armen en vooral side delts blijven echt een weakpoint. Deze week wel volume toevallig wat omhoog gegaan op de side raise.Ik zie 10kg ja, shape is nauwelijks veranderd zelf (op de foto dan).
Front kan wel wat werk gebruiken maar dat zie je zelf vast ook.
Ga zo door in ieder geval xx
Pro-tip: Zo vroeg mogelijk naar 't Zusje gaan! Er is geen tijdslimiet![]()
Ik heb al geregeld dat we om 17:30u beginnenPrima shape nu hoor! Ziet er zeker niet slecht uit zo!

geisha lounge in Breda is sushi ayce met oa veel keuze qua vlees imo en ook onbeperkt dessert. ook geen tijdslimiet en aantal rondesDit zijn de tips waar je wat aan hebt... 't Zusje heb ik ook op mijn lijstje staan binnenkort, nog meer aanraders hiervoor? ;-)

Shizen in Vianen, Food Xplore in UtrechtDit zijn de tips waar je wat aan hebt... 't Zusje heb ik ook op mijn lijstje staan binnenkort, nog meer aanraders hiervoor? ;-)

Kijk..17:30-23:00..dan kom je een heel eind met de hele kaart..

Prima shape nu hoor! Ziet er zeker niet slecht uit zo!
Dit zijn de tips waar je wat aan hebt... 't Zusje heb ik ook op mijn lijstje staan binnenkort, nog meer aanraders hiervoor? ;-)
Xzyzywywi is vaste klant bij 't Zusje. Bij allemaal.
geisha lounge in Breda is sushi ayce met oa veel keuze qua vlees imo en ook onbeperkt dessert. ook geen tijdslimiet en aantal rondes![]()
't zusje gaat niet meer door. Wordt waarschijnlijk foodexplore Utrecht of een sushi toko, ook prima.Shizen in Vianen, Food Xplore in Utrecht
En betreft het zusje: Streef ernaar om de hele lijst op te vreten.
Qua toetjes: Bastogne parfait
Kijk..17:30-23:00..dan kom je een heel eind met de hele kaart..![]()