Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.826
Deze week nog beetje rond onderhoud gehangen, niet echt denderend veel verschil in gewicht behalve wat vocht kwijtgeraakt. Volgende week vol gas de mini cut starten dus. (Behalve zaterdag een etentje bij 't zusje).

Taille 79cm
Been 62cm

En vergelijking van post cut en gister. :emo::emo:
039097838db4bcbc9900d5706b720e58.png

6e2cb1b5777a1335b45cba110e9a5725.png
Wel apart hoe het lijkt alsof m'n lovehandles, of iig die indeuking bij taille minder is geworden. Zal wel optische illusie zijn naarmate je bij schouders steeds wijder wordt I guess.

Niet slecht voor ene ecto :P

Op naar de 150 kg! :fuckyeah:
Eerst de 140 maar :D

Thanks
Heel nice man!! Zou wel echt mijn ultieme goal zijn!

Meer dan 1.5xbw:thumbs:
Had het nog niet eens zo bekeken. 2xbw squat en 1.5xbw bench in the pocket dus :D

Goeie rug!

Voor 10kg erbij zeker niet slecht

Je staat er nu beter bij man

• #6.830

Voor 10kg erbij zeker niet slecht
Thanks g, ja zie je 10kg verschil? :D
Je staat er nu beter bij man
Haha ja ergens vind ik het ook niet verkeerd lijken, enige wat me irriteert is dat naarmate ik wat vet aanzet je ook duidelijk loshangend vel op onderbuik ziet. Maar I guess dat m'n fysiek nu wel stappen maakt nu ik wat uit de ecto zone begin te komen.

Ik zie 10kg ja, shape is nauwelijks veranderd zelf (op de foto dan).

Front kan wel wat werk gebruiken maar dat zie je zelf vast ook.

Ga zo door in ieder geval xx

• #6.832
Ik zie 10kg ja, shape is nauwelijks veranderd zelf (op de foto dan).

Front kan wel wat werk gebruiken maar dat zie je zelf vast ook.

Ga zo door in ieder geval xx
Ja armen en vooral side delts blijven echt een weakpoint. Deze week wel volume toevallig wat omhoog gegaan op de side raise.

Prima shape nu hoor! Ziet er zeker niet slecht uit zo!:thumbs:

Pro-tip: Zo vroeg mogelijk naar 't Zusje gaan! Er is geen tijdslimiet:marvin:

Xzyzywywi is vaste klant bij 't Zusje. Bij allemaal.

Dit zijn de tips waar je wat aan hebt... 't Zusje heb ik ook op mijn lijstje staan binnenkort, nog meer aanraders hiervoor? ;-)
geisha lounge in Breda is sushi ayce met oa veel keuze qua vlees imo en ook onbeperkt dessert. ook geen tijdslimiet en aantal rondes :eating:

Dit zijn de tips waar je wat aan hebt... 't Zusje heb ik ook op mijn lijstje staan binnenkort, nog meer aanraders hiervoor? ;-)
Shizen in Vianen, Food Xplore in Utrecht

En betreft het zusje: Streef ernaar om de hele lijst op te vreten.

Qua toetjes: Bastogne parfait:heart:

Ik heb al geregeld dat we om 17:30u beginnen :D
Kijk..17:30-23:00..dan kom je een heel eind met de hele kaart..:eating:

• #6.839
Nou dag een compleet, of eigenlijk 8 maar vorige week telt niet.
73e16a828f93b97884edc3a026a4f294.png

Qua trainen 4x5x106kg bench vpr vandaag, voor de rest niks speciaals. Verder soon switchen naar ub/lb of ppl denk ik. Maar ppl kan ik wss niet opbrengen om twee keer in de week te doen. Ene kant wil ik ook wel pplpp gaan trainen omdat m'n front/upperbody meer focus moet hebben. Andere kant wil ik ook redelijk wat volume op de squat draaien.

Prima shape nu hoor! Ziet er zeker niet slecht uit zo!:thumbs:

Pro-tip: Zo vroeg mogelijk naar 't Zusje gaan! Er is geen tijdslimiet:marvin:

Xzyzywywi is vaste klant bij 't Zusje. Bij allemaal.

Ik heb al geregeld dat we om 17:30u beginnen :D

geisha lounge in Breda is sushi ayce met oa veel keuze qua vlees imo en ook onbeperkt dessert. ook geen tijdslimiet en aantal rondes :eating:

Shizen in Vianen, Food Xplore in Utrecht

En betreft het zusje: Streef ernaar om de hele lijst op te vreten.

Qua toetjes: Bastogne parfait:heart:

Kijk..17:30-23:00..dan kom je een heel eind met de hele kaart..:eating:
't zusje gaat niet meer door. Wordt waarschijnlijk foodexplore Utrecht of een sushi toko, ook prima.

Je wilt dus volume op de squat en frequentie op upperbody, als ik het goed begrijp?
Neem anders eens een kijkje bij Candito 6-week strength program. Dat heeft vrij veel volume op de squat en upperbody is driemaal per week (je kunt immers een extra ub training doen in de weken dat het tweemaal is).

Terug
Naar boven