- Waardering
- 18.834
Zal binnenkort wel stagneren tho
NopeCable woodchoppers? Side bends? Gewone woodchoppers? Decline twist?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal binnenkort wel stagneren tho
NopeCable woodchoppers? Side bends? Gewone woodchoppers? Decline twist?

oh
Dat instand reactie met foto's om te laten zien dat je geen chicken legs hebt![]()
Gotta prove them wrongDat instand reactie met foto's om te laten zien dat je geen chicken legs hebt![]()
I know right
Vind je, valt wel mee opzich toch? Veel shit gepaired en of 3/4 setjes.
Die quad foto is ergens uit juni, hamstring foto is wel recept
Wut
Ben een kilotje of 8 zwaarder nu. Maar die quad foto komt uit Juni, heb vooralsnog wel veins over m'n quads lopen. Had alleen geen recentere foto.Hoeveel kilo's heb je er ondertussen al aangeslingerd? Vains lijken te zijn verdwenen dus het gaat de goede kant op![]()
Wat zijn jouw stats dan?Lekkere bench, grappig om te zien dat we ongeveer gelijk lopen qua kracht en timing.
Nou ik vind best nog een scala na die squat en rdl-sessie. Maar je ziet op de foto dat het zn vruchten af werpt.Gotta prove them wrong
Vind je, valt wel mee opzich toch? Veel shit gepaired en of 3/4 setjes.

Ah nek aan nek dus, en je 1rm? Rdl kan ik easy 4 plates op reppen maar dan voel ik alleen m'n erectors lol. Gotta obtain that mmc bby.Gister 4x5 110 gebencht en vandaag staat 4x6 150 squat op ‘t programma.
Rdl ook gereset en zit nu op 80
Weeg wel 92 kg tho
Wellicht wanneer ik het deadliften weer ga oppakken, en dat zal waarschijnlijk sumo worden dan ga ik sowieso wat accessoires skippen. Voor nu vind ik wat pompen wel fijn.Nou ik vind best nog een scala na die squat en rdl-sessie. Maar je ziet op de foto dat het zn vruchten af werpt.
Ah nek aan nek dus, en je 1rm? Rdl kan ik easy 4 plates op reppen maar dan voel ik alleen m'n erectors lol. Gotta obtain that mmc bby.
Ga nooit lager dan 5 reps. 1RM heb je vrij weinig aan om te bouwen imo, tenzij je je werk gewicht nog moet bepalen.
4 plates voor reps is wel netjes hoor. Ik zat op 160, maar echt van harte ging het niet meer.
Doe ook vrij veel dezelfde accessoires als jij.
Hoezo niet lager dan 5 reps?
Dan kan je het gewicht bijna nooit opschroeven.
Als jij 4 sets doet van bijv 150 en de volgende keer 2 sets 151 en 2 van 150, keer daarop weer uitbouwen naar 4 sets met 151.
Opbouwen van reps en microloaden kom je een heel eind, ik ga zo nog wekelijks vooruit.
Sorry voor de hijack @hoxyz