- Waardering
- 10.407
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist! Had dit vorige week al met interesse gelezen. Bedankt om nog eens in herinnering te brengen

Top! The oat master himself uit dit topic kent inmiddels zijn gelijkeWat ik altijd doe;
Ingrediënten
40g havermout
10g pure cacao poeder
10g whey
50g fruit
20g pindakaas
Kaneel
Zoetstof naar smaak
Stap 1: 40g havermout met lekker veel water 2 mins in magnetron
Stap 2: whey en cacao en zoetstof toevoegen en nog 2 minuten
Stap 3: kijken structuur , meer of minder water? Dan per minuut indien je meer water toevoegd in microgolf en steeds roeren tot dikke massa
Stap 4: Fruit / pindakaas/ kaneel toevoegen
Heeerlijk![]()

Tevens dus ook exact vier jaar geleden dat ik met m'n eerste zelfgemaakte voedingsschema begon. Kan me nog herinneren dat ik links @ 2500 kcal begonOmdat ik weinig speciaals heb te melden en vanavond een zielige 95kg x 4 x 5 ga benchen hier twee foto's van exact vier jaar geleden
![]()
![]()
Road to zyzz still continues

Nee jullie begrijpen me verkeerd,
Het werd net een bak slijm ipv dik. Geen aanradert dus!
Tevens dus ook exact vier jaar geleden dat ik met m'n eerste zelfgemaakte voedingsschema begon. Kan me nog herinneren dat ik links @ 2500 kcal begon
![]()
Thanks Marina.WowJij hebt progressie gemaakt!!!!
das echt een enorm verschil!
Zo zie je hoever je kan komen. Mooi voorbeeld voor DBB!!
Basically yeah.
Hehe good old times. Was vroegah zo'n 105kg 40% vet ja. Laatst toevallig nog een graph van m'n gewicht gekregen over de periode sinds ik semi serieus bezig ben.WTF GEK heus heb jij er zo uit gezien ! Dikke respect man!!
No problem.Juist! Had dit vorige week al met interesse gelezen. Bedankt om nog eens in herinnering te brengen![]()
Thankyouu.
Zit om komend weekend anders wat te doen?
Thanks G.
Wel een hoop massa verloren, zonde. Zo word je geen powerlifter hee!

Redelijk dik ja, geen idee hoe ik moest bulken en trainen sloeg al helemaal nergens op. Heb een kleine history van m'n lifting progress gemaakt. Blij dat ik bijna elke dag m'n gewicht heb getrackt. En echt een shitload een shape foto's heb.Het gekke is dat je nadien toch nog eens redelijk dik werd, niet?
Goeie progress man.
Heb je het lastig met je huidige compositie te houden?
Redelijk dik ja, geen idee hoe ik moest bulken en trainen sloeg al helemaal nergens op. Heb een kleine history van m'n lifting progress gemaakt. Blij dat ik bijna elke dag m'n gewicht heb getrackt. En echt een shitload een shape foto's heb.
![]()
Veelte veel gecut, gains hadden veel meer kunnen zijn.
Heb op zich momenteel niet zoveel moeite met m'n shape behouden, maar dat komt omdat ik wel echt voor de sport leef tbh. Dat dikke jongetje zit nog altijd in mij en zal voor altijd moeten blijven opletten gok ik.
Ik vind dat de smaak van de whey dan in negatieve zin verandert. Het gaat voor mijn gevoel dat een beetje richting een shakebeker waarin een eiwitshake heeft gezeten die een paar dagen te lang in je tas zit.Ik doe altijd whey in de magnetron, krijg je veel meer/dikkere oats.
Tevens dus ook exact vier jaar geleden dat ik met m'n eerste zelfgemaakte voedingsschema begon. Kan me nog herinneren dat ik links @ 2500 kcal begon
![]()
Inderdaad echt bizarre progressie. Nu op naar 105 kg met abs?
Redelijk dik ja, geen idee hoe ik moest bulken en trainen sloeg al helemaal nergens op. Heb een kleine history van m'n lifting progress gemaakt. Blij dat ik bijna elke dag m'n gewicht heb getrackt. En echt een shitload een shape foto's heb.
![]()
Veelte veel gecut, gains hadden veel meer kunnen zijn.
Heb op zich momenteel niet zoveel moeite met m'n shape behouden, maar dat komt omdat ik wel echt voor de sport leef tbh. Dat dikke jongetje zit nog altijd in mij en zal voor altijd moeten blijven opletten gok ik.

https://www.beste.nl/20762861/skyr-met-vruchten-voor-euro0-69/Lidl de lekkerste skyr had toch? Welke was dat?
Ga vanmiddag eens de Lidl opzoeken.
https://www.beste.nl/20762861/skyr-met-vruchten-voor-euro0-69/
Naturel is 0,79 Euro
Smaakjes 0,99 euro
Alles per 350 gram