AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

WTF GEK heus heb jij er zo uit gezien ! Dikke respect man!!

Wat ik altijd doe;

Ingrediënten
40g havermout
10g pure cacao poeder
10g whey
50g fruit
20g pindakaas
Kaneel
Zoetstof naar smaak

Stap 1: 40g havermout met lekker veel water 2 mins in magnetron
Stap 2: whey en cacao en zoetstof toevoegen en nog 2 minuten
Stap 3: kijken structuur , meer of minder water? Dan per minuut indien je meer water toevoegd in microgolf en steeds roeren tot dikke massa
Stap 4: Fruit / pindakaas/ kaneel toevoegen

Heeerlijk :D
Top! The oat master himself uit dit topic kent inmiddels zijn gelijke :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.084
Omdat ik weinig speciaals heb te melden en vanavond een zielige 95kg x 4 x 5 ga benchen hier twee foto's van exact vier jaar geleden
65c3d3b1adf85db1836c1baba714cf29.png
cc90f63965ea9fce4ed8e6b561627ddf.png

Road to zyzz still continues
Tevens dus ook exact vier jaar geleden dat ik met m'n eerste zelfgemaakte voedingsschema begon. Kan me nog herinneren dat ik links @ 2500 kcal begon :emo:
e109e577b03f064185d6eb46d32d7cac.png

:eek: Alle lof hiervoor inderdaad!

mmm :titty:

• #7.089
Wow :eek: Jij hebt progressie gemaakt!!!! :thumb: das echt een enorm verschil!

Zo zie je hoever je kan komen. Mooi voorbeeld voor DBB!!
Thanks Marina.
je was eigenlijk gewoon een PLer dus.
Basically yeah.
WTF GEK heus heb jij er zo uit gezien ! Dikke respect man!!
Hehe good old times. Was vroegah zo'n 105kg 40% vet ja. Laatst toevallig nog een graph van m'n gewicht gekregen over de periode sinds ik semi serieus bezig ben.
acd75fa56042430b111a344b3dfd4876.png

Juist! Had dit vorige week al met interesse gelezen. Bedankt om nog eens in herinnering te brengen :)
No problem.
:eek: Alle lof hiervoor inderdaad!
Thankyouu.
Zit om komend weekend anders wat te doen?
Heel nice man!! Dikke respect hiervoor
Thanks G.

Wel een hoop massa verloren, zonde. Zo word je geen powerlifter hee!

Het gekke is dat je nadien toch nog eens redelijk dik werd, niet?

Goeie progress man.

Heb je het lastig met je huidige compositie te houden?

• #7.092
Wel een hoop massa verloren, zonde. Zo word je geen powerlifter hee!
:(
Het gekke is dat je nadien toch nog eens redelijk dik werd, niet?

Goeie progress man.

Heb je het lastig met je huidige compositie te houden?
Redelijk dik ja, geen idee hoe ik moest bulken en trainen sloeg al helemaal nergens op. Heb een kleine history van m'n lifting progress gemaakt. Blij dat ik bijna elke dag m'n gewicht heb getrackt. En echt een shitload een shape foto's heb.
72797ce6c563379f28e2d7ba19e361d6.jpg

Veelte veel gecut, gains hadden veel meer kunnen zijn.

Heb op zich momenteel niet zoveel moeite met m'n shape behouden, maar dat komt omdat ik wel echt voor de sport leef tbh. Dat dikke jongetje zit nog altijd in mij en zal voor altijd moeten blijven opletten gok ik.

T kan altijd meer, maar je mag hier gewoon trots op zijn man. Facialgains zijn ook aanwezig :o

Zou zeker niet klagen bro.

Niet veel die het beter gedaan hebben.

Ik vind einde cut 3 wel echt bruut, zeker omdat je 'maar' 8kg ben afgevallen bent tegenover de foto er naast

Redelijk dik ja, geen idee hoe ik moest bulken en trainen sloeg al helemaal nergens op. Heb een kleine history van m'n lifting progress gemaakt. Blij dat ik bijna elke dag m'n gewicht heb getrackt. En echt een shitload een shape foto's heb.

Heb op zich momenteel niet zoveel moeite met m'n shape behouden, maar dat komt omdat ik wel echt voor de sport leef tbh. Dat dikke jongetje zit nog altijd in mij en zal voor altijd moeten blijven opletten gok ik.

Ik vind het meer bizar hoe je Bulk 3 84KG er uit ziet t.o.v. je Bulk 2 85 KG.
Die 77-84 kg heb je erg netjes gedaan. Niet érg veel vet er bij gekregen, gezien jij net als jij het meeste vet op je buik & middel opslaat.

Trouwens; je zei laatst dat Lidl de lekkerste skyr had toch? Welke was dat?
Ga vanmiddag eens de Lidl opzoeken.

Ik doe altijd whey in de magnetron, krijg je veel meer/dikkere oats.
Ik vind dat de smaak van de whey dan in negatieve zin verandert. Het gaat voor mijn gevoel dat een beetje richting een shakebeker waarin een eiwitshake heeft gezeten die een paar dagen te lang in je tas zit.

Tevens dus ook exact vier jaar geleden dat ik met m'n eerste zelfgemaakte voedingsschema begon. Kan me nog herinneren dat ik links @ 2500 kcal begon :emo:
e109e577b03f064185d6eb46d32d7cac.png

Inderdaad echt bizarre progressie. Nu op naar 105 kg met abs? :D

Terug
Naar boven