AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.041
Hoeveel gram eiwitten eet jij wel niet op een dag lol
Also, meal 4 doe je pindakaas en kokos door je oats heen? Is dat wat?

Wel naar joh. Even aankijken anders even naar de HA..
Vandaag 180g eiwit.

Meal 1 600kcal 32g eiwit
Meal 2 418kcal 42g eiwit
Meal 3 522 kcal 34g eiwit
Meal 4 1022kcal 72g eiwit

Wordt je altijd rond hetzelfde tijdstip wakker van het zweten?
Lijkt me dat, wanneer je ooit om 01:00 uur wakker wordt en de andere keer om 05:00 uur. Dat het niet aan het eten ligt.

Vandaag 180g eiwit.

Meal 1 600kcal 32g eiwit
Meal 2 418kcal 42g eiwit
Meal 3 522 kcal 34g eiwit
Meal 4 1022kcal 72g eiwit

Oh dat valt wel mee, dacht echt dat je 250+ aan het eten was.
Niet dat 't erg was.
Maar je ignored m'n pindakaas kokos oats, gun me wat goede oats recepten want ik eet zelf steeds oats + whey en da's best saai.
Zeg wollah

• #7.044
Wordt je altijd rond hetzelfde tijdstip wakker van het zweten?
Lijkt me dat, wanneer je ooit om 01:00 uur wakker wordt en de andere keer om 05:00 uur. Dat het niet aan het eten ligt.
Vaak wel redelijk rond dezelfde tijd ja.
Oh dat valt wel mee, dacht echt dat je 250+ aan het eten was.
Niet dat 't erg was.
Maar je ignored m'n pindakaas kokos oats, gun me wat goede oats recepten want ik eet zelf steeds oats + whey en da's best saai.
Zeg wollah
Ah, ik ben wel zelfbekroond oat master dus i'll teach you. Ik heb best wat verschillende smaken thuis staan dus wissel wat af of combineer zelfs vaak. Chocolate smooth, chocolate brownie, white chocolate en apple crumble custard. Voor de rest eigenlijk alles ook wel gehad. Komende week kom chocolate peanutbutter binnen.

Doe eerst droge havermout + koek/speculaas kruiden mixen, dan een shitload aan water bij. Beetje zoetstof en vaak coconut flavourdrops van XXL er bij. Dat in de microgolf voor een minuut of 4 zodat het wat thiccer wordt. Vervolgens whey er bij en weer de microgolf in, wordt het te thicc > water er bij, te waterig? Gewoon langer in de golf. In mijn ervaring kan je zo lang blijven doorgaan tot je echt insane veel volume hebt.

Eenmaal de goeie consistency voeg ik 20-30g pindakaas toe (hoe meer hoe beter). Indien ik nog vetten nodig heb wat cocosrasp. Soms ook wat XXL light syrup. en dan als laatste m'n fruit. Eigenlijk altijd appel/banaan/blauwe bessen of een combi. Wanneer ik me extra fancy voel doe ik er nog wat hagelslag overheen. Srs m'n beste meal ooit.

Vaak wel redelijk rond dezelfde tijd ja.

Ah, ik ben wel zelfbekroond oat master dus i'll teach you. Ik heb best wat verschillende smaken thuis staan dus wissel wat af of combineer zelfs vaak. Chocolate smooth, chocolate brownie, white chocolate en apple crumble custard. Voor de rest eigenlijk alles ook wel gehad. Komende week kom chocolate peanutbutter binnen.

Doe eerst droge havermout + koek/speculaas kruiden mixen, dan een shitload aan water bij. Beetje zoetstof en vaak coconut flavourdrops van XXL er bij. Dat in de microgolf voor een minuut of 4 zodat het wat thiccer wordt. Vervolgens whey er bij en weer de microgolf in, wordt het te thicc > water er bij, te waterig? Gewoon langer in de golf. In mijn ervaring kan je zo lang blijven doorgaan tot je echt insane veel volume hebt.

Eenmaal de goeie consistency voeg ik 20-30g pindakaas toe (hoe meer hoe beter). Indien ik nog vetten nodig heb wat cocosrasp. Soms ook wat XXL light syrup. en dan als laatste m'n fruit. Eigenlijk altijd appel/banaan/blauwe bessen of een combi. Wanneer ik me extra fancy voel doe ik er nog wat hagelslag overheen. Srs m'n beste meal ooit.

giphy.gif

Ik eet ook echt met plezier na jaren elke dag havermout. Zal denk ik nooit vervelen :D
Ik maak hem vaak met pure chocolade en/of pindakaas erop gelegd, die dan smelt. Hnggg.
Vooral de thickness is inderdaad belangrijk imo. Beetje dikkig en niet te papperig zodat je nog wat te kauwen hebt, vult het ook meer van.

Havermout:heart:
Elke morgen 500ml magere yoghurt, shitload aan havermout en 20gr whey. Altijd boner.

• #7.049
xx
Ik eet ook echt met plezier na jaren elke dag havermout. Zal denk ik nooit vervelen :D
Ik maak hem vaak met pure chocolade en/of pindakaas erop gelegd, die dan smelt. Hnggg.
Vooral de thickness is inderdaad belangrijk imo. Beetje dikkig en niet te papperig zodat je nog wat te kauwen hebt, vult het ook meer van.
Jep, moet echt precies de goeie consistency hebben. Pindakaas roer ik er gewoon wat door heen. Laatst ook 30g nutella gedaan maar daar proefde ik echt niks van, waste of kcal.

Havermout:heart:
Elke morgen 500ml magere yoghurt, shitload aan havermout en 20gr whey. Altijd boner.
Hmm nog nooit met yoghurt gehad.

Seems nice ja, wel wat weinig oats. Wat voor whey tho? Ziet er uit als aangebakken chocolade :p

xx

Jep, moet echt precies de goeie consistency hebben. Pindakaas roer ik er gewoon wat door heen. Laatst ook 30g nutella gedaan maar daar proefde ik echt niks van, waste of kcal.

Hmm nog nooit met yoghurt gehad.

Seems nice ja, wel wat weinig oats. Wat voor whey tho? Ziet er uit als aangebakken chocolade :p

ja was maar 40 gram =[ meer hadden mn macros niet meer over. En whey was choc brownie van mp. + 10gram cacao

• #7.051
Bijzonder weinig te melden, behalve dat de gain train gestopt lijkt te zijn. Hele week lethargisch as f**k desondanks dat ik een uurtje of 8 wel slaap per nacht.

Bench stond 4x5x112,5kg op de planning, niet eens drie reps gehaald. 5x105 pittig > 5x100 ook kapot pittig. Ga ik resetten dus naar een comfortabele 95kg denk ik. 5x3x115 stond ook op de planning, is een 5x3x100 geworden. Squat stond 4x5x150kg en 5x3x155 op de planning, beide ook niet geworden. Gereset naar 4x5x120kg.

Gewicht lijkt eindelijk eens te droppen, geen sicke binges meer gelukkig.
621bc0bf9d234d496e767550a87d00fe.png

2-3 jan 2 uur geslapen.
Goed feestje gehad? :roflol:

• #7.054
Hier nog bonks filmpje. Ziet er easy uit maar voelde echt als 200kg. Misschien gewoon wat drained ofzo.

Haken in de grond, nice bro.

• #7.056
Vorige week zondag met trainingsweek begonnen. Pull, push. lb,ub,lb, schouders en armen gedaan. Vandaag en morgen rust en dan start ik met pplpp. Ik haal momenteel nul plezier uit benen trainen, hoe lame het ook klinkt. Alles gaat met tegenzin. En aangezien m'n benen prima size hebben kan ik het me wel veroorloven. Wellicht niet optimaal, maar focus ligt toch op upperbody. Lijnen beginnen op m'n benen weer heeel lichtjes door te schijnen, ook veins quad komen weer wat meer door. Kuiten blijf ik overigens eod pakken.

Begin deze maand tot gister. Niet extreem veel verschil maar alles begint wat duidelijker door te komen. Zal nu wel wat harder gaan nu ik de draad weer goed heb opgepakt. Vooral bloat in m'n gezicht valt me op lol.
0ab5936c213db7f285bd6dbd82c24150.png

them melanotan gains tho
Gewicht prima gedropt deze week, redelijk aan schema kunnen houden.
a7e6e5ed85ff3cf32355f47e01a21f89.png

Haken in de grond, nice bro.
Wat bedoel je?

Vorige week zondag met trainingsweek begonnen. Pull, push. lb,ub,lb, schouders en armen gedaan. Vandaag en morgen rust en dan start ik met pplpp. Ik haal momenteel nul plezier uit benen trainen, hoe lame het ook klinkt. Alles gaat met tegenzin. En aangezien m'n benen prima size hebben kan ik het me wel veroorloven. Wellicht niet optimaal, maar focus ligt toch op upperbody. Lijnen beginnen op m'n benen weer heeel lichtjes door te schijnen, ook veins quad komen weer wat meer door. Kuiten blijf ik overigens eod pakken.

Begin deze maand tot gister. Niet extreem veel verschil maar alles begint wat duidelijker door te komen. Zal nu wel wat harder gaan nu ik de draad weer goed heb opgepakt. Vooral bloat in m'n gezicht valt me op lol.

them melanotan gains tho

Wat bedoel je?

Ik vind je fysiek links mooier dan rechts man! En lijkt idd of die 2 kilo naar je wangen zijn verplaatst

them melanotan gains tho

Wat bedoel je?

Goed bezig man. Taille goed kleiner en chest definitie gaat ook lekker!
Also dat is 1 maand melanotan? Guess dat ik dat ook ff moet kopen dan.

• #7.060
Goed bezig man. Taille goed kleiner en chest definitie gaat ook lekker!
Also dat is 1 maand melanotan? Guess dat ik dat ook ff moet kopen dan.
Taille fairly smal ja, 77cm gemeten gister. En jep. mt2 gaat vrij rap. Zeker worth it, heb 0 sides op wat moedervlekken na, maar daar stoor ik me niet aan. Valt alleen mezelf op.

Terug
Naar boven