- Waardering
- 18.834
Dat laatste ben ik ook erg blij meeT kan altijd meer, maar je mag hier gewoon trots op zijn man. Facialgains zijn ook aanwezig![]()

True, maar moet altijd wat klagen.Zou zeker niet klagen bro.
Niet veel die het beter gedaan hebben.
Na de eerste week cut was ik al drie kilo vocht kwijt. Dus eigenlijk 5 kilo, maar gok dat ik ook redelijk wat massa aangezet heb in die cut.Ik vind einde cut 3 wel echt bruut, zeker omdat je 'maar' 8kg ben afgevallen bent tegenover de foto er naast
Ik eet geen skyr, gewoon milbona kwark. Dat vind ik de lekkerste, skyr is het geld niet waard.Ik vind het meer bizar hoe je Bulk 3 84KG er uit ziet t.o.v. je Bulk 2 85 KG.
Die 77-84 kg heb je erg netjes gedaan. Niet érg veel vet er bij gekregen, gezien jij net als jij het meeste vet op je buik & middel opslaat.
Trouwens; je zei laatst dat Lidl de lekkerste skyr had toch? Welke was dat?
Ga vanmiddag eens de Lidl opzoeken.
Initiele goal was altijd wel 110kg @ 10%, maar dat ga ik waarschijnlijk nooit halenInderdaad echt bizarre progressie. Nu op naar 105 kg met abs?![]()
.Denk dat 110kg wel echt sick zou ogen met mijn smalle frame haha
https://www.beste.nl/20762861/skyr-met-vruchten-voor-euro0-69/
Naturel is 0,79 Euro
Smaakjes 0,99 euro
Alles per 350 gram
Gewoon normale kwark, ben naast oat master ook certified lekkere-kwark maker.1,28 per 450 gram. A-merk is 1,60 per 450 gram.
Verschilt dus niet erg veel. Maar even in MFP de kcal berekend als je beide 350 gram zou nemen;
![]()
Hoor dus net dat ik dit heel snel ga vervangen met die van de Lidl![]()

Dat soort dingen leer je eten. Na 2 weken vond ik het prima te eten en nu vind ik het zelfs heel erg lekker
.