MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.101
T kan altijd meer, maar je mag hier gewoon trots op zijn man. Facialgains zijn ook aanwezig :o
Dat laatste ben ik ook erg blij mee :roflol:
Zou zeker niet klagen bro.

Niet veel die het beter gedaan hebben.
True, maar moet altijd wat klagen.
Ik vind einde cut 3 wel echt bruut, zeker omdat je 'maar' 8kg ben afgevallen bent tegenover de foto er naast
Na de eerste week cut was ik al drie kilo vocht kwijt. Dus eigenlijk 5 kilo, maar gok dat ik ook redelijk wat massa aangezet heb in die cut.
Ik vind het meer bizar hoe je Bulk 3 84KG er uit ziet t.o.v. je Bulk 2 85 KG.
Die 77-84 kg heb je erg netjes gedaan. Niet érg veel vet er bij gekregen, gezien jij net als jij het meeste vet op je buik & middel opslaat.

Trouwens; je zei laatst dat Lidl de lekkerste skyr had toch? Welke was dat?
Ga vanmiddag eens de Lidl opzoeken.
Ik eet geen skyr, gewoon milbona kwark. Dat vind ik de lekkerste, skyr is het geld niet waard.

Inderdaad echt bizarre progressie. Nu op naar 105 kg met abs? :D
Initiele goal was altijd wel 110kg @ 10%, maar dat ga ik waarschijnlijk nooit halen :roflol:.

Denk dat 110kg wel echt sick zou ogen met mijn smalle frame haha

1,28 per 450 gram. A-merk is 1,60 per 450 gram.
Verschilt dus niet erg veel. Maar even in MFP de kcal berekend als je beide 350 gram zou nemen;

CtXzMyc.png

Hoor dus net dat ik dit heel snel ga vervangen met die van de Lidl :roflol:
Gewoon normale kwark, ben naast oat master ook certified lekkere-kwark maker.

• #7.105
ohja want de smaak verandert dan ook over de loop van tijd???
ik vind het gewoon nog steeds vies en aangezien je mij nog niet hebt overgehaald om het lekker te vinden heb je geen gelijk :dunno:

Sommige dingen ga je nooit lusten, smaak verandert zeker met de tijd, maar er is niet op voorhand te zeggen wat je daardoor ineens wel lekker gaat vinden.

maar hij impliceert dat hij de kwark zó lekker kan maken dat in principe iedereen het lust, wat dus niet klopt want ik vind dat niet :o

maar hij impliceert dat hij de kwark zó lekker kan maken dat in principe iedereen het lust, wat dus niet klopt want ik vind dat niet :o

Hij liegt ook dat hij barst, het is onmogelijk te weten of je dat kunt, daarvoor zou je iedereen moeten laten proeven, alvorens tot een oordeel te komen. Zelfs al was dat überhaupt mogelijk, dan nog is de kans statistisch gezien NIHIL dat hij gelijk krijgt.

in voor kwarkfittie

Hij liegt ook dat hij barst, het is onmogelijk te weten of je dat kunt, daarvoor zou je iedereen moeten laten proeven, alvorens tot een oordeel te komen. Zelfs al was dat überhaupt mogelijk, dan nog is de kans statistisch gezien NIHIL dat hij gelijk krijgt.
Next DBB meet..... Kwark test a la @hoxyz :D en de uitslagen delen hier!

Kwarkmaster :roflol:

Gewoon milde magere kwark met limo.

• #7.113
:)

Gewoon magere franse kwark zonder iets erin toch?:scratch: Dat soort dingen leer je eten. Na 2 weken vond ik het prima te eten en nu vind ik het zelfs heel erg lekker:o.

Waarom leren eten? Als iets niet lekker is zijn er tig lekkerdere variaties
Omdat praktisch:D. Ik vond het een kleine moeite om even door de zure appel heen te bijten om het vervolgens lekker te vinden. Overigens ben ik geen moeilijke eter, dus wellicht dat dat voor mij anders ligt;).

• #7.117
Omdat praktisch:D. Ik vond het een kleine moeite om even door de zure appel heen te bijten om het vervolgens lekker te vinden. Overigens ben ik geen moeilijke eter, dus wellicht dat dat voor mij anders ligt;).
Kan het prima eten zonder toevoegingen. Maar vak maak ik er een feestje van. Wanneer ik geen zin heb om moeite te doen pleur ik er wel altijd wat van deze zoetstof door heen.
https://www.jumbo.com/rio-zoetstof-vloeibaar-300ml/157465FLS/

#zuivelisdeduivel:devilnana:

• #7.119
Bijzonder weinig te melden, doe gewoon een beetje waar ik zin in heb momenteel. Alles ook gereset dus gewichten stellen ook niet zoveel voor. Kilotje of 83 nog.
d3180a2dde35f05aed9cdced0ce8c5cf.png

Ziet er wel juicy uit voor 83kg

Terug
Naar boven