XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Kan voor een appeltje wel zo'n 50 kcal schelen heb ik gemerkt, zelfde geldt voor bananen.
Gelukkig maar..we hebben hier bijna altijd 'kinderappels' die zijn maar 100-120g ongeveer. Dan klopt mijn gebruikte 60kcals aardig..

0322F6CA-F410-4B1F-8BF5-26CFE25E3F4A.png
Dacht bij deze vraag gelijk aan jou. Misschien heb je er nog wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.144
Weer eens een keer vet gemeten.

Einde cut was ik 76,6kg op 9% (vier punts meting). Ik was nu 84.4kg op 11,5%. Dat betekent dus 5.9kg VVM gegained in m’n bulk. Not bad voor een 5000kcal turbo bulk zonder remmen, en momenteel maar wat aan het aanmodderen :)

Bicep 3mm
Tricep 5mm
Bovenrug 14mm (gaat echt als laatste bij mij)
Heup 5mm

Hoeveel mm op je buik?

• #7.146
Dat is aan de zijkant van je buik als ik het goed heb, nou millimeters zijn laag toch. Kheb het idee dat je er niet helemaal tevreden mee bent? Of mss meer met het huidige aanmodderen?

• #7.148
Dat is aan de zijkant van je buik als ik het goed heb, nou millimeters zijn laag toch. Kheb het idee dat je er niet helemaal tevreden mee bent? Of mss meer met het huidige aanmodderen?
Milimeters zijn prima ja, alleen onderbuik blijft gewoon drama. Helemaal tevreden ben ik nooit, maar voor de hoeveelheid effort die ik er momenteel in stop kan ik niet klagen. Ik track een compound en pomp voor de rest gewoon wat, legs doe ik al helemaal waar ik zin in heb, beetje mmc hier en tut daar. f**k squatten :emo:

Help me herrineren dat ik je morgen ff bericht wat betreft zweten en slecht slapen

Nou ik had dus net zoals jij veel last van zweten in de nacht en wakker worden door trek. Ik deed net zoals jou cals opsparen en 1500 cals +- voor het slapen gaan wegwerken.

Nu ben ik 1.5 week bezig om mijn maaltijden te verdelen en voor het slapen alleen nog bakkie kwark en sinds dien nergens last meer van. Het kan toeval zijn of bullshit maargoed.. wie niet waagt die blijft maagd. Try it eens zou ik zeggen!

• #7.152
Nou ik had dus net zoals jij veel last van zweten in de nacht en wakker worden door trek. Ik deed net zoals jou cals opsparen en 1500 cals +- voor het slapen gaan wegwerken.

Nu ben ik 1.5 week bezig om mijn maaltijden te verdelen en voor het slapen alleen nog bakkie kwark en sinds dien nergens last meer van. Het kan toeval zijn of bullshit maargoed.. wie niet waagt die blijft maagd. Try it eens zou ik zeggen!
Nah pretty sure dat dit de issue is inderdaad. Laatst heb ik sushi gegeten en toen werd ik inderdaad weer helemaal bezweet wakker. Ben van mezelf al een kachel, maar toen stond de condens nog net niet op m'n ramen.

Is alleen wat vervelend dat ik in de avond gewoon erge cravings naar eten heb waardoor ik liever alles backload. Maar probeer dat te verminderen.

• #7.153
Zit vooralsnog beetje te twijfelen of ik nou nog wat wil cutten of gaan bulken. Ben het hele jaar al een beetje aan het recompen, wat wel werkt maar heeeeel traag.
66cb7a200de095f1cc213c34951a1016.png
cf64e823fd204edce7afd504793667bb.png
112d85370d3485652621f4680c05df03.png

Most muscular lijkt echt tien keer nergens op, mede omdat ik niet echt weet hoe die pose werkt maar side delts moeten echt eens gaan groeien :emo:

Net fysiek brah
Ik zou langzaam wat gaan bulken

Ik zou ook bulken en nadien mss opnieuw cutten.

Beetje vet er bij accepteren al zal dat voor jou mentaal mss minder makkelijk zijn?

Overigens nette fysiek en tan hoor

Net fysiek! Kunt ook een mini cut zetten en vervolgens je bulk opppakken.

Echt wel goed fysiek hoor! Die MM is ook zo slecht nog niet..

Ik zou lekker blijven recompen..de vorige keer dat je ging bulken was je er zo klaar mee, want: VET/vocht

• #7.160
Net fysiek brah
Ik zou langzaam wat gaan bulken

Ik zou ook bulken en nadien mss opnieuw cutten.

Beetje vet er bij accepteren al zal dat voor jou mentaal mss minder makkelijk zijn?

Overigens nette fysiek en tan hoor

Jaloers op die shoulderveins

Net fysiek! Kunt ook een mini cut zetten en vervolgens je bulk opppakken.

Echt wel goed fysiek hoor! Die MM is ook zo slecht nog niet..

Ik zou lekker blijven recompen..de vorige keer dat je ging bulken was je er zo klaar mee, want: VET/vocht
Thanks allen, ben redelijk tevreden met m'n fysiek momenteel ja. Het enige kutte vind ik het vet/vel onderaan m'n buik wat er lelijk uit ziet waardoor ik m'n onderbroek wat hoger moet optrekken.

Komende zaterdag Masters of hardcore, week erna wordt waarschijnlijk halfbakken trainen (en hopelijk reduced apetite :emo:) Denk die week daarop rustig aan gaan bulken dan.

Terug
Naar boven