MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.321
6 dagen niet getraind door weekend festival wat een pr is. Gister weer geweest, ging prima alleen echt t*fus warm. Verder nog steeds bulkende maar absurd lage apetite ineens ook. M'n voeding gaat echt helemaal nergens over. Apart ook hoe ik nu maintain op 4000kcal en einde cut op 1600 per dag zat ofzo :roflol:

Voeding gister
62b32d618b34687f4482dcf4ca30140f.png
Vandaag dit gepland tot nu toe
27d08ed649d5c73cc694cce85ab64361.png
Zo'n 'misload' heb ik ook wel eens ja ;)
Shit happends
Echt een wereld van verschil qua shape!:thumbs: Goed 'opgedroogd' kerel!
Danku marvin, zeker blij mee ook

Knakworstjesss :p:p

• #7.327
86,6kg, wbt leanness nog wel redelijk hetzelfde. Heb wel het idee dat ik flink kcal moet pushen, met dirtyfoods lukt dat wel tho. Eet wel verdomd weinig fruit en groente tegenwoordig tho :emo:

In bepaalde hoek nog wel wat feathers op quads. Marvin jelly @ mmc
ezgif-2-83f3c590a0ee.gif

Dacht eerst dat er een grote balzak tussen je benen hing maar dat was je linkerkuit..

Goede haargains wel gemaakt ofni

86,6kg, wbt leanness nog wel redelijk hetzelfde. Heb wel het idee dat ik flink kcal moet pushen, met dirtyfoods lukt dat wel tho. Eet wel verdomd weinig fruit en groente tegenwoordig tho :emo:

In bepaalde hoek nog wel wat feathers op quads. Marvin jelly @ mmc
ezgif-2-83f3c590a0ee.gif

Wat is denk je de reden dat je nu zo moeilijk aankomt? Ik dacht dat jij hier nooit echt moeite mee had :o

• #7.331
Dacht eerst dat er een grote balzak tussen je benen hing maar dat was je linkerkuit..
:emo:
Goede haargains wel gemaakt ofni
Late pubertijd laten we zeggen :$ Nee benen altijd wel behaard geweest. Baard kwam wel ineens pas op m'n 21e HUH
Wat is denk je de reden dat je nu zo moeilijk aankomt? Ik dacht dat jij hier nooit echt moeite mee had :o
Geen idee, gewoon geen zin meer om zoveel te eten. Ik kom er wel aan en kan best wel force feeden als het moet, maar kan niet zeggen dat ik honger heb. Als het moet kan ik nog wel een boel kcal er bij halen in de vorm van olijfolie drinken etc, maar dat hoeft gelukkig nog niet :roflol:

• #7.332
Begin ook eindelijk rdl form wat door te krijgen, nog steeds als ik dit doe na lowbar squats heb ik echt gore onderrug pomp. Maar het bolt iig niet meer zo als vroeger :roflol: Topsetje van 6x140 hier. Meer rom dan dit betekent voor mij alleen onderrug ipv hams/glutes.

Same here wat betreft RDL na lowbar squats. Bar voorbij de knie of lager = onderrug. Daarboven prima focus op hams/glutes. Kan het zijn dat onderrug al aardig belast is door lowbar squats?

• #7.334
Same here wat betreft RDL na lowbar squats. Bar voorbij de knie of lager = onderrug. Daarboven prima focus op hams/glutes. Kan het zijn dat onderrug al aardig belast is door lowbar squats?
Waarschijnlijk ja, m'n onderrug heeft best wat massa en ik heb nooit isolatie of gedeadlift, dus komt waarschijnlijk door squats. Maar ik ben veelte weak voor highbar :emo:

Je kon volgens mij zelf 160-170, if not 180 reppen.

• #7.338
Best goeie vorm hoor

Al eens geprobeerd met nog minder gewicht, bv 100 kg, en dan pelvis kantelen icm rom?

Terug
Naar boven