- Waardering
- 18.834
Hee thijsie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee thijsie
188cm 87kg en vet rond de 15 ofzo.Hoe gaat trainen en wat zijn je stats nu zowel kracht als lichaam?
Danku
2 board press is +- 5 cm dik, dus ik denk dat dit wel goed is
Hoop dat het laatste zo is ja, voorlopig vlieg ik overal door heen want het voelt erg easy.Eens
Kan ook altijd een waterflesje op je borst leggen met een strak shirt of belt eromheen
Maar dit lijkt me een mooie opstelling als het gewoon goed blijft zitten
Sheiko is wennen als je van een ander principe qua schema komt
De gewichten zijn relatief doorgaans "licht"
Het volume is wat het zwaar (zal gaan) maakt/maken
Uiteindelijk train je de form er zo goed in door dat volume dat de progressie in gewichten als het ware meegroeit
Rond de 3,5/10
Thanks, redelijk blij mee
Ja je moet eigenlijk ma wo vr za trainen, maar zodra m'n herstel dit trekt doe ik het gewoon zo. Geen zin in rustdagen door de week.
Pittig man, train je in het weekend nooit?Ja je moet eigenlijk ma wo vr za trainen, maar zodra m'n herstel dit trekt doe ik het gewoon zo. Geen zin in rustdagen door de week.
Eigen gym is om 12:00 dicht en dan ben ik net wakker. Soms rij ik ff dorpje verder op voor f4f / basic fit maar kost $$$
Eigen gym is om 12:00 dicht en dan ben ik net wakker. Soms rij ik ff dorpje verder op voor f4f / basic fit maar kost $$$

F4F / Basic duur?Eigen gym is om 12:00 dicht en dan ben ik net wakker. Soms rij ik ff dorpje verder op voor f4f / basic fit maar kost $$$

Zo'n pl**ris dag pas is 9 euro...
Ik heb een abo en train er doorgaans in het weekend (doordeweeks elders / bij Defensie), kost echt geen drol.
Erg bad ja
Ik vind 9 euro voor een dagpas voor een "extra" training inderdaad erg duur. Voorheen gebruikte ik gewoon iemand anders z'n pasje of hopte ik over de poortjes heen, maar dat kan helaas niet meerIk heb een abo en train er doorgaans in het weekend (doordeweeks elders / bij Defensie), kost echt geen drol.