- Waardering
- 15.917
Ruik p**mels enzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruik p**mels enzo

Rate of Perceived Exertion, een schaal die veelal in powerlifting wordt gebruikt. Maar ook door Meadows dus. @10 = 0 reps left in the tank
Thanks testobroeder
JepDie stretch die rug= gewoon doorhangen aan een pull up bar?
Hang from chin up bar Put a weight belt on with some weight and let’s hang and stretch those lats. Stretch for as long as you can, shoot for 60 seconds. Goal – Loaded stretch
Deze doe ik ook (soms). Erg pijnlijk

Was voornamelijk falen op grip. Maar wil dit eigenlijk zonder straps doen, even die vrouwenhanden van me trainen.Ik ook. Alleen mijn grip (zelfs met straps) faalt altijd veel sneller dan dat ik moet stoppen door de ondraaglijke burn in me rug. Ik ruk te weinig denk ik![]()

600 test 300 deca legggoooooooAls ik vragen mag, hoe zit het met de juicy elementen?
Hnng 140 bench. De race staat dus nog steeds?
Zondag meet, al acht ik de kans 1% dat ik 140 paused ga benchen.
Altijd
Niks geksIn! Ben zelf lang gestopt en ben de motivatie compleet kwijt, misschien kan ik meeliften op die van jou haha.
Als ik vragen mag, hoe zit het met de juicy elementen?
Yep, heb het hele jaar eigenlijk nul progressie op zowel kracht als fysiek gemaakt dus nog steeds op 135 paused. Dat red ik moemteel ook niet aangezien ik amper heb gebencht. Nu weer twee keer per week op 4x5 en 3x6.Hnng 140 bench. De race staat dus nog steeds?
Zondag meet, al acht ik de kans 1% dat ik 140 paused ga benchen.
Ik beroep me op m'n zwijgrecht
Vrij zeker dat Banking een gym mockmeet mee doet, dus nee.Heb je daar de kans dat je gecontroleerd wordt op gebruik of is dat toegestaan?
Is niet officieel idd.Heb je daar de kans dat je gecontroleerd wordt op gebruik of is dat toegestaan?
En, hoe ging hij?