XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.482
Wow, spierpijn in m'n rug. Lang niet gevoeld :emo:

Wel helaas weer erg veel last van m'n onderrug :(
haha tuurlijk niet sven triggered
jk xx

Slight decline db press
12x14 feeder
5x20 feeder
5x30 feeder
8x40kg @10
8x40kg ds 6x26

Slight incline bb press
Damn zwak tegenover reguliere bench
10x20kg
5x30kg
5x40kg
11x65kg @10
8X67,5kg @10

Chest press myo (20s rest)
8x84,4 71kg x 5,4

Bayesian fly
10x53kg 15s stretch @10
8x53kg 15s @10

Db shoulder press
10x20kg
8x20kg @10

Side raise
16kg x 8 ds 9x12kg 8x9kg 9x7kg
15x8kg

Tricep pushdown
12x55kg @10
9x55mg @10

Laying db extension
8x12kg
11x10kg

Rate of Perceived Exertion, een schaal die veelal in powerlifting wordt gebruikt. Maar ook door Meadows dus. @10 = 0 reps left in the tank
Rijke pl**ris egyptenaar.

Lekkere trenning.
Thanks testobroeder

Die stretch die rug= gewoon doorhangen aan een pull up bar?

• #7.484
Wat is de gedachte achter die stretches?

Wat is de gedachte achter die stretches?

What is extreme stretching, and what are you trying to accomplish with it?
Extreme stretching can have myriad benefits if done correctly: recovery, fascia size and potential hyperplasia, which is still only theory. It can change your physique in pretty dramatic ways [especially your chest, triceps and quads]. It should be done only after the bodypart has been worked. I recommend extreme stretching for every bodypart except calves, and that’s only because the way I have people train calves already has an extreme stretch built into it. Basically, you want to get into a deep stretch and hold it for 60 to 90 seconds. These are very painful. I’ll walk you through a quad stretch. You just got done quad training, so take an overhand grip on a barbell fastened in a power rack about hip high and simultaneously sink all the way down. Push your knees forward and under the barbell until you’re on your toes basically a sissy squat. Now straighten your arms and lean as far back as you can, and hold that stretch for 60 to 90 seconds. It’s going to be excruciating for most people.

• #7.489
Word helemaal ongemakkelijk van al die x'jes :$x

• #7.491
Weer aan het bulken, hele jaar door blessures al wat aan het slacken en weinig motivatie maar die is weer terug :)

Deze keer qua trainingen iets flexibeler, ergens tussen de 4 tot 6 keer verdeelt over ub/lb of p/p/l met een armen dag wanneer ik vaker dan 4/5x in de week red. Compounds die ik track zijn hammer grip pullups, underhand pullups, bench, db shoulder press, unilateral seated calf raise, hipthrust en splitsquat. Laatste twee omdat ik nog steeds geen reguliere squat (en freeweight rows/rdl) kan doen door m'n rug.

Deze week zag er zo uit:
Armen (zou niet gaan omdat moe door thunderdome, uiteindelijk gekozen voor armen omdat relatief makkelijk).
Rug/traps/achterkant schouders
Push
Legs
Ub
Legs

Huidige shape @+/-82kg voor degen die de foto had gemist in laatste foto topic. Tijd om armen/delts wat op te krikken.
1572549843599.png

Zal niet actief gaan loggen maar wanneer de 140 bench gehit wordt, of een ander leuk mijlpaaltje zal ik hier updaten.

blijf Zyzz achterna jagen sahbi

In! Ben zelf lang gestopt en ben de motivatie compleet kwijt, misschien kan ik meeliften op die van jou haha.

Als ik vragen mag, hoe zit het met de juicy elementen?

Hnng 140 bench. De race staat dus nog steeds?

Zondag meet, al acht ik de kans 1% dat ik 140 paused ga benchen.

• #7.497
blijf Zyzz achterna jagen sahbi
Altijd
In! Ben zelf lang gestopt en ben de motivatie compleet kwijt, misschien kan ik meeliften op die van jou haha.

Als ik vragen mag, hoe zit het met de juicy elementen?
Niks geks
Hnng 140 bench. De race staat dus nog steeds?

Zondag meet, al acht ik de kans 1% dat ik 140 paused ga benchen.
Yep, heb het hele jaar eigenlijk nul progressie op zowel kracht als fysiek gemaakt dus nog steeds op 135 paused. Dat red ik moemteel ook niet aangezien ik amper heb gebencht. Nu weer twee keer per week op 4x5 en 3x6.
600 test 300 deca legggooooooo
Ik beroep me op m'n zwijgrecht
Heb je daar de kans dat je gecontroleerd wordt op gebruik of is dat toegestaan?
Vrij zeker dat Banking een gym mockmeet mee doet, dus nee.

Ik vind ehm wel nice. Denk dat je armen wel iets groter mogen in deze pose..
Maar wel buff en wijd hoor kerel! :thumbs:

Terug
Naar boven