XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Zaten we maar gelijk op squats lol. Maar jij doet zeker paused bench? Wat is je 1RM?
Ik doe die andere grip maar daar gaan m'n polsen ook naar de t*fus van, crossed grip voelt awkward.

Bijna alle reps paused ja. Voor "de-andere-grip waar ik de naam niet van weet" ben ik veel te stijf dus dat is niks :o

40kg doet pijn op je schouders, aww cute :kiss:
is gewoon wennen. En mischien ligt die halter niet goed, want hij moet ook eigenlijk niet echt op je schouder liggen.

de "andere grip" is de clean grip. Clean grip is IMO wel het beste.

• Topic Starter Topic Starter
40kg doet pijn op je schouders, aww cute :kiss:
is gewoon wennen. En mischien ligt die halter niet goed, want hij moet ook eigenlijk niet echt op je schouder liggen.

de "andere grip" is de clean grip. Clean grip is IMO wel het beste.

Ik dacht in de gym srs, hoe kan maantje 160kg frontsquatten met die schouders :o nohomo brah.
Heb alles al geprobeerd, op front delt en achter front relt. Net niet op de collarbone, maar zal wel wat mis zijn idd met placement.
Clean grip doe ik dus idd

Ik dacht in de gym srs, hoe kan maantje 160kg frontsquatten met die schouders :o nohomo brah.
Heb alles al geprobeerd, op front delt en achter front relt. Net niet op de collarbone, maar zal wel wat mis zijn idd met placement.

brotip; geen frontsquat doen in een tanktop, om vervolgens een avond te dineren met je hele familie waar je een tshirt aan hebt met een vrij diepe hals

srs leek alsof ik een vette zuigzoen had zitten op m'n borst :roflol:

Wat een slappe log :o
:jk:
Nette progressie op de bench bro

bench gaat lekker hokksiesss :)

14/11/14
Legerino's ^^
Warming up was 5 uur in dierenpark emmen hebben rondgelopen. RIP

Frontsquats
2x8x20kg
5x1/5x40kg rip shoulders en handen

Squats
10x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x57,5kg +2,5 Easy, dik onder paralel en rug komt steeds beter te staan.

40 a 50 min in :o

Deadlift
2x5x60kg
3x100kg
4x 100kg op film. Form voelde perfect aan maar ziet er toch raar uit. Guy zij dat ik m'n bekken moet kantelen. Volgens hem doe ik het 2e, en moet ik het eerste doen. Was een pt overigens.
squat-fig-12.jpg

3x100kg

Leg extension[/b[
15x50kg
15x57kg
12x57kg
8x57 kg dropset. Schenen deden partijtje pijn van het deadliften :o

Leg curl
20x50kg
15x57kg
12x57kg dropset
12x57kg dropset x40 reps oid :o

Kuiten vergeten lol

http://www.youtube.com/watch?v=YhVxk4eDSNQ&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
goei training en dat na dagje dierentuin :) Nog naar buffels gekeken??

Wat die pt zegt klopt wel ongeveer ja. Kan vrij lastig zijn voor je als je bijzonder weinig flexibiliteit in je hamstrings hebt, dus als je dat hebt is wat mobility werk al een goed idee. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je jezelf bewust in een andere positie moet brengen.

Je lijkt het voor je 3e rep even goed te doen maar als je dan begint te pullen krom je toch je rug weer :p.

t*fus deze bolling. RIP. Gewicht ging nog wel erg makkelijk omhoog

sterke HBB ook op de achtergrond aan het einde van het filmpje

brotip; geen frontsquat doen in een tanktop, om vervolgens een avond te dineren met je hele familie waar je een tshirt aan hebt met een vrij diepe hals

srs leek alsof ik een vette zuigzoen had zitten op m'n borst :roflol:

Nooit een tanktop :o

Wat een slappe log :o
:jk:
Nette progressie op de bench bro

bench gaat lekker hokksiesss :)
Thankks
goei training en dat na dagje dierentuin :) Nog naar buffels gekeken??

Ja, ging er even tussen staan en niemand zag het verschil.

Wat die pt zegt klopt wel ongeveer ja. Kan vrij lastig zijn voor je als je bijzonder weinig flexibiliteit in je hamstrings hebt, dus als je dat hebt is wat mobility werk al een goed idee. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je jezelf bewust in een andere positie moet brengen.

Je lijkt het voor je 3e rep even goed te doen maar als je dan begint te pullen krom je toch je rug weer :p.

Hamstrings zat ik idd ook al aan te denken. Ben gewoon zo stijf als een hark. Bekken kantelen lukt me ook niet echt :o

t*fus deze bolling. RIP. Gewicht ging nog wel erg makkelijk omhoog

sterke HBB ook op de achtergrond aan het einde van het filmpje

HBB? Maar idd m'n rug bolt best wel maar voel nooit meer iets van pijntjes in mn onderrug sinds ik bovenrug ook beetje bol. Gewicht ging idd easy, wat ook wel te verwachten was.

Vanavond OHP en BP, BP wordt een PR en OHP hopelijk VPR 42,5kg 5x5x. Met welke zal ik beginnen? Denk bp het meeste kracht kost.

Waar ligt je prioriteit?

Genoeg rust nemen tussen de oefeningen en tussen de sets.

Terug
Naar boven