MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
18/11/14

Bench
x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x62,5kg pr

OHP
5x20kg
5x30kg
5x42,5kg
3x42,5kg fail..

side raises
10x8kg
8x9kg
8x9kg
10x10kg

V pulldown
10x91kg
10x100kg
8x100kg
12x86kg

DB row
10x2x20kg

Straight arm pulldown
8-12x41kg SS frenchpress 5-10x20kg

DB curl
4x8x14kg

Motivatie begint wel een beetje weg te zakken als ik zie hoe zwaar alles gaat.. volgende bench wordt 65kg en die haal ik misschien net. OHP loop ik nu ook al op vast..

Misschien de OHP op een andere dag dan bench? Die kanibaliseren wel op elkaar qua spiergebruik...

Is idd kut als t niet lekker loopt :o Bench gaat wel hard :)

Hou die moed erin man, slow and steady

Afgelopen weken genoeg prs en dan vind je het gek dat het zwaar wordt? Gewoon alles 15% oid verlichten en dan weer bouwen

Elke week een PR bench :eek:

Even eerlijk nu, in welke fase van de 1,2,3 regel zit je :o

Afgelopen weken genoeg prs en dan vind je het gek dat het zwaar wordt? Gewoon alles 15% oid verlichten en dan weer bouwen

Dit horen geen gewichten te zijn die zwaar zijn, probeer donderdag nog een keer ohp. En anders haal ik hem wel weer terug naar 35.

Dit is me eerste bench pr? En als ik wist was die 123 regel was zei ik het je.

Houd moed jongeman!

Het kan niet altijd maar lekker gaan! Gewoon een stapje terug doen, je komt er wel!

Zou 3x5 ook volstaan? Aangezien m'n hoofd doel hypertrophy is. Denk dat het te weinig volume is, niet?

Houd moed jongeman!

Het kan niet altijd maar lekker gaan! Gewoon een stapje terug doen, je komt er wel!

Doubt it dat ik ooit haal wat ik wil, maar blijf proberen :D

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Oh, ik ben nummer 3 aangezien ik hgh slin en igf-1 zet.

19/11/14
Heerlijke lb tren gehad

squats
x20 lowbar squat met stang voelt awkward. Kan niet goed diepte komen en geen balans :o
5x40kg
3x50kg Vanaf hier wou iemand mee doen, haat dat..
5x5x60kg PR? Misschien niet helemaal een pr, maar wel op diepte en lowbar. Heel weinig rust tussen setjes, eigelijk alleen op elkaars setje gewacht. hoop de 5x70 wel te halen.
15x40kg backoff
Deadlift Coan week5
5x60kg
3x3x107,5kg Best zwaar, kwam door squatten denk ik. Hele schenen ook blauw en vol met bulten door het weekend en deadliften.
3x3x87,5kg speedreps.
Hoop 140kg aan te tikken voor nieuwjaar. Nog 5 weken coan en dan 1 week maxen. Weet niet of dat nog in dit jaar past (cba weken tellen) Mara zie wel, anders skip ik misschien wel een week coan.

Wou eigelijk nog RDL of stiff legged doen, maar had geen zin dat die guy nog meer mee ging doen.

Smith machine calf raises
15x60kg
12x100kg
10x120kg dropset 8x100kg dropset 10x60kg

Leg extension
15x57kg
15x64kg
12x71kg pr?
12x71kg dropset of gooooooooooods.

Legpress
12x100kg
12x130kg
12x140kg

Morgen ub dag, denk dat ik geen 5x5 voor morgen ga doen. Laat die +2,5kg progressie wel over voor volgende week.

---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:21 ----------

Bedoelde vooruitgang natuurlijk, paar weken geleden zat je nog op een stuk minder gewicht met 5x5 ;)
Gaat erg goed vooruit

Kwam ook omdat ik deze log begon op een deload.

Ik zou ook wel op 150kg bench willen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat je progressie ruk is

nee gewoon beginnen met beetje warmingup en opbouw naar 3x5 zwaar, en dan 3x8 met 35kg oid

Zie morgen wel wat ik doe voor hypertrofielie

Laatst bewerkt:
ja van het weekend zijn mijn schenen ook altijd blauw

PR's, nice :) Squat techniek gaat al beter?

Ohja en elke speed rep deadlift set. SS 87,5kgX8-12 shrugs PR

ja van het weekend zijn mijn schenen ook altijd blauw

PR's, nice :) Squat techniek gaat al beter?

Thanks, nogsteeds wel veel foward lean. Maar als ik er echt om denk gaat het beter.

hypertromofiel

oeh prtjes! Goed bezig hoksjus

Terug
Naar boven