MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Ga trouwens stoppen met alle gewichten precies op te schrijven. ik probeer de compounds gewoon in m'n hoofd te houden, want ik word een beetje gek van alles in m'n mobiel te zetetn

Ga trouwens stoppen met alle gewichten precies op te schrijven. ik probeer de compounds gewoon in m'n hoofd te houden, want ik word een beetje gek van alles in m'n mobiel te zetetn
Old-school boekje meenemen. Schrijven gaat veel sneller..

• #1.743
db ohp
15x14kg
10x20kg
3x8x24kg

cable side lateral
4x12

tbar
gewich schijven
20x10kg
15x20kg
12x30kg
10x40kg
3x8x50kg

pendlay row
10x40kg
4x6x50kg

smith incline bp
verrot na db press
10x20kg
10x40kg
8x60kg
7x62,5kg
2x12x50kg

cable hammer curl
5x12

tricep pushdown
5x12

160HR 10 min crosstrainer

smerige ecto post cardio
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Old-school boekje meenemen. Schrijven gaat veel sneller..
Is een idee idd

db ohp
15x14kg
10x20kg
3x8x24kg

cable side lateral
4x12

tbar
gewich schijven
20x10kg
15x20kg
12x30kg
10x40kg
3x8x50kg

pendlay row
10x40kg
4x6x50kg

smith incline bp
verrot na db press
10x20kg
10x40kg
8x60kg
7x62,5kg
2x12x50kg

cable hammer curl
5x12

tricep pushdown
5x12

160HR 10 min crosstrainer

smerige ecto post cardio
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is een idee idd
Nice, begint goed droog te worden man! Kijk je al uit naar je bulk? :p

• #1.745
Hou op, ik droom van pindakaas door m'n havermout als ik ga bulken
en tosties
en sphagetti
en chips
en koekjes
en hamburgers
en chips
en lasanga
en meer oats
nog meer chips
pffffff
Wanneer ben je van plan om te gaan bulken? Je gaf aan tot 10-12% bf, maar waar zit je nu of hoe lang duurt het nog denk je?

• #1.747
Wanneer ben je van plan om te gaan bulken? Je gaf aan tot 10-12% bf, maar waar zit je nu of hoe lang duurt het nog denk je?
Ik heb echt geen clue, ik dacht toen ik begon met cutten dat ik zomer 2015 wel klaar zou zijn :roflol:. No homo maar ik heb 23 april een feestje, en dan hoop ik shirtless te kunnen. (no hate pls, gewoon een leuke datum hehe.)

Ik heb echt geen clue, ik dacht toen ik begon met cutten dat ik zomer 2015 wel klaar zou zijn :roflol:. No homo maar ik heb 23 april een feestje, en dan hoop ik shirtless te kunnen. (no hate pls, gewoon een leuke datum hehe.)

Hahahaha shirtless. Op een outdoor.

FUCKING KOUD VRIEEEND

Op 700mg ace per week heb je t nie koud hoor.

Hou op, ik droom van pindakaas door m'n havermout als ik ga bulken
en tosties
en sphagetti
en chips
en koekjes
en hamburgers
en chips
en lasanga
en meer oats
nog meer chips
pffffff
Dat dirty bulking...dan weeg je zo weer 105:roflol:

Hoe erg je het ook vind zou ik persoonlijk de cut wat sneller doen door cardio of weekenden gewoon wat op te letten en geen 3.500 kcal te eten en door de weeks 2000 (volgens mij poste je dat laatst). Dan tegen percentage van 10% kcal zo houden en cardio eruit, dan wat later kcal RUSTIG opbouwen en proberen te maintainen @ 10% tegen je feestje. Of course no hate, iedereen is een superdude voor feestjes, jup ik cut ook voor festivals. come at me.

• #1.756
Dat dirty bulking...dan weeg je zo weer 105:roflol:
Ik ga niet dirty bulken, maar stel dat ik straks weer bulk @ 3k. Word het 1/200g oats, 500g kwark, whey en wat kipfilet. De rest wordt gewoon carbs en vetten die ik crave.

Hoe erg je het ook vind zou ik persoonlijk de cut wat sneller doen door cardio of weekenden gewoon wat op te letten en geen 3.500 kcal te eten en door de weeks 2000 (volgens mij poste je dat laatst). Dan tegen percentage van 10% kcal zo houden en cardio eruit, dan wat later kcal RUSTIG opbouwen en proberen te maintainen @ 10% tegen je feestje. Of course no hate, iedereen is een superdude voor feestjes, jup ik cut ook voor festivals. come at me.
Cardio probeeer ik, gister ging ik haast dood van de hartslag :P. Tegen de tijd dat ik kan bulken raadpleeg ik wel wat mensen om te helpen met kcal uppen. En Qlimax gaf me wel wat motivatie. Ik dacht; zo wil ik er binnenkort ook bij lopen :roflol:

Ik ga niet dirty bulken, maar stel dat ik straks weer bulk @ 3k. Word het 1/200g oats, 500g kwark, whey en wat kipfilet. De rest wordt gewoon carbs en vetten die ik crave.
Dat neem ik me vaak ook voor..en voor ik het weet zit ik weer te junken voor een heel weeshuis..

want tja, ben in de bulk:roflol:

• #1.758
Denk dat ik me wel wat kan inhouden, aangezien ik al tijden op afrika hoeveelheden leef
Ook dat neem ik me altijd voor...

(vr)eetlust is zo terug.

Verstandig omgaan met terug gaan naar bulk. Zou toch reverse diet aanraden en niet ineens weer naar 3000kcals per dag gaan..

• #1.760
Ook dat neem ik me altijd voor...

(vr)eetlust is zo terug.

Verstandig omgaan met terug gaan naar bulk. Zou toch reverse diet aanraden en niet ineens weer naar 3000kcals per dag gaan..
Well see hehe, duurt nog wel even :( Misschien binnenkort wat ECA erbij voor het laatste beetje.

Terug
Naar boven