- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
In Afrika eten ze wel meer ja.Denk dat ik me wel wat kan inhouden, aangezien ik al tijden op afrika hoeveelheden leef
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Afrika eten ze wel meer ja.Denk dat ik me wel wat kan inhouden, aangezien ik al tijden op afrika hoeveelheden leef
Omdat ik me vervelde zat ik voor de grap even te kloten, denk dat het ongeveer zo gaat worden eerste week(en)
Da's niet zo veelOmdat ik me vervelde zat ik voor de grap even te kloten, denk dat het ongeveer zo gaat worden eerste week(en)
Alhoewel ik avond maal nog niet weet, heb spaghetti in m'n hoofd. Alleen no clue hoeveel 75g ongekookte spaghetti is.
.well see
Betaal m'n eigen eten niet, heb gewoon wat ingevuld.Als je toch eieren bij de Lidl haalt, haal daar dan ook gelijk extra mager gehakt. 150gr gehakt is 250kcal en KVE 0/15/29. Scheelt toch weer wat vetten en 75kcal die je weer kunt gebruiken voor wat meer gezondere vetten. Het zijn de kleine beetjes die helpen![]()
Als je goed las zag je dat ik m'n squat schoenen vergeten was, en ik daarom niet op diepte kon komen. dit is normaal Misschien ietsjes hoger op zwaardere setjesno offence maar nu snap ik waar je squat pr's vandaan komen. Je squat wel een stuk hoger dan vroeger![]()
. op side delt liepen er ook een hoop, maar die kreeg ik er niet opKrijg het niet goed op de foto maar op 10% moet ik goed vasculair staan.Look at dem veins, pomp training kan ook wel es lekker zijn.
Leuk petjes trouwens waar koop je die?
Not sure if srs, maar anders hier:Look at dem veins, pomp training kan ook wel es lekker zijn.
Leuk petjes trouwens waar koop je die?

Misschien net, of net niet. Care niet echt, wel gewoon normale oly schoenen
gluts voor de sluuts
Thanks brah