- Waardering
- 796
Vandaag mooie HTC deal op iBOOD, het bekijken waard. Van €300,- naar €140,-
[Link niet meer beschikbaar]
Dont do it, windows phones zijn big no no's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je die dingen nog steeds meerdere keren per dag opnieuw opstarten omdat ze vastlopen?
Ik zit er over te denken om deze te halen http://www.fastcardtech.com/Lenovo-A766-Smartphone Lenovo is van ibm en hp dus volgens mij wel goed toestel.
Heb zelf nu al twee jaar een HTC Sensation, loopt nooit vast, al 300x laten vallen en nog steeds heel. Top ding. Zou zelf voor een bekender merk als HTC of Samsung gaan dan een 'Lenovo'.
Ik heb net een nieuwe telefoon uit China,
de
Xiaomi Hongmi (Xiaomi Redrice)
Ik zou zeggen google dat ding ff want hij is supergoed, supersnel (4 dubbele processor) en supercheap
Je kan ze alleen niet in europa kopen want hij is hier nog niet 'doorgebroken'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wel grappig, je koopt tegenwoordig voor 90 euro ofzo een goede telefoon. Terwijl sommige mensen in 2 maanden tijd dat geld al kwijt zijn aan hun "gratis" telefoon.
Precies. En de meeste mensen merken echt amper verschil tussen een telefoon van 100 euro en eentje van 600. Gemiddelde mens merkt niet of je nou een duo of quad-core processor hebt.
Die telefoon die ik poste heeft quad-core en enorm scherm en is 90 euro.
Met 512 mb RAM. Dat ga je zeker wel merken en ook t verschil tussen een telefoon van 200 en de toptoestellen blijven gigantisch. Moet wel zeggen dat ik op dit moment nog een galaxy s2 heb met 1gb RAM en 1,2gHz dual core en t bij normaal gebruik snel genoeg is. Downloaden, installeren, spelletjes blijven op deze specs nog een wankel punt. Ga volgende x ook niet meer voor t toptoestel als ik een redelijke abbo kan regelen met een middenklasser, die hebben nog betere specs dan de galaxy s2.
Ik zit hard op die van mij te wachten. Duurde wel godsgruwelijk lang voordat ie uberhaupt verscheept werd (15 dagen) ben benieuwd hoe ie bevalt als ie eindelijk binnen is. Het is m'n eerste smartphone.
Net zelf de G510 aangeschaft. Zal vanavond een revieuwtje schrijven als ik dat ding helemaal ingesteld heb.
Lijstje welke in NL verkrijgbaar zijn;
Heb zelf dus de 510, 120 euro afgerekend, daar heb ik 10 euro btg van vodafone bij gekregen en 20 euro cashback actie, dus prima actie. De verkoper had er nog maar een paar liggen in t zwart zei die, omdat die dingen ontzettend goed lopen.
Samen met de G525 een 4,5 inch scherm, alleen de G700 heeft een groter scherm (5.0 inch)
Ik heb een huawei g700
Voor de prijs/kwaliteit zijn het toptelefoons. De chinezen voeren een agressieve prijspolitiek om zoveel mogelijk marktaandeel te winnen. Huawei wordt gedeeltelijk gesubsidieerd door de overheid, waardoor ze de kosten fors kunnen indrukken en dus de telefoon spotgoedkoop kunnen verkopen. Samsung en iphone zijn er helemaal niet blij mee en betichten huawei van 'oneerlijke concurrentie'.
Nu, dat gezegd zijne, meeste vrienden van mij hebben een Iphone 5, galaxy s4 en een s3 note(?) en die telefoons zijn werkelijk superieur qua beeld, snelheid en camera qualiteit. No contest
Als je zoekt naar de beste telefoons, dan moet je voor 1 van die 3 gaan. (natuurlijk, de grote nadeel is dat ze heel duur zijn).
Als je voor een goedkopere model wilt, maar je wilt tegelijkertijd een deftige smartphone, dan moet je voor een huawei gaan. De mijne kost 240 euro. 5 inch screen (iphone vind ik echt veel te klein en zelfs 5 inch vind ik klein naar mijn doen), 8 mp camera (zogezegd hetzelfde als de iphone 5, maar iphone heeft echt wel een beter camera kwaliteit hoor), quadcore 1.2 (ik vind mn gsm snel genoeg, maar wederom, kan echt niet op tegen iphone of samsung galaxy).
Voor die specs vind ik 240 aan een spotprijs. Vergelijkbare gsms zijn htc desire x, samsung s3 mini etc (die smartphones kosten 300 euro wel + ze hebben een miniscreen)
edit: wat de scherm betreft, toetsen op de apps merk ik geen verschil. Ze zijn even gevoelig en vloeiend.
Belangrijk nadeel is dat de scherm niet krasvrij is. Dus bij aanschaf van een huawei raad ik je sterk aan om ook een plastieken wrapper aan te schaffen opt scherm (kost gelijk 5 euro ofzo)
Geen flash ? Mijne wel hoor
just pic getrokken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ohja, er is geen 4g netwerk mogelijk op huawei g700, wel 3g