Hoeveel fijnstof laat een nieuw mondkapje eigenlijk los?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel fijnstof laat een nieuw mondkapje eigenlijk los?
3,5Hoeveel fijnstof laat een nieuw mondkapje eigenlijk los?
![]()
Budget Energie biedt al lagere tarieven dan prijsplafond, dankzij dalende gasprijs
Het energieplafond is pas net ingegaan en nu al biedt Budget Energie als eerste leverancier nieuwe contracten met lagere prijzen. Klanten die al een variabel contract hebben, kunnen dergelijke prijzen vanaf maart verwachten.www.volkskrant.nl
Is al dikke week oud, en ze heten niet voor niets Budget. Ze smeren je gelijk glasvezel aan.![]()
Budget Energie biedt al lagere tarieven dan prijsplafond, dankzij dalende gasprijs
Het energieplafond is pas net ingegaan en nu al biedt Budget Energie als eerste leverancier nieuwe contracten met lagere prijzen. Klanten die al een variabel contract hebben, kunnen dergelijke prijzen vanaf maart verwachten.www.volkskrant.nl
Andere grote energiebedrijven doen het niet veel beter.
Wat zou eigenlijk een reden zijn om een energieleverancier een goede beoordeling te geven? Zeker op op dit moment.Andere grote energiebedrijven doen het niet veel beter.
Wat zou eigenlijk een reden zijn om een energieleverancier een goede beoordeling te geven? Zeker op op dit moment.
Per april krijg je een nieuw blok mbt maximaal verbruik. Hoe meer je nu opmaakt, hoe groter de kans is dat je eind van het jaar de hoofdprijs mag betalen![]()
Energietarief Vattenfall duikt onder prijsplafond: ‘Mensen hielden hoge prijzen niet lang meer vol’
Energiemaatschappij Vattenfall duikt vanaf 1 april met het elektriciteitstarief voor zo’n 700.000 klanten onder het prijsplafond. Ook kondigt het bedrijf aan weer vaste contracten te gaan aanbieden. Volgens Vattenfalldirecteur Cindy Kroon wordt de energiemarkt echter nooit meer zoals vroeger.www.parool.nl
Volgens mij is voor iedereen het jaar in 365 blokjes verdeeld op basis van gemiddeld gebruik over een dag. Dat zou moeten betekenen dat je gemiddeld genomen goed uitkomt, ongeacht wanneer je peilmoment is.Per april krijg je een nieuw blok mbt maximaal verbruik. Hoe meer je nu opmaakt, hoe groter de kans is dat je eind van het jaar de hoofdprijs mag betalen
Heb je daar een bron van, ik ben namelijk het spoor een beetje bijster van de regels.Volgens mij is voor iedereen het jaar in 365 blokjes verdeeld op basis van gemiddeld gebruik over een dag. Dat zou moeten betekenen dat je gemiddeld genomen goed uitkomt, ongeacht wanneer je peilmoment is.
Het risico zit er wel in het niet kunnen compenseren en dat gemiddeld niet helpt bij extremen. Als je in het eerste deel minder gebruikt en het tweede deel meer, bijvoorbeeld door een vroeg inzettende strenge winter, dan mag je dat niet compenseren. Omgekeerd mag dit ook niet.
Kijk nu wat je doet met die jongen @GremlinHeb je daar een bron van, ik ben namelijk het spoor een beetje bijster van de regels.