Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

IMG-20230112-WA0001.jpg

Toch wel gevaarlijk, dat koken op gas
Hoeveel fijnstof laat een nieuw mondkapje eigenlijk los?

Ze staan niet voor niets in de categorie nutsbedrijven, ze zijn knettergek.

Toen ik een tijd geleden aangaf dat mensen die in de problemen kwamen door het failliet gaan van hun prijsvechter energieleveranciers zelf ook deels schuldig waren had ik maar weinig medestanders.

Voordeel van aandelen Shell, krijg weer 250,- winstuitkering voor bij me potje GH

Per april krijg je een nieuw blok mbt maximaal verbruik. Hoe meer je nu opmaakt, hoe groter de kans is dat je eind van het jaar de hoofdprijs mag betalen

-fw7k0a.jpg

Dubbelop omdat je sneller aan de max zit. De eerste periode was voor 15 weken, dus omgerekend naar de tweede voor 37. Zelfs stroom wordt dus fors minder

@Gremlin Voor iemand die 12 febr. de eindafrekening krijgt of 1 mei geldt hetzelfde

Per april krijg je een nieuw blok mbt maximaal verbruik. Hoe meer je nu opmaakt, hoe groter de kans is dat je eind van het jaar de hoofdprijs mag betalen
Volgens mij is voor iedereen het jaar in 365 blokjes verdeeld op basis van gemiddeld gebruik over een dag. Dat zou moeten betekenen dat je gemiddeld genomen goed uitkomt, ongeacht wanneer je peilmoment is.

Het risico zit er wel in het niet kunnen compenseren en dat gemiddeld niet helpt bij extremen. Als je in het eerste deel minder gebruikt en het tweede deel meer, bijvoorbeeld door een vroeg inzettende strenge winter, dan mag je dat niet compenseren. Omgekeerd mag dit ook niet.

Volgens mij is voor iedereen het jaar in 365 blokjes verdeeld op basis van gemiddeld gebruik over een dag. Dat zou moeten betekenen dat je gemiddeld genomen goed uitkomt, ongeacht wanneer je peilmoment is.

Het risico zit er wel in het niet kunnen compenseren en dat gemiddeld niet helpt bij extremen. Als je in het eerste deel minder gebruikt en het tweede deel meer, bijvoorbeeld door een vroeg inzettende strenge winter, dan mag je dat niet compenseren. Omgekeerd mag dit ook niet.
Heb je daar een bron van, ik ben namelijk het spoor een beetje bijster van de regels.

Terug
Naar boven