Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Gewoon een excuus dat je zelf een p*ssy bent.
:trollfacex:

Hier ook al aan hoor, 's ochtends nog net geen ijspegels aan m'n tenen als ik ze buiten het dekbed steek.
Ik loop nog elke dag in de korte broek. Nou oké bijna elke dag 😂. Ik heb het vaak te warm.

Nee we hebben hem inmiddels wel regelmatig aan, dan zetten we hem op 18 tot 19.

Voor het geld maakt het nu ook niet zo heel veel meer uit, we betalen 30% van wat het vorig jaar was en krijgen waarschijnlijk nog geld terug.

Slaapkamer is het een comfy 15 graden, dat is wel weer lekker.

20231104_114507.jpg

Nee we hebben hem inmiddels wel regelmatig aan, dan zetten we hem op 18 tot 19.

Voor het geld maakt het nu ook niet zo heel veel meer uit, we betalen 30% van wat het vorig jaar was en krijgen waarschijnlijk nog geld terug.

Slaapkamer is het een comfy 15 graden, dat is wel weer lekker.

20231104_114507.jpg
De tv en vakantie zijn binnen toch 😂👌

Heb je je straalkacheltje al aan op zolder ?
Beneden wel verder allemaal te duur ik zit al een tijdje met 2 lagen wollen sokken in met wol gevoerde laarzen en hoody en evt dekentje.

Heb trouwens zelfs het idee dat het hier vaak binnen kouder is dan buiten. Door de tocht en 100% luchtvochtigheid ofzo. Zelfs met alles dicht trekt er toch een koude lucht vanaf de ramen door de kamer heen die door alle lagen kleding trekt. Zijn wel dubbelglas, misschien door houten kozijnen?

Met 13-14 graden zit ik echt al in kou terwijl het buiten uit de wind dan lekker voelt.

Beneden wel verder allemaal te duur ik zit al een tijdje met 2 lagen wollen sokken in met wol gevoerde laarzen en hoody en evt dekentje.

Heb trouwens zelfs het idee dat het hier vaak binnen kouder is dan buiten. Door de tocht en 100% luchtvochtigheid ofzo. Zelfs met alles dicht trekt er toch een koude lucht vanaf de ramen door de kamer heen die door alle lagen kleding trekt. Zijn wel dubbelglas, misschien door houten kozijnen?

Met 13-14 graden zit ik echt al in kou terwijl het buiten uit de wind dan lekker voelt.
Hier is ook 14gr. binnen. zit in korte broek en shirt met lange mouw

Terug
Naar boven