apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Lekkere met een stijve nek wakker worden.
Ik vind 1 stijf lichaamsdeel in de ochtend meer dan genoeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere met een stijve nek wakker worden.
Met slapen gaan een kruik of kersenpittenkussen mee in bed?Kan zelf echt niet slapen als het echt koud is, maar goed het moet wel heel erg zijn om de verwarming even aan te zetten in de slaapkamer.
Vind zelf het vervelendste van de energieprijzen en de kou, dat de was heel langzaam droogt![]()
Ja, daar ben ik klant. Begonnen met een flexibel contract, van de zomer een jaar vastgezet.Contract loopt volgende maand af, nog niet echt gekeken of vast contract afnemen nu wel loont.
Zie dat de prijzen gelukkig wel wat stabieler/lager zijn.
Iemand hier ervaring met Budget Energie?
Of je gaat werken zodat je geld hebt om je energierekening te betalen..Ik zit te janken dat het koud is, zit dus niet verwarmd want te duur... en op de tocht want blijkbaar grote ramen met kouval ofzo. Met slapen is het niet erg nee dan doe ik ook weer de deur open.
Ik werk maar krijg er niks meer voor, en ik heb geen energierekening.Of je gaat werken zodat je geld hebt om je energierekening te betalen..
Pak gewoon energievergelijker en je leest alle details.Contract loopt volgende maand af, nog niet echt gekeken of vast contract afnemen nu wel loont.
Zie dat de prijzen gelukkig wel wat stabieler/lager zijn.
Iemand hier ervaring met Budget Energie?
Met slapen gaan een kruik of kersenpittenkussen mee in bed?

Pak gewoon energievergelijker en je leest alle details.
Laat je niet gek maken door zgn bonus, en ga niet met kleine partij in zee.
oa bij ANWB zit je goed, daar kun je zelf ook een vergelijk doen, of Frank energie.
Idd, ook bij ANWB. Over het algemeen zit je best goedkoop met dynamisch contract.Frank energie wel positieve verhalen over gehoord en het voordeel van dynamisch is dat je geen contract hebt dus als je na 1 maand weg wil.kan je weg.
Dynamisch heeft geen vast tarief maar verschilt van uur tot uur per dag en je kunt zelfs bijna niets betalen op bepaalde tijdstippen.Idd, ook bij ANWB. Over het algemeen zit je best goedkoop met dynamisch contract.
1,18 gas over okt
0,28 elektra
kreeg van overbuurman pas weer zijn tarieven van Essent per 01 jan, en dat zit strak op huidige prijsplafond. 0,389 elektra en 1,449 gas
Dat zijn de gemiddelde prijzen over okt !Dynamisch heeft geen vast tarief maar verschilt van uur tot uur per dag en je kunt zelfs bijna niets betalen op bepaalde tijdstippen.
Ja, maar als je dat goed wilt vergelijken met vaste tarieven moet je de fluctuatie in het verbruik laten meewegen en dat is voor lek huishouden anders. De prijzen bij Essent zijn ook nog eens afhankelijk van het moment dat je het contract afsluit.
Prijzen die ik noem zijn variabel en van langer bestaand contract.Ja, maar als je dat goed wilt vergelijken met vaste tarieven moet je de fluctuatie in het verbruik laten meewegen en dat is voor lek huishouden anders. De prijzen bij Essent zijn ook nog eens afhankelijk van het moment dat je het contract afsluit.
Dus ben je appels met luchtkasten aan het vergelijken.Prijzen die ik noem zijn variabel en van langer bestaand contract
Ik vergelijk niks, geef iets aan. Lees voortaan beter voor je zomaar loos antwoord geeft om Top poster te blijven.Dus ben je appels met luchtkasten aan het vergelijken.
Je noemt jouw prijs en die van je buurman maar zonder dan als vergelijking aan te dragen nadat je adviseert een energievergelijker te gebruiken, maar je vergelijkt niks.Ik vergelijk niks, geef iets aan. Lees voortaan beter voor je zomaar loos antwoord geeft om Top poster te blijven
Correct, weer een bericht erbij. Misschien heeft Barebald niet eens gas, of heeft hij zonnepanelen. Daarom moet hij zelf vergelijken van zijn situatieJe noemt jouw prijs en die van je buurman maar zonder dan als vergelijking aan te dragen nadat je adviseert een energievergelijker te gebruiken, maar je vergelijkt niks.