MuscleMeat

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Net ff gekeken, aanbieding die ik krijg bij Essent bij verlenging:
IMG_6141.png

Opgebouwd uit:
IMG_6140.png

Zo maar eens even op Independer kijken dan.
Inderdaad panelen & een hybride WP.

Laatst bewerkt:
Ben je al langer bij Essent, hun geven vaak ook korting aan vaste klanten.
gaf essent als voorbeeld, wist natuurlijk niet dat je daar al klant was.

Ben je al langer bij Essent, hun geven vaak ook korting aan vaste klanten.
gaf essent als voorbeeld, wist natuurlijk niet dat je daar al klant was.
Jep, geloof een jaar of 8. Dit aanbod stond al in de app, niet specifiek opgevraagd o.i.d., maar ik begrijp dat een telefoontje met vraag naar een beter aanbod wellicht verstandig is..

Jep, geloof een jaar of 8. Dit aanbod stond al in de app, niet specifiek opgevraagd o.i.d., maar ik begrijp dat een telefoontje met vraag naar een beter aanbod wellicht verstandig is..
Vul maar vergelijker in, en kijk dan wat het beste voor jullie is.
pricewise
gaslicht
independer
zijn er nog wel meer.

Vul maar vergelijker in, en kijk dan wat het beste voor jullie is.
pricewise
gaslicht
independer
zijn er nog wel meer.
Eens, zo ben ik ook op Budgetenergie gekomen.

@barebald
Sommige aanbieders hebben ook nog combinatiekorting. Zo kan je bij Budget ook TV+Internet+bellen afsluiten en/of sim only. Dit helpt alleen als je meer nodig hebt dan gas en licht.

1707132703951.png

Totdat de eerste blackouts komen omdat het lichtnet het allemaal niet meer aankan.

Ik kan niet wachten man, des te meer chaos des te beter. De realiteit moet gewoon wat harder botsen de komende jaren. Kijken hoelang die natte krant nog een leven beschoren is in de politiek.

Delen van Amsterdam hadden in januari toch al blackouts door de "heftige weersveranderingen", dwz het sneeuwde een keer en was onder de 0 graden Celsius.
Moet je nagaan wat de toekomst zal brengen.

Misschien maar in een azc gaan wonen. Dan heb je genoeg korans voorhanden om je warm te houden.

Moet je nagaan wat de toekomst zal brengen.

Misschien maar in een azc gaan wonen. Dan heb je genoeg korans voorhanden om je warm te houden.
Doet me denken aan asielmigranten die het koud hadden en daarom maar binnen een vuurtje maakten in de bbq: veel rook, brandweer erbij, nog meer kosten voor de maatschappij!

1707132703951.png

Ik kan niet wachten man, des te meer chaos des te beter. De realiteit moet gewoon wat harder botsen de komende jaren. Kijken hoelang die natte krant nog een leven beschoren is in de politiek.
Dan speelt ie Pietje paniek

Voorlopig = nog even.

Jaa maar, inb4 BBB stemt toch voor :roflol:

Terug
Naar boven