Fitness Seller

Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Bezoekers in dit topic

ik heb mijn voorzorgsmaatregelen wel genomen om ons zo goed als mogelijk te beschermen tegen de staat)
Ik vind dit heel interessant, kun je hier meer over vertellen?
 
Elke dag trainen, en douchen op de sportschool. Dan blijf je warm en schoon. Minder auto meer fiets.
Maar de wekelijkse boodschappen :eek:
 
Ik vind dit heel interessant, kun je hier meer over vertellen?

Warmtepomp/zonnepanelen/airco's/infrarood en momenteel in overleg om (een deel van) het bedrijf te verplaatsen naar een lagere-kosten-land.
 
Elke dag trainen, en douchen op de sportschool. Dan blijf je warm en schoon. Minder auto meer fiets.
Maar de wekelijkse boodschappen :eek:
Ja zo zit ik inderdaad ook te denken. Betaal niet veel maar goed ook voor mij gaat het in verhouding fors omhoog
 
Qua regering: dat is in mijn ogen een soort van terreurorganisatie. Willens en wetens bezig om alles kapot te maken, verdeeldheid te zaaien, bezig om iedereen bang, ongezond en arm te krijgen, crisis op crisis creëert en druk bezig is om ook die laatste paar (inmiddels waardeloos geworden) euro's uit elke burger en uit elk MKB bedrijf te persen. Verder nog die enorme omvolkingsoperatie met de puinhopen in Ter Apel als gevolg en het feest is compleet. Dit alles geleid door totale onbenullen, zoals een minister van financiën die werkelijk niets van economie en monetair beleid begrijpt, alleen maar tweet over inclusiviteit, vrouwenrechten, Beiroet en transgenders maar het woord 'inflatie' (om maar wat te noemen) nog nooit heeft benoemd. Het is een totale clownwereld waarin we ons bevinden. Dit is ook niet meer op pure incompetentie af te schuiven (zelfs zij kunnen niet zo dom zijn), maar het is (dus) gewoon bewust beleid. Met een pennenstreek is de torenhoge belasting op energie zo te verlagen of (tijdelijk) te verwijderen, maar het lot van het minder welgestelde deel van Nederland die in totale armoede eindigen interesseert hen simpelweg niets. Persoonlijk fietsen wij er wel doorheen (we hebben het goed en ik heb mijn voorzorgsmaatregelen wel genomen om ons zo goed als mogelijk te beschermen tegen de staat) maar ik heb serieus te doen met een ieder die hard werkt maar dit alles niet meer kan betalen, met alle stress, etc. die daarbij komt kijken.

En dat is een 'welvarend' land. Onvoorstelbaar, hoe dit land afglijdt.
Ben het met je eens wat je schrijft hoor. Ik vind wel dat het onze eigen schuld is, als ons bewustzijn zo laag is dat we dit laten gebeuren, verdienen we het dan niet een beetje? Zondag weer grote demo, zie ik je daar?
 
Dit gaat echt serieus mis joh zeker voor de mensen die het niet goed uitzoeken en het allemaal maar op zijn beloop laten. Tering het is echt een zooitje geworden
 
Ben het met je eens wat je schrijft hoor. Ik vind wel dat het onze eigen schuld is, als ons bewustzijn zo laag is dat we dit laten gebeuren, verdienen we het dan niet een beetje? Zondag weer grote demo, zie ik je daar?

Een land krijgt inderdaad de overheid die het verdient. Maar de mijne is het niet.
Zolang de meerderheid de leugens en bedrog blijft slikken en/of accepteren zal er ook niets veranderen.

Demonstratie? Weet van niks.
 
Meer dan 60% van ons geld gaat naar de staat, en nog hebben ze de basis niet op orde. Laat staan een vangnet voor de kwetsbaren. Onbegrijpelijk
Ja wat denk je van de hardwerkende productiemedewerkers timmermannen etc. Die kunnen straks de stroom niet meer betalen joh.
 
Je mag onze leiders incompetent vinden maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze dit niet zagen aankomen. Alsof zij niet wisten dat, door hun sancties, de energieprijzen de lucht in gingen. Net alsof zij niet wisten dat een EU-lidmaatschap aanvraag (en goedkeuring) door Oekraïne voor een oorlog ging zorgen.

Ze wrijven volgens mij lekker in hun handen dat hun plannetje lukt én de meerderheid daar Rusland de schuld voor geeft.

Recent een “mask-off” moment gehad toen ik naar de radio luisterde. De prijzen mochten niet te veel gedrukt worden want ze zetten gedragsverandering op gang (mbt snellere overgang naar groene energie).


:aluhoedje:
 
The great reset :burns:
 
Je mag onze leiders incompetent vinden maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze dit niet zagen aankomen. Alsof zij niet wisten dat, door hun sancties, de energieprijzen de lucht in gingen. Net alsof zij niet wisten dat een EU-lidmaatschap aanvraag (en goedkeuring) door Oekraïne voor een oorlog ging zorgen.

Ze wrijven volgens mij lekker in hun handen dat hun plannetje lukt én de meerderheid daar Rusland de schuld voor geeft.

Recent een “mask-off” moment gehad toen ik naar de radio luisterde. De prijzen mochten niet te veel gedrukt worden want ze zetten gedragsverandering op gang (mbt snellere overgang naar groene energie).


:aluhoedje:
Gast je hebt 100 % gelijk het is natuurlijk geen toeval dat elke gemaakte crisis een bepaalde uitkomst bediend. Als je dit ziet ben je allang geen aluhoedje meer. (alu hoedjes kunnen havana syndroom voorkomen trouwens) ;)

Soms denk ik dat dit alles gedaan wordt om ons bewustzijn te verhogen, ik heb nog nooit zoveel mensen op een zinigge manier over geldstromen en geo-politiek horen praten.

Moet je voor de gein is aan iemand die zich er niet zo mee bezighoud vragen: Weet jij hoe oorlog ontstaat. Het gestamel vind ik vaak opvallend.

We hebben imo 2 keuzes, of massaal ontwaken of onderwerpen. Kies maar welke u wilt dat het wordt.
 
Je mag onze leiders incompetent vinden maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze dit niet zagen aankomen. Alsof zij niet wisten dat, door hun sancties, de energieprijzen de lucht in gingen. Net alsof zij niet wisten dat een EU-lidmaatschap aanvraag (en goedkeuring) door Oekraïne voor een oorlog ging zorgen.

Ze wrijven volgens mij lekker in hun handen dat hun plannetje lukt én de meerderheid daar Rusland de schuld voor geeft.

Recent een “mask-off” moment gehad toen ik naar de radio luisterde. De prijzen mochten niet te veel gedrukt worden want ze zetten gedragsverandering op gang (mbt snellere overgang naar groene energie).


:aluhoedje:
Gast je hebt 100 % gelijk het is natuurlijk geen toeval dat elke gemaakte crisis een bepaalde uitkomst bediend. Als je dit ziet ben je allang geen aluhoedje meer. (alu hoedjes kunnen havana syndroom voorkomen trouwens) ;)

Soms denk ik dat dit alles gedaan wordt om ons bewustzijn te verhogen, ik heb nog nooit zoveel mensen op een zinigge manier over geldstromen en geo-politiek horen praten.

Moet je voor de gein is aan iemand die zich er niet zo mee bezighoud vragen: Weet jij hoe oorlog ontstaat. Het gestamel vind ik vaak opvallend.

We hebben imo 2 keuzes, of massaal ontwaken of onderwerpen. Kies maar welke u wilt dat het wordt.
Ik snap de gedachtegang, maar wat is dan het basale motief hier achter, en wat zit er voor al die marionetten als verdiensten bij?
 
Back
Naar boven